Of jij moet niet zo'n bekkie hebben, Peurac.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aanrecht, eettafel, bureau.
Of jij gaat op de salontafel staan
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of jij moet niet zo'n bekkie hebben, Peurac.
Ik ook, maar dat staat er verder los van.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hou van sex
en verschillende standjes/plekken
quote:
Als ik dat dj-en ooit zelf onder de knie zou krijgen, zou ik dat stuk echt willen samplen.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik dat dj-en ooit zelf onder de knie zou krijgen, zou ik dat stuk echt willen samplen.
Bizarre clip ook.
Het is gewoon briljant!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo'n perfect nummer voor een after
Dat is kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef missbehavin het volgende:
Kutkutkut, tof jurkje besteld in de mega-uitverkoop, is ie te klein. Nu voel ik me een vet propje
Ja en ook precies veel te strak in mijn middel, dat is al mijn zwakke plekquote:
Ik ken het verschijnsel ja. Zo'n gevaarlijk stuk waar zich een lovehandle vormt als je kleding te strak zit. Zo vlak boven je kont vooral, tenminste dat heb ik dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ook precies veel te strak in mijn middel, dat is al mijn zwakke plek
Uhuh, dat jaquote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken het verschijnsel ja. Zo'n gevaarlijk stuk waar zich een lovehandle vormt als je kleding te strak zit. Zo vlak boven je kont vooral, tenminste dat heb ik dan.
Ik heb het sinds ik afgevallen ben. Daarom wil ik ook gaan sporten, in de ijdele hoop de boel alsnog goed strak te krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, dat jaEn ik had dat eerst nooit, maar na mijn 30e dus wel...
Nooit sporten, zo'n lijf en dan zeuren dat er een klein dingetje niet perfect isquote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef missbehavin het volgende:
Oke, dat ik nooit sport kan er iets mee te maken hebben, maar dan nog
niet teveel, liever een buikje dan een sixpack bij een vrouwquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit sporten, zo'n lijf en dan zeuren dat er een klein dingetje niet perfect is
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet teveel, liever een buikje dan een sixpack bij een vrouw
Ik vind het op zich niet zo'n ramp om een klein buikje te hebben, het is ik een ril boven mijn broekrand heb dan ofzo.quote:
Ja dat sowieso! Vroeger lag ik nooit in bikini, bleef mijn t-shirt altijd aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet zo'n ramp om een klein buikje te hebben, het is ik een ril boven mijn broekrand heb dan ofzo.Maar bikiniwise lig ik wel zelfbewuster op het strand dan vroeger.
Oh, daar heb ik altijd schijt aan gehad. Vroeger was ik nog dunner, en dan kreeg ik wel eens commentaar daarop als ik op het strand lag.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat sowieso! Vroeger lag ik nooit in bikini, bleef mijn t-shirt altijd aan.
Dan zijn sommige van jouw foto's oud ofso?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat lijf valt echt wel mee hoor.
Alleen die waar ze blond is zijn wat ouder dacht ik..quote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zijn sommige van jouw foto's oud ofso?
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zijn sommige van jouw foto's oud ofso?
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen die waar ze blond is zijn wat ouder dacht ik..
dus die met het witte jurkje is recent? En op t strand (in t water)quote:
Vorig jaar zomerquote:Op donderdag 23 december 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dus die met het witte jurkje is recent? En op t strand (in t water)
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gewoon een van de kaartfoto in mijn fobo, besef ik me na een jaar.
Ja, scherp he? Ik weet niet of een ander hem eruit kan pikken, maar ik zie het zelf wel.quote:
Ja nu ga ik zoeken natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, scherp he? Ik weet niet of een ander hem eruit kan pikken, maar ik zie het zelf wel.
2 eigenlijk zelfs.
Tell me, als je eruit bent.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nu ga ik zoeken natuurlijk
Niet in je Fobo, maar op Facebookquote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer. Op het strand?
Die ene gok ik op t festivalquote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, scherp he? Ik weet niet of een ander hem eruit kan pikken, maar ik zie het zelf wel.
2 eigenlijk zelfs.
7 en 12quote:
Jup. Maar op 7 zie je het ook echt omdat ik een beetje met mijn bek trek ofzo.quote:
Oh ja die, ja, ook redelijk recent ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet in je Fobo, maar op Facebook
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup. Maar op 7 zie je het ook echt omdat ik een beetje met mijn bek trek ofzo.
Ik weet t niet, maar ik blijf er bij, dat je daar gewoon een strak figuur hebtquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja die, ja, ook redelijk recent ja.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet t niet, maar ik blijf er bij, dat je daar gewoon een strak figuur hebt
Ach, heb er nog nooit iemand over gehoord, dus het maakt ook niet uit eigenlijk.quote:
Nee, als je niks had gezegd had ik er nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, heb er nog nooit iemand over gehoord, dus het maakt ook niet uit eigenlijk.
Ik heb je gevonden op Facebook!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja die, ja, ook redelijk recent ja.
Daarvoor fotografeer ik zelf teveelquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor fotografeer ik zelf teveel
Oh, god, dat is het begin van het einde!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, god, dat is het begin van het einde!
Die Awake was jij ook bij trouwens!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, als je niks had gezegd had ik er nooit over nagedacht.
Alles is voorbij!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, god, dat is het begin van het einde!
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Awake was jij ook bij trouwens!
Ik blok het, ik heb geen kaartje.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ik krijg er al zin in door eraan te denken, awake
Festival bedoel ik he, ik ga er van uit dat ik daar nog wel een kaartje voor ga fixen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik blok het, ik heb geen kaartje.
Welke game?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe erg kan het zijn, in een racegame waar je tig opties hebt, niet kunnen kiezen uit een voertuig
Videofeed!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef Kluts het volgende:
Wibi Soerjadi die in zijn Rolls ff al driftend de oprit schoonveegt.
Ja, daar heb ik het ook over, en ik hoop dat ik dat dan ook kan.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Festival bedoel ik he, ik ga er van uit dat ik daar nog wel een kaartje voor ga fixen.
een beter schrikmiddel is er nietquote:Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu bij m'n nichtjes omdat m'n oom naar t ziekenhuis is. Een van de twee is aan het zappen en komt langs MTV, waar juist een tiener aan 't bevallen is
Zo hoort hetquote:Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef Kluts het volgende:
Wibi Soerjadi die in zijn Rolls ff al driftend de oprit schoonveegt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het ook over, en ik hoop dat ik dat dan ook kan.
Maar ik durf er dan weer niet op te rekenen.
Choice-Paralysisquote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe erg kan het zijn, in een racegame waar je tig opties hebt, niet kunnen kiezen uit een voertuig
Is die moeilijk?quote:
hoezo kan jij niet uit een auto kiezen dan? Zitten er ziek veel inquote:
Sorry.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh kut nu word ik ook bang
GT5 is wel ff wat anders dan NFS NFS is geing, GT5 is geilquote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is die moeilijk?
Ik heb Hot Pursuit nu, ook een geweldig spel overigens.
* missbehavin begint te stiekem te smeken tot de kerstengeltjesquote:
Ja, dat weet ik ook wel, daarom vraag ik ook of het onmogelijk moeilijk is, of te doen als je aardig goed in NFS bent.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
GT5 is wel ff wat anders dan NFS NFS is geing, GT5 is geil
Geef ons heden ons dagelijks brood, en AwakeFestkaartjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin begint te stiekem te smeken tot de kerstengeltjes
Wat vreselijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
het is te doen, je kan wel een keer komen proberen, heb t op de PS3quote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, daarom vraag ik ook of het onmogelijk moeilijk is, of te doen als je aardig goed in NFS bent.
Ik MOET perse een Ferrari hebben om een race te kunnen doen, maar ik kan niet kiezen tussen de 599 of de 458 Italiaquote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo kan jij niet uit een auto kiezen dan? Zitten er ziek veel in
Je moet wel met beleid racen, anders win je niet nee.. M'n broertje prefereert NFS omdat je daar gewoon dom zonder remmen kan doorrijden..quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is die moeilijk?
Ik heb Hot Pursuit nu, ook een geweldig spel overigens.
To what?quote:
Hell, ik geef mijn brood wel opquote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geef ons heden ons dagelijks brood, en AwakeFestkaartjes.
Waarom heb ik jouw PSN ID nog niet dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is te doen, je kan wel een keer komen proberen, heb t op de PS3
Dat durf ik niet meer, na die salontafelfantasieën van jou!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is te doen, je kan wel een keer komen proberen, heb t op de PS3
quote:
zeikerdquote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik MOET perse een Ferrari hebben om een race te kunnen doen, maar ik kan niet kiezen tussen de 599 of de 458 Italia
[..]
Je moet wel met beleid racen, anders win je niet nee.. M'n broertje prefereert NFS omdat je daar gewoon dom zonder remmen kan doorrijden..
Het raggen is ook deels de charme van NFS vind ik. Maar ik wil GT5 wel gaan proberen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet wel met beleid racen, anders win je niet nee.. M'n broertje prefereert NFS omdat je daar gewoon dom zonder remmen kan doorrijden..
Dan wordt je wel wreed staand van achteren genomen, dat was namelijk de insteek.quote:
Omdat t ding op kantoor staat en weinig aangesloten. Volgende week ga ik wel wat meer uurtjes erop spelen. Dan zal ik wel wat fixxen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom heb ik jouw PSN ID nog niet dan?
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan wordt je wel wreed staand van achteren genomen, dat was namelijk de insteek.
Heuj, 't spel zeikt, ik niet!quote:
ja, jij wilde geen gerulde rugquote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan wordt je wel wreed staand van achteren genomen, dat was namelijk de insteek.
Dat heb je in die positie ook niet, wel blijven opletten he.quote:
Wat hoorde ik, is El Hamdaoui psychisch en fysiek niet meer in staat om voor Ajax in actie te komen?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:50 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond Ajax-AZ, prima moment om weer met het bier aan te vangen![]()
Ook nog champagne gehad van mn ene werkgever dus zit voorlopig nog wel even goed in de drank
Die arme jongen heeft het maar zwaarquote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat hoorde ik, is El Hamdaoui psychisch en fysiek niet meer in staat om voor Ajax in actie te komen?
Ja, die doet boehoe.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat hoorde ik, is El Hamdaoui psychisch en fysiek niet meer in staat om voor Ajax in actie te komen?
Ja, hij heeft op zijn flikker gehad van ome Frank en nu is hij op zijn pik getrapt.quote:
Hij vindt zichzelf vast al heel wat, heeft ook net een paar wedstrijdjes bij Ajax gespeeldquote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hij heeft op zijn flikker gehad van ome Frank en nu is hij op zijn pik getrapt.
Scheelt dat ik niet meer heb, dus kan ook niet te veel drinken.. Morgen toch weer 4 uur opstaanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme ik heb ook zin in een bier![]()
Alleen heb ik na een bier nóg meer zin in een volgende. Dus maar even niet doen vandaag
Iets met een te groot ego.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf vast al heel wat, heeft ook net een paar wedstrijdjes bij Ajax gespeeld
Yip! Lang niet gezien!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oeh lekkerEn wat drinkt de rest dan?
Spreek es ergens anders af!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooi, met z'n allen naar Utrecht! Ik weet waar!
Niet hier!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi, met z'n allen naar Utrecht! Ik weet waar!
Bijvoorbeeld!quote:
hij kent mn adresquote:
niks mis met Heneuken, Lamlulquote:Op donderdag 23 december 2010 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij kent mn adres![]()
@yipyip, de rest drinkt Heineken
Yup,druk druk druk. Maar soms kijk ik hier nog wel eens rondquote:
neuj.. Ik zit nog aan de energydrinkquote:Op donderdag 23 december 2010 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
JeeeeeeeeejNog steeds aan het werk
wat hou ik van mijn werk!
![]()
![]()
GvsE, he, neuken?
quote:
Oh, dan kom ik er genadig vanaf met half 7 opstaanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet meer heb, dus kan ook niet te veel drinken.. Morgen toch weer 4 uur opstaan
Die mag best aanschuivenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik las pokerslet
dacht aan zo een geil wijf in avondjurk
[ afbeelding ] zoiets
<insert foute opmerking>quote:
Nee joh, naar hoofd heeft ze!quote:
Bring it onquote:
Ja, schuif jij dan aan in zo'n jurkquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, naar hoofd heeft ze!
Ik kan eindelijk uitslapen, want vakantiequote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik er genadig vanaf met half 7 opstaan.
Ik ben een gentlemanquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, schuif jij dan aan in zo'n jurk
Ik leer het je wel, dan kleden we die mannen uitquote:
Dat is een pré.quote:
Er is hier in maart een toernooiquote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is goed, heb leren pokeren van papa.
Help me eraan herinneren dat als wij ooit pokeren ik 237 lagen aantrekquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik leer het je wel, dan kleden we die mannen uit
Oh dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is hier in maart een toernooiIk mag alleen niet meedoen, want werknemer
Strippoker?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat als wij ooit pokeren ik 237 lagen aantrek
Ohjah, jij wil natuurlijk ook nog mn vel op tafel hebben enzoquote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
to the bone babe, to the bone.
Ik ben al blij met de 3 dagen weekend die ik na morgen hebquote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan eindelijk uitslapen, want vakantie
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, jij wil natuurlijk ook nog mn vel op tafel hebben enzo
Gelukkig vangen we dat op door een toernooi uitsluitend voor werknemers te organiserenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer jammer.
Als ik met MissB zou pokeren ga ik toch echt voor de overall zonder ondergoed, en teenslippersquote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat als wij ooit pokeren ik 237 lagen aantrek
En een verslaving was geborenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vader ging vroeger vaak na het werk met de koks de hele nacht pokeren bij ons thuis. Kwam kleine b 's morgens beneden, zaten ze er nog
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ik met MissB zou pokeren ga ik toch echt voor de overall zonder ondergoed, en teenslippers
nou, leuk, zit zij in een overal met teenslippers en heb jij het zo - koudquote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ik met MissB zou pokeren ga ik toch echt voor de overall zonder ondergoed, en teenslippers
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
[..]
En kou doet mannen weinig goed he. En ik zie er uiteraard reuze sexy uit in overall.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou, leuk, zit zij in een overal met teenslippers en heb jij het zo - koud
Dan zie ik je toch liever in galajurk met stuitend diep decolleté en niks eronder aan...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En kou doet mannen weinig goed he. En ik zie er uiteraard reuze sexy uit in overall.
Wat jij dan niet weet he, want ik ben wel van plan 'm aan te kunnen houden.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zie ik je toch liever in galajurk met stuitend diep decolleté en niks eronder aan...
Ain't gonna happen, babe.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat jij dan niet weet he, want ik ben wel van plan 'm aan te kunnen houden.
quote:
Ik dacht dat je dat sexy vond?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en jij dan zeker in weet ik hoeveel-delig pak
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat sexy vond?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het wordt toch pokeren met een handicap in jouw voordeel, want wij zijn afgeleid door jouw stuitend diepe decolletéquote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, enorm. Maar niet als me dat een nadeel oplevert met pokeren
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wordt toch pokeren met een handicap in jouw voordeel, want wij zijn afgeleid door jouw stuitend diepe decolleté
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Barbusse het volgende:
DUS VER OVER DE TAFEL HANGEN, GIJ VUIGE MISSY-B!
Ik zal goed ehm, schuddenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Barbusse het volgende:
DUS VER OVER DE TAFEL HANGEN, GIJ VUIGE MISSY-B!
Ik zapte er ook langs ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef missbehavin het volgende:
Wat een monsterachtig wijf op rtl7
Ik moest wel blijven kijkenquote:
Ramptoerist jijquote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest wel blijven kijken
quote:
Das niet echt iets om trots op te zijn hoor....quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niet echt iets om trots op te zijn hoor....
Pfff...hoe onsexyquote:
Mijn stuitend diep decolleté maakt veel goedquote:
Nou....voor straf giet ik er tequila inquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn stuitend diep decolleté maakt veel goed
Oh, wat een straf..quote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....voor straf giet ik er tequila in
Zo jammer van die mooie jurk, die moet maar uit danquote:
Hoe krijg ik die tequila ooit weg daar?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo jammer van die mooie jurk, die moet maar uit dan
Dat doe ik wel voor je danquote:Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die tequila ooit weg daar?
Wat ben je toch een behulpzame man!quote:
Every inch a gentlemanquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben je toch een behulpzame man!
Every inch, really...?quote:
Mais bien sur!quote:
quote:
Ja, die van m'n oom en tante he, niet de mijnequote:
Dan nog...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ja, die van m'n oom en tante he, niet de mijne
Nood breekt wetquote:
Dat kan ik mij voorstellen. Lief van je!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
Nood breekt wetTante ligt op spoed en m'n oom is er naartoe. Kinderen daar is geen doen.
Ik ben niet altijd egoïstischquote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen. Lief van je!
Wat ik uiteraard begrijp. Maar dan nog.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen een hartstilstand heeft gekregen van schrik.
Verre van toch?quote:
Dat doet Kerst met mensen.quote:
Oh, niet alleen met kerst. Zo hypocriet ben ik nietquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Samzz het volgende:
Oh, niet alleen met kerst. Zo hypocriet ben ik niet
Geen idee. I like you just the way you are.quote:
Tofquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. I like you just the way you are.
checkquote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik zit op de bank voor de tvKerst Two and a half men.
Ik ken wel Mr Right, geen Miss Rightquote:
Nou, prettig kennis te makenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken wel Mr Right, geen Miss Right
Altijd gelijk willen hebben valt er ook onderquote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik altijd gelijk zou hebben, wel
Hoezo, wil je Ms Right worden?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Altijd gelijk willen hebben valt er ook onder
addictquote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Kreator het volgende:
Crap. 2 uur aan het racen, met de moeilijkste race van allemaal.... 6 wedstrijden met een f1 bak in Gt5..... laatste race, whoppa. vliegt de ps3 uit.![]()
.
*pissed*
yeah Rightquote:
Left handedquote:
ga die vlerk weer pestenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Kreator het volgende:
Crap. 2 uur aan het racen, met de moeilijkste race van allemaal.... 6 wedstrijden met een f1 bak in Gt5..... laatste race, whoppa. vliegt de ps3 uit.![]()
.
*pissed*
hey hoe is t met de loods enzo? Had je mn berichtjes gisteren nog gezien?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ga die vlerk weer pesten
ik ookquote:
Dan was mijn creativiteit helemaal waardeloos geweest als ik rechtshandig zou zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef PeuRac het volgende:
ik ooklinks handigen zijn creatiever
haha, dat hoeft niet perse als kunstenaar te zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan was mijn creativiteit helemaal waardeloos geweest als ik rechtshandig zou zijn.
quote:
Toevalligquote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ooklinks handigen zijn creatiever
inderdaadquote:
Ik ben Pinkyquote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
We will dominate the world, muhaha
+1quote:
En dan nog, in de ogen van Femke misschien, maar dat valt best mee.quote:
Lekker buiten latenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef PeuRac het volgende:
kut, wil ik net t raam dicht doen, springt die kat naar buiten
Als ik met links vinger is het gewoon net ff anders.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben ook met alles rechts. Behalve met masturberen..
Tja, commercie verneukt alles... ook kerst.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Kluts het volgende:
Hij toert met een koor door de US of A om kerstliedjes met alternatieve tekst te brengen, om mensen ervan te doen doordringen dat kerst alleen nog maar draait om geld uitgeven aan zinloze dingen ipv waar het eigenlijk om ging.
Mja, ik ben niet gelovig en vind kerst gewoon leuk om de sfeerquote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gister een docu gezien over deze man. Tijdens de docu lachte ik me kapot om die vent, maar in a weird kind of way heeft die gast gewoon nog een punt ook.![]()
Hij toert met een koor door de US of A om kerstliedjes met alternatieve tekst te brengen, om mensen ervan te doen doordringen dat kerst alleen nog maar draait om geld uitgeven aan zinloze dingen ipv waar het eigenlijk om ging.
Ja, ben het daar wel mee eens eigenlijk. Daarom vind ik het nog wel belangrijk om in elk geval met goede vrienden en familie met kerst dingen te doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gister een docu gezien over deze man. Tijdens de docu lachte ik me kapot om die vent, maar in a weird kind of way heeft die gast gewoon nog een punt ook.![]()
Dat is zieligquote:
Ik ook niet, wel zo opgevoed trouwens, maar dat doet niks af aan waar kerstmis voor staat. Stilstaan bij de familie en vrienden die je hebt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet gelovig en vind kerst gewoon leuk om de sfeer
en jij zat eerder vanavond nog te klagenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit gewoon een stokbroodje kaas met mayo te eten, somebody stop me!
Dat doe ik ieder moment van het jaar, daar heb ik kerst niet voor nodig.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel zo opgevoed trouwens, maar dat doet niks af aan waar kerstmis voor staat. Stilstaan bij de familie en vrienden die je hebt.
Ik heb een moddervette hamburger en rostirondjes in de pan liggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit gewoon een stokbroodje kaas met mayo te eten, somebody stop me!
ik heb net een in varkengerolde mascarpone met tomaat gehad, met aardappeltjes (uit de frituurquote:Op donderdag 23 december 2010 21:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een moddervette hamburger en rostirondjes in de pan liggen.
mensen die niks lustenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef Kluts het volgende:
Beetman heeft kerstdiner op werk. Maar hij lust niet zo heel veel dingen. Hij wist nog niet wat hij voorgeschoteld zou krijgen.
Krijg ik net een smsje:
Schat, zet de hamburgers maar vast klaar!
Wat eten jullie laat zeg. Er dient om 18:00 gegeten te worden, met je klompen an.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb net een in varkengerolde mascarpone met tomaat gehad, met aardappeltjes (uit de frituur) en groente gewokt
Ja, en nu als de sodemieter naar die blagen en ze voor straf een verhaaltje voorlezen!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
Is het slecht van mij dat ik eigenlijk naar huis wil en naar bed en dat ze in dat fuckin ziekenhuis eens op moeten schieten?
dan pak je een deken en ga je op de bank liggen? Overigens snap ik je welquote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
Is het slecht van mij dat ik eigenlijk naar huis wil en naar bed en dat ze in dat fuckin ziekenhuis eens op moeten schieten?
ik eet zelden voor 19u, vandaag rond half 9 gegetenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Wat eten jullie laat zeg. Er dient om 18:00 gegeten te worden, met je klompen an.
Die slapen al langquote:Op donderdag 23 december 2010 21:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en nu als de sodemieter naar die blagen en ze voor straf een verhaaltje voorlezen!
Ach, ik kan toch niet slapen, veel te nerveusquote:Op donderdag 23 december 2010 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan pak je een deken en ga je op de bank liggen? Overigens snap ik je wel
[..]
ik eet zelden voor 19u, vandaag rond half 9 gegeten
Dan maak je ze maar wakker! En zie ze dan maar weer in slaap te krijgen!quote:
Ja, alleen de kaas of het beest was niet ongezond genoegquote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt kaas gegeten die omwikkeld was met varken?!
Ik weet niet wat me aparter lijkt, dat, of een varken omwikkeld met kaas.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt kaas gegeten die omwikkeld was met varken?!
Jij bent grappigquote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan maak je ze maar wakker! En zie ze dan maar weer in slaap te krijgen!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en jij zat eerder vanavond nog te klagen
Zo, niet dat ik kinderen wil, maar dan zou ik ze niet bij jou achter latenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan maak je ze maar wakker! En zie ze dan maar weer in slaap te krijgen!
Ben ik uiteraard ook aan het kijken, maar oude afleveringen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent grappig
Ik kijk liever Two and a half men, tbh
Klopt. Maar er is niks anders leuks opquote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik uiteraard ook aan het kijken, maar oude afleveringen.
helaasquote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik uiteraard ook aan het kijken, maar oude afleveringen.
Lijkt me nogal vreemd aangezien mascarpone normaliter een hoofdingrediënt is van tiramisu.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef PeuRac het volgende:
Ja, alleen de kaas of het beest was niet ongezond genoeg
Nee, daar was ik ook achter.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is niks anders leuks op
Mascarpone met jam op een stokbroodjequote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt me nogal vreemd aangezien mascarpone normaliter een hoofdingrediënt is van tiramisu.
Er zijn betere series.quote:
New Kidsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, daar was ik ook achter.. Zelfs new kids Turbo is nog niet te vinden (Behalve zo'n brakke iphone versie)
Kan wel, want het is een roomkaasachtig-ish-ietsigs.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt me nogal vreemd aangezien mascarpone normaliter een hoofdingrediënt is van tiramisu.
Whooo, Californicationquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn betere series.
-Californication
-Breaking Bad
-The Walking Dead
-Madman
-American Dad
-Family Guy
-The Cleveland Show.
Die hebben we allemaal, maar ook allemaal al gezien.
Waarom noem je dan alle beroerde series..quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
Er zijn betere series.
t nieuwe seizoen begint maar nietquote:
Klopt... Laat lang op zich wachten.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t nieuwe seizoen begint maar niet(in de usa dan he)
Dat weet ik, maar dat je er varkens mee insmeert is wel nieuw voor me.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
Kan wel, want het is een roomkaasachtig-ish-ietsigs.
Wat weet jij daar nou van, heb je ze allemaal gezien?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom noem je dan alle beroerde series...
Nieuwe afleveringen van the walking dead komen zo langzaam, wat dat betreft heb ik een hekel aan nieuwe series. Is deel 7 al geweest?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn betere series.
-Californication
-Breaking Bad
-The Walking Dead
-Madman
-American Dad
-Family Guy
-The Cleveland Show.
Nee, dit was het eerste seizoen. Dat is maar 6 afleveringen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering van the walking dead komen zo langzaam, wat dat beteeft heb ik een hekel aan nieuwe series. Is deel 7 al geweest?
David Duchovny.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef Kreator het volgende:
Nieuwe aflevering van californication komt maandag 10 januari (niet dat ik het kijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |