Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
en dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik had die amaretto cake van pien op mijn broek moeten laten vallen
jij likt knoeisels schoonquote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en dan?ik heb trouwens nóg zo'n cake gekregen
Dan had je z'n broek van z'n kont getrokkenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
en dan?ik heb trouwens nóg zo'n cake gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik hou van likkenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij likt knoeisels schoon![]()
shit, volgende week ben ik wel vrij
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan had je z'n broek van z'n kont getrokkenWok zonder broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik zal het morgen eens bekijken jaquote:
Pics van Wok zonder broekquote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens bekijken jaDan PM ik je de pics wel
jij hebt mij allang zonder broek gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens bekijken jaDan PM ik je de pics wel
Ik snap die dames ook niet, vind het maar raar om alleen maar een foto van een onderbroek te vragenquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap die dames ook niet, vind het maar raar om alleen maar een foto van een onderbroek te vragen
Ja wel oke, mijn rug doet een beetje auwquote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
GoedHeb nu lekker weekend
en daar?
Das wel balen van je rug, Kusje er opquote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel oke, mijn rug doet een beetje auw![]()
en verdervakantie
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Cake in de ovenNu hopen dat ie lukt
![]()
Het is immers wel zo'n dag
En haren verven doe ik morgenvroeg welNee echt
Moet je zelf weten, hoe laat ga je daar dan weg?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ja echtquote:
zou st dat niet doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
ST en ik wilden tegen 10:00 vertrekkenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, hoe laat ga je daar dan weg?
Nee, LL wilde welquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou st dat niet doen?
o nee, die reageerde met: oi
Zo laat ga ik er hier ook uit denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
Ik sta om half 8 op, dan heb ik daar tijd voor
Ik wou dat ik zo laat weg konquote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST en ik wilden tegen 10:00 vertrekken
Dan moet je ergens anders gaan wonenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo laat ga ik er hier ook uit denk ik
[..]
Ik wou dat ik zo laat weg kon
neem het anders meequote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, LL wilde welMaar ST die kon niet
Dus nu moet ik zelf
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom zet jij je mixer in de oven
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je ergens anders gaan wonen
Ja, nou, dat ziet er niet echt flatteus uit, m'n haar in de verfquote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neem het anders meedoe ik het alsnog hihihihi
Dan moet je ook niet klagen over reistijden oidquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
genoeg geld verdienen om een auto te kopen
Jaaaaaaaaa is goed hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou, dat ziet er niet echt flatteus uit, m'n haar in de verfDus dan zou het pas kunnen als iedereen weg is
Dus ik ga het morgenochtend gewoon echt doen
Kom ik de volgende keer bij jou
quote:
Omdat het winter is? Omdat je te weinig gegeten hebt?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Pien85 het volgende:
Waarom heb ik al de hele avond honger?
je hebt nog niks gegetenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Pien85 het volgende:
Waarom heb ik al de hele avond honger?
Ik heb al stoofpeertjesovenschotel op en een broodje met ham en frietjesquote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat het winter is? Omdat je te weinig gegeten hebt?
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb al stoofpeertjesovenschotel op en een broodje met ham en frietjesen lunch en ontbijt enzo
Ik schrik er al niet meer vanquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou, dat ziet er niet echt flatteus uit, m'n haar in de verfDus dan zou het pas kunnen als iedereen weg is
Dus ik ga het morgenochtend gewoon echt doen
Kom ik de volgende keer bij jou
Doe ik ook niet, anders was ik toch ook niet gekomenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen over reistijden oid
Fijn dat het gezellig isquote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is rustig hier![]()
komt door die *&%^&^#$@^sneeuw![]()
maar het is wel gezellig
Ja iets wat iedereen lustquote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Doe ik dan wel koken voor jullie
![]()
WTF half 12 al??? Waaromquote:Op donderdag 23 december 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik schrik er al niet meer van
[..]
Doe ik ook niet, anders was ik toch ook niet gekomen
Euh LL is het heel erg als ik misschien er al rond half 12 ben?
quote:
Ik maak wel meerdere dingenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja iets wat iedereen lust![]()
Succes![]()
![]()
[..]
WTF half 12 al??? Waarom
Multikokkerella Marijkequote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak wel meerdere dingen![]()
Ik kom wel bij je staanquote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar niet voor de kassa
Iets uit de oven en iets uit pannen, moet lukken toch?quote:
ik heb geen ovenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets uit de oven en iets uit pannen, moet lukken toch?
Dan wordt het als nog 10 voor 12quote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja iets wat iedereen lust![]()
Succes![]()
![]()
[..]
WTF half 12 al??? Waarom
*is benieuwt maar ziet morgen welquote:Op donderdag 23 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak wel meerdere dingen![]()
Kun je daar een beetje goed quiches in bakken? Anders maak ik die thuis en neem ik die meequote:Op donderdag 23 december 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen oven
maar een combi-magnetron.. is dat ook goed?
Ik vind het best johquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het als nog 10 voor 12ligt en namelijk aan of ik in Arnhem een overstap kan halen, scheelt me weer overstappen in Utrecht(waar ik anders moet rennen(verschillende perrons en in Arnhem is het zelfde perron)), Wil liever geen trein later nemen, iets met vertragingen of zo
Als je in een combimagnetron een taart kan bakken kan dat toch ook met quiches?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je daar een beetje goed quiches in bakken? Anders maak ik die thuis en neem ik die mee
Ik maak niet voor morgen meerdere dingenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het als nog 10 voor 12ligt en namelijk aan of ik in Arnhem een overstap kan halen, scheelt me weer overstappen in Utrecht(waar ik anders moet rennen(verschillende perrons en in Arnhem is het zelfde perron)), Wil liever geen trein later nemen, iets met vertragingen of zo
[..]
*is benieuwt maar ziet morgen wel![]()
Ik bak em wel thuisquote:Op donderdag 23 december 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je in een combimagnetron een taart kan bakken kan dat toch ook met quiches?
Ik heb dat nog nooit gedaan
Doe maar luxe en wat een geluk hebben ze daar toch want jou kook kunstenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak niet voor morgen meerdere dingenDat doe ik als ik voor LL en haar mannen ga koken
ikke welquote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bak em wel thuisQuiches zijn wel lastig namelijk om mooi gaar te krijgen
Lust je paprika? En tomaat?
dan moeten er wel eerst klanten komenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom wel bij je staan
* Marijkezwolle zet haar meest gastvriendelijke gezicht op
barretjequote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
morgen lekker dagje vrij..
eens kijken of ik (in m'n eentje) laminaat kan leggen
veel plezier bij de meet morgen!
Hey Barretjequote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
In je eentje is wel lastig maar kan best hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
barquote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
Moet lukken! zo koppig ben ik ook wel weerquote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In je eentje is wel lastig maar kan best hoorSucces iig
wokquote:
Hey Barquote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
donequote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
kan jij de OP er opnieuw inzetten![]()
ik heb hem al bijgewerkt
quote:
Dan vang ik je graag opquote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar als ST binnenkomt dan laat je me zeker vallen als een baksteen
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar als ST binnenkomt dan laat je me zeker vallen als een baksteen
Nope, maar vaak welquote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Koen
[..]
Neem jij altijd alles zo letterlijk
Ik heb de hele dag al gevoel dat het vrijdag isquote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht net ff dat het vrijdagavond was
ik wilde net Voice of Holland opzettenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al gevoel dat het vrijdag is
Lolquote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wilde net Voice of Holland opzetten
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
Lovelylady![]()
zullen we deze doen ?
[ afbeelding ]
ik ook morgen vrij, daardoor dacht ik dat het vrijdag wasquote:Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lolnee ik doordat ik nu weekend heb
Zelfde gevoel dus, lekker hequote:Op donderdag 23 december 2010 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook morgen vrij, daardoor dacht ik dat het vrijdag was
goedquote:Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is goed wokkie
Eerst even douchen en dan lekker warm in bedje
Jup kom er aanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed![]()
ik ben vast boven, schiet je op
Ik moet morgen nog werken.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is weekend dus ik mag niet klagen
en met jou?
Ik ben bang voor morgenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
Zeg ik eens iets positiefs over de NS, word ik meteen genegeerd.
kerstcadeautjes, altijd leukquote:Op donderdag 23 december 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werken.Morgenavond kerstcadeaus uitpakken. Ik heb een pandora armband voor mijn moeder gekocht.
dat klinkt minder. heb je reden bang te zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel okay, moet alleen naar de dokter denk ik, maar ik durf niet.
Dag snoetjequote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
Maar ze kunnen het welquote:
Huh wat waar??quote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
Je blijft bezigquote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het wel.
Dat hebben ze vandaag wel bewezen... had ik die overstap niet gehaald, dan had ik overigens wel weer extra GTBV kunnen claimen, want met de aanbevolen route had ik die aansluiting ook niet gehaald.
Ze was bij mijquote:
weer een mini-meetquote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze was bij mijZe heeft mijn super goed gelukte mega appelcake gezien
Koenquote:
Dat idee had ik al,oe nicequote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze was bij mijZe heeft mijn super goed gelukte mega appelcake gezien
Ja, behoorlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klinkt minder. heb je reden bang te zijn
Dit hier:quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis, en nu vakantie.
En de NS blijven vandaag positief verrassen. Had ik vanochtend ineens een aansluiting die ze eigenlijk onmogelijk hebben gemaakt en was dat ook nog een een comfortabele intercity met gratis internet, vanavond haalde ik dankzij een conducteur die de deur open hield voor me ook een onmogelijke aansluiting, waardoor mijn reis voor de verandering eens een half uur korter duurde dan gepland.
owww klinkt minder....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk.Ik weet niet eens welke huisarts ik heb, na de verhuizing.
en daarbij is het niet zoiets als een oorontsteking ofzo.
Dat komt vast goedquote:
Tot morgen Sasquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nu echt afsluiten en douchenkusjes
Trusten meisquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
ik lig maar te wachtenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hey Symquote:
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
lijkt me ook vandaar dat ik baal morgen niet te kunnenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn
Dit is echt een hele leuke club mensen
ik ga symp morgen zoenenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Koen al gemeet.En Symph ook.
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
En mij!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
Sneeuw? Geen vlokje te zien hierquote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
Toch gesport en het sneeuwt hier als een gek. I survived 12/23/2010!
quote:
Jij woonde in Almere toch? We regelen wel wat johquote:
hier gelukkig ook niet, overigens wel veel last van stuifsneeuw onderweg netquote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sneeuw? Geen vlokje te zien hier.
Gordijnen open doen!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sneeuw? Geen vlokje te zien hier.
Jaquote:
Tof enquote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb echt een huge ass cake gebakken
[..]
Jij woonde in Almere toch? We regelen wel wat joh
neeeee Zoetermeer, werk in Almerequote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij woonde in Almere toch? We regelen wel wat joh
Hier is het gelukkig sneeuw-vrijquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier gelukkig ook niet, overigens wel veel last van stuifsneeuw onderweg net
Welterusten voor straksquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
Oh, jullie veel plezier morgen en in februari, ik ga zo afsluiten
Gaan jullie gewoon over de snelweg?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier is het gelukkig sneeuw-vrijDus morgenochtend gewoon vroeg vertrekken
Hoezo?quote:
Lekker slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk, gisteren naar bed gegaan met zuur in mijn keelquote:
Dan zie ik alleen oude sneeuwquote:
Welterusten en jij ook veel plezier de komende tijd!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaan jullie gewoon over de snelweg?
de :p Staat voorquote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
En echt, ik heb nog nooit zo'n grote gebakken
[..]
Lekker slapen
Thanks en slaap lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
hoop dat het niet al teveel gaat sneeuwen danquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
Ik sta morgenochtend om half 7 weer bij de bus, beter is het dan warm en lekker droog!
quote:
Ik hoop het ook niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat het niet al teveel gaat sneeuwen dan
Lekker opgeschoten, we hebben ook een beginnetje gemaakt met het slopen van de vloerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee
Hoe was klussen vandaag?
heb je nou een leuke baan?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet.Gelukkig maar tot 1 uur werken.
Hey STquote:Op donderdag 23 december 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
STquote:Op donderdag 23 december 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoop dat het ook zo smaaktquote:
ah oke...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar het is nog maar 2 daagjes. Was een opdracht van het uitzendbureau.
hij is met liefde gebakken dus hi zal wel smakenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ook zo smaakt
Wil je een dekentje hebben?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Maar eh...dus ehm..Stu is dus ziek?
Jou kook en bak kunsten kennendequote:Op donderdag 23 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ook zo smaakt
Van wie heb je dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Maar eh...dus ehm..Stu is dus ziek?
Dus hij is niet ziek?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ohik dacht dat ie dat dan wel al had gezegd hier
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een poes op schoot![]()
![]()
Nope, hem nauwelijks gezien vandaagquote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ohik dacht dat ie dat dan wel al had gezegd hier
![]()
Ja, welquote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus hij is niet ziek?Wat is het nou?
Nee echt!!quote:
Ratjesquote:Op donderdag 23 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Mijn dochter heeft vanochtend twee ratjes gekregen
Echt schatjes
Logische plek om een poes te hebben voor jequote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een poes op schoot![]()
![]()
Oeh, ratjesquote:Op donderdag 23 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Mijn dochter heeft vanochtend twee ratjes gekregen
Echt schatjes
Ik maak eens niet een opmerking er overquote:Op donderdag 23 december 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logische plek om een poes te hebben voor je.
ze zijn echt cute en al behoorlijk tam ookquote:Op donderdag 23 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ratjes![]()
![]()
![]()
Heb ik er ook drie van gehad
Kruipen ze ook al achter je trui/t-shirt?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn echt cute en al behoorlijk tam ook
Hihihihi, cute!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ratta en Touille
Ik vind ratten zulke gave beesten
Nou ja, het zou toch minder logisch zijn als de poes op haar hoofd lag!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik maak eens niet een opmerking er over
nog niet, maar dat komt welquote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kruipen ze ook al achter je trui/t-shirt?
Met sommige dieren weet je het nooitquote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, het zou toch minder logisch zijn als de poes op haar hoofd lag!
Hihihihiiiiii!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ratta en Touille
Ik vind ratten zulke gave beesten
ja en sociaal ookquote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihi, cute!Ze zijn ook zo slim
Jaquote:
Een donkerbruin/witte en 1 albinoquote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihiiiiii!
Mijne heetten Rataplan en Bink en ik heb die van mijn zus maar geadopteerd omdat ze er nooit wat mee deed, die heette Sparky![]()
Ze zijn echt heel tof ja![]()
wat voor kleur zijn ze?
Sofie sliep altijd op mijn hoofd als kittenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met sommige dieren weet je het nooit
Ze raakt alleen af en toe de touchpad, dat is wat onhandigquote:Op donderdag 23 december 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logische plek om een poes te hebben voor je.
Pluis, een van de katten die ik vroeger had toen ik nog bij mijn ouders woonde, die bleef gewoon op mijn schouders staan als ik rondliep, dus inderdaad, sommige katten zijn tot rare dingen in staatquote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met sommige dieren weet je het nooit
ieh! rode oogjesquote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een donkerbruin/witte en 1 albino
Dat deed Sim ook bij mij toen hij kitten wasquote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sofie sliep altijd op mijn hoofd als kitten
Je poes wil op internet!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze raakt alleen af en toe de touchpad, dat is wat onhandig
Ja, maar die zijn ook supertofquote:
Ja, tof he!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en sociaal ook
Ze vroeg ze voor haar verjaardag en ik heb er echt niet over na hoeven denken
Ze heeft ze nu voor kerst gekregen van mijn mams
Mooiquote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een donkerbruin/witte en 1 albino
Cavia'squote:
Ze is al lang een keer in vol ornaat op internet geweestquote:
helaas is het een erg bange cavia.....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn ook supertof
Onze hond kan je op schoot leggen en nee het is geen kleintjequote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pluis, een van de katten die ik vroeger had toen ik nog bij mijn ouders woonde, die bleef gewoon op mijn schouders staan als ik rondliep, dus inderdaad, sommige katten zijn tot rare dingen in staat.
die hadden we eerst uitgezocht, maar die bleek ziek helaasquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, tof he!En lief van je mams
[..]
MooiIk wil zelf ooit wel een rat met dastekening
Die heb ik ooit in een dierenwinkel gezien en die vond ik zo prachtig
[..]
Cavia's
Ze hebben ze nu bij ons in het wkcquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
MooiIk wil zelf ooit wel een rat met dastekening
Die heb ik ooit in een dierenwinkel gezien en die vond ik zo prachtig
ik hou m'n mondquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze is al lang een keer in vol ornaat op internet geweest
SR huis bezoeken geloof ikquote:
die van ons ook, dat is ook een lobbes van 40 kiloquote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Onze hond kan je op schoot leggen en nee het is geen kleintje
Heel veel oppakken en knuffelenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas is het een erg bange cavia.....
ik blijf dat stiekem toch een beetje eng vindenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, maar niet eng, hij kijkt heel lief
Nee hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze hebben ze nu bij ons in het wkc
Echt geweldig, gewoon je hele schoot vol, hoezo geen schoot hondquote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van ons ook, dat is ook een lobbes van 40 kilo
vanmiddag lag het gevaarte op de bank met 4 meiden eromheen gevlochtenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt geweldig, gewoon je hele schoot vol, hoezo geen schoot hond
Ja, want anders ga ik kijken en word ik verliefd enzoquote:
Gewaagd met die uitgedunde dienstregeling van de NS in dat gebied.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SR huis bezoeken geloof ik
Toen ik in het bejaardentehuis werkte nam een collega altijd zijn hond mee, die paste precies op schoot tussen de leuningen van die bejaardenstoelenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt geweldig, gewoon je hele schoot vol, hoezo geen schoot hond
Ik heb hem nog niet gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SR huis bezoeken geloof ik
Cutequote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanmiddag lag het gevaarte op de bank met 4 meiden eromheen gevlochten
Ik gok iets met een auto ofzo... In elk geval, hij zou met vriendenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewaagd met die uitgedunde dienstregeling van de NS in dat gebied.
oooh, hihi.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, want anders ga ik kijken en word ik verliefd enzo![]()
Slaap Lekkerquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ik in het bejaardentehuis werkte nam een collega altijd zijn hond mee, die paste precies op schoot tussen de leuningen van die bejaardenstoelen
Nananana I CANT HEAR YOU!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, hihi.
ZE HEBBEN DASRATJES IN HET WKC!
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar eens douchen en slapen![]()
Morgen vroeg weer op
Ook gewaagd met de sneeuwval daarquote:Op donderdag 23 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets met een auto ofzo... In elk geval, hij zou met vrienden
Kusjes terugquote:
Trustenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Morgen vroeg weer op
Lekker slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Morgen vroeg weer op
Zal ik me even aanstellen?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
Goh ik ben ik de enige die morgen een beetje kan uitslapen?
Neh, ik ga anderhalf uur later opstaan dan normaal, dus dat is uitslapenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
Wat heerlijk flesquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik me even aanstellen?![]()
Ik denk dat ik er rond een uur of 10 eens uit kom
Oh, dan rij ik net weg als het goed isquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe jij het beter, nee maar op een of andere manier gaat iedereen er vroeger uit i.v.b. met de meet, ik blijf gewoon een uur langer liggenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hier een uurquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, ik ga anderhalf uur later opstaan dan normaal, dus dat is uitslapen
Moet je zelf wetenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik kan om 10:00 richting station gaan, om 10:20 in de trein stappen en dan om 10:42 op Sloterdijk zijn.
Maar eerst ga ik boodschappen doen morgenochtend, dus toch niet al te laat opstaan.
Ik vind het juist wel goed om wat eerder op te staan dan normaal, anders kom ik m'n bed weer niet uitquote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe jij het beter, nee maar op een of andere manier gaat iedereen er vroeger uit i.v.b. met de meet, ik blijf gewoon een uur langer liggen
Ik ga gewoon naar mn werkquote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe jij het beter, nee maar op een of andere manier gaat iedereen er vroeger uit i.v.b. met de meet, ik blijf gewoon een uur langer liggen
Doe ik toch ookquote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hier een uur
[..]
Moet je zelf weten
Daar heb ik meestal geen last vanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel goed om wat eerder op te staan dan normaal, anders kom ik m'n bed weer niet uit
Als je eerder gaat dan kunnen we nog zwaaienquote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar mn werkvoor een paar uurtjes. Als de treinen rijden. EN anders? Anders niet
Hier ookquote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe ik toch ook.
Maar op zich kan ik dus ook wel uitslapen in vergelijking met een normale vrijdag.
quote:
Mattenklopperquote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme, even wat kleuters temmen in SR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |