Zitten een paar man op de afdeling maar die vervelende collega is vandaag vrij. En die zit binnenkort een paar maanden in Azië.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
Geen nare gluurders in de buurt dus
Hier in Noord-Limburg/Brabant is het ook spierwit. Mooi, maar lastig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:46 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgenik ben al in het ondergesneeuwde brabant. Vandaag de kerstboodschappen doen met mn zus en de traditionele kerstappeltaart bakken die onze moeder maar moeilijk uit handen kan geven
Godtje?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Zitten een paar man op de afdeling maar die vervelende collega is vandaag vrij. En die zit binnenkort een paar maanden in Azië.
Ik wist niet dat je het steeds over Godtje hadquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Zitten een paar man op de afdeling maar die vervelende collega is vandaag vrij. En die zit binnenkort een paar maanden in Azië.
Toch wel tof een witte kerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier in Noord-Limburg/Brabant is het ook spierwit. Mooi, maar lastig.
ja idd, zal flink kloten worden met dat kleine autotjevan haar in de sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier in Noord-Limburg/Brabant is het ook spierwit. Mooi, maar lastig.
Gisteren met de taxi van Nijmegen station naar knuffelmeisjes vakantiepark (30 km - 80 euroquote:
Waarom niet ff je eigen auto opgehaald?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteren met de taxi van Nijmegen station naar knuffelmeisjes vakantiepark (30 km - 80 euro), toen liep ik daar en dacht ik; ze woont toch wel godverdomme mooi hier.
Maar wel lastig. Ja, zeker mooi een witte kerst.
ik mag tweede kerstdag 2.5 uur met het ov, benieuwd hoe dat gaat worden, zo geen zin in uren vertraging danquote:
Die stond dus bij haar. En de baas betaalt. En ik heb het verdiend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet ff je eigen auto opgehaald?
damn, welk traject moet je dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mag tweede kerstdag 2.5 uur met het ov, benieuwd hoe dat gaat worden, zo geen zin in uren vertraging dan
Gewoon NIET doen. Die familie komt volgend jaar wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mag tweede kerstdag 2.5 uur met het ov, benieuwd hoe dat gaat worden, zo geen zin in uren vertraging dan
Dan zou ik het ook doen, zijn altijd de fijnere taxi ritjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die stond dus bij haar. En de baas betaalt. En ik heb het verdiend.
jij nu dus te laat?quote:
Ja, was heel gezellig in de taxi. Aardige chauf, leuk gepraat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook doen, zijn altijd de fijnere taxi ritjes
Ik mag morgen met het OV naar mn ouders, dat wordt tof.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, welk traject moet je dan?ga je niet vrolijk van worden
met de bus van brabant naar utrecht en dan nog n end treinen richting amsterdam... gisteren reed er vanaf rotterdam al geen enkele intercity alleen stoptreintjes, en nu is er nog meer sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, welk traject moet je dan?ga je niet vrolijk van worden
Neuh, maar deze bus heeft minder speling, ik moet meer haast maken met opstarten en ik sta 10 min in de kouquote:
Waar is dat ergens dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag morgen met het OV naar mn ouders, dat wordt tof.De nieuwe bussen daar rijden toch al kut, verwacht dat ze morgen helemaal uitvallen.
Ik vind t ook altijd wel lachen, toen ik nog chauffeurde had ik ook wel eens langere stukken een taxiquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, was heel gezellig in de taxi. Aardige chauf, leuk gepraat.
Zo es even wat filmpjes van India online zetten. Heb echt een geniaal filmpje van aapjes geschoten.
Neh ik heb maandag al afgesproken met iemand anders van hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |