Als ik van die dikke buik af ben wel! Nu heb ik rekening te houden met een parasiet die het ook koud kan krijgen!quote:
dat luchtbed kom ik net vanafquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mocht niet op jezelf stemmen.
En jij hebt meer mannen op je luchtbed gehad dan sneeuwvlokken in Nederland.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik van die dikke buik af ben wel! Nu heb ik rekening te houden met een parasiet die het ook koud kan krijgen!
Plakte je eraan vast?quote:
waar moet jij heen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb m'n ma maar gemaild dat ik het eigenlijk niet zie gebeuren dat ik die treinrit naar haar ga doen. Ben benieuwd wat ze daarop zegt.
en heb je hem gevraagd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb m'n ma maar gemaild dat ik het eigenlijk niet zie gebeuren dat ik die treinrit naar haar ga doen. Ben benieuwd wat ze daarop zegt.
"Jammer maar verstandig", denk ik. En hoop ik voor jullie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik ook ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Jammer maar verstandig", denk ik. En hoop ik voor jullie.
quote:
Jij ligt natuurlijk boven op. DUH!quote:
Buenos dias! Een medeSpaan in ons midden?quote:
meestalquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij ligt natuurlijk boven op. DUH!
anders had je het ook niet gedaanquote:
Si, mi madre es de Mallorcaquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Buenos dias! Een medeSpaan in ons midden?
Via Deventer want ze hebben Nijverdal 3 jaar opgeknipt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |