Nep-Sociosquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat interesseert me werkelijk geen ene reet.
In geen enkel universum wil ik op Socios lijken.quote:
Wat doe jij in Den Helder dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa...
Maarre als je nou in de ochtend voor de lol zin hebt om een retourtje Den Helder-Adam te doen, be my guest...: D
[..]
Wil ze een pakkie met pes?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens te bedOh, wacht, daar ben ik al. Afsluiten, tv kijken, lezen en slapen
Trusten sweeties
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens te bedOh, wacht, daar ben ik al. Afsluiten, tv kijken, lezen en slapen
Trusten sweeties
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kitao,,neem een voorbeeld aan deze man: hij begrijpt me.
[..]
Nu een week niet gedaan en ik heb een stevige haargroeiquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ehh...ruis op onze lijn...
Ik doe nets in Den Helder, moet in Adam zijn.
Daarom zei ik ook: als je een knuffel wilt, stap ik morgen op 7a uit.Gelieve een bakkie leut mee te brengen.
Is er wel, je moet alleen ff F5 enquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:42 schreef kitao het volgende:
PeuRac verdient deze topic, jammer dat er in de nieuwe layout nog steeds geen snelkoppeling is naar een vervolg OP.
(of ik verwacht teveel)
Met een beetje mazzel kan je deze gratis ophalen bij de Kiosk enzo.quote:
I know, maar kioskkoffie is niet te zuipen...mag niet eens koffie genoemd wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kan je deze gratis ophalen bij de Kiosk enzo.
is dit nu de nieuwe manier van loverboys om meisjes te hosselen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Boudibou het volgende:
Rups, zie je morgen. 7a, rond 10 over 8!
Cappuccino, met suuker.Heldin dat je bent.
Sssshhhtttt.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is dit nu de nieuwe manier van loverboys om meisjes te hosselen?
Neem dan heet water. Pleur het over een wissel heen en voel gewoon dat je een goede daad hebt gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
I know, maar kioskkoffie is niet te zuipen...mag niet eens koffie genoemd worden
Sorry schat, morgen lig ik om die tijd nog lekker te ronken in mijn bedjequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef Boudibou het volgende:
Rups, zie je morgen. 7a, rond 10 over 8!
Cappuccino, met suuker.Heldin dat je bent.
Ooh, ik zie wel iets moois.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sorry schat, morgen lig ik om die tijd nog lekker te ronken in mijn bedje
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neem dan heet water. Pleur het over een wissel heen en voel gewoon dat je een goede daad hebt gedaan.
Drink je zelf koffie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sorry schat, morgen lig ik om die tijd nog lekker te ronken in mijn bedje
YAY!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, ik zie wel iets moois.
Bij je audioscrobbler is onze overeenkomst Low.
Bij de meesten is dit Very Low.
BS, Finland loopt voor op Nederland en daar werkt het complete OV nog als er in 1 nacht 50cm sneeuw valt!!! En ja dat heb ik 2x meegemaakt. In al die tijd dat ik daar woonde, maar 1x meegemaakt dat een trein te laat kwam (ik had 4 treinen per dag) en dat was omdat er iemand voor gesprongen was.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
daar komt het wel op neer ja, wat een ellende overal.
ze zeggen dat deze samenleving te complex en te technocratisch is om te grote weerschokken op te kunnen vangen.
Jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
YAY!
@ Peurac: nee koffie is slecht voor je gebit en adem
kan zijn hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BS, Finland loopt voor op Nederland en daar werkt het complete OV nog als er in 1 nacht 50cm sneeuw valt!!! En ja dat heb ik 2x meegemaakt. In al die tijd dat ik daar woonde, maar 1x meegemaakt dat een trein te laat kwam (ik had 4 treinen per dag) en dat was omdat er iemand voor gesprongen was.
Het is puur een kweste van wat continuïteit je waard is. In Finland blijbkaar meer dan in Nederland en Canada.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef kitao het volgende:
[..]
kan zijn hoor.
mijn wijsheid komt van discovery en die zeggen dat.
(met beelden erbij hoe een stuk of 20 hoogspanningsmasten in Montreal bezweken onder het ijs en de hele stadsomgeving in nood kwam, gelukkig bleef er nog 1 stroomkabeltje lopen)
Goedzooo!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer*koffie apparaat t raam uit gooit*
wij hebben tenminste op het spoor een plee gekregen na tien jaar rechtszaken..quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is puur een kweste van wat continuïteit je waard is. In Finland blijbkaar meer dan in Nederland en Canada.
Uhm, paar maanden terug was er bewezen dat koffie NIET voor slechte adem zorgt en ook niet slecht is voor je gebit.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
YAY!
@ Peurac: nee koffie is slecht voor je gebit en adem
Care, ik vind van wel en ik vind het viesquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, paar maanden terug was er bewezen dat koffie NIET voor slechte adem zorgt en ook niet slecht is voor je gebit.....
Das wat anders dan onzin lopen verkondigenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Care, ik vind van wel en ik vind het vies
Dan mag je morgen voor mn deur staanquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:00 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga maar eens slaapje doen.
Misschien word ik dan net zo mooi als Gerard Butler.
Dat kan ik sowieso wel maar ik kan je niet garanderen dat mijn schoonheidsslaapje heeft geholpen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dan mag je morgen voor mn deur staan
Laat maar danquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso wel maar ik kan je niet garanderen dat mijn schoonheidsslaapje heeft geholpen.
Helemaal zelf?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef PeuRac het volgende:
Was in de machine en voorgeprogrammeerdwat een huisman ben ik toch
zelfs de afwas gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |