Ja, alleen de kaas of het beest was niet ongezond genoegquote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt kaas gegeten die omwikkeld was met varken?!
Ik weet niet wat me aparter lijkt, dat, of een varken omwikkeld met kaas.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt kaas gegeten die omwikkeld was met varken?!
Jij bent grappigquote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan maak je ze maar wakker! En zie ze dan maar weer in slaap te krijgen!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en jij zat eerder vanavond nog te klagen
Zo, niet dat ik kinderen wil, maar dan zou ik ze niet bij jou achter latenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan maak je ze maar wakker! En zie ze dan maar weer in slaap te krijgen!
Ben ik uiteraard ook aan het kijken, maar oude afleveringen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent grappig
Ik kijk liever Two and a half men, tbh
Klopt. Maar er is niks anders leuks opquote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik uiteraard ook aan het kijken, maar oude afleveringen.
helaasquote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik uiteraard ook aan het kijken, maar oude afleveringen.
Lijkt me nogal vreemd aangezien mascarpone normaliter een hoofdingrediënt is van tiramisu.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef PeuRac het volgende:
Ja, alleen de kaas of het beest was niet ongezond genoeg
Nee, daar was ik ook achter.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is niks anders leuks op
Mascarpone met jam op een stokbroodjequote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt me nogal vreemd aangezien mascarpone normaliter een hoofdingrediënt is van tiramisu.
Er zijn betere series.quote:
New Kidsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, daar was ik ook achter.. Zelfs new kids Turbo is nog niet te vinden (Behalve zo'n brakke iphone versie)
Kan wel, want het is een roomkaasachtig-ish-ietsigs.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt me nogal vreemd aangezien mascarpone normaliter een hoofdingrediënt is van tiramisu.
Whooo, Californicationquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn betere series.
-Californication
-Breaking Bad
-The Walking Dead
-Madman
-American Dad
-Family Guy
-The Cleveland Show.
Die hebben we allemaal, maar ook allemaal al gezien.
Waarom noem je dan alle beroerde series..quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
Er zijn betere series.
t nieuwe seizoen begint maar nietquote:
Klopt... Laat lang op zich wachten.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t nieuwe seizoen begint maar niet(in de usa dan he)
Dat weet ik, maar dat je er varkens mee insmeert is wel nieuw voor me.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
Kan wel, want het is een roomkaasachtig-ish-ietsigs.
Wat weet jij daar nou van, heb je ze allemaal gezien?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom noem je dan alle beroerde series...
Nieuwe afleveringen van the walking dead komen zo langzaam, wat dat betreft heb ik een hekel aan nieuwe series. Is deel 7 al geweest?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn betere series.
-Californication
-Breaking Bad
-The Walking Dead
-Madman
-American Dad
-Family Guy
-The Cleveland Show.
Nee, dit was het eerste seizoen. Dat is maar 6 afleveringen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering van the walking dead komen zo langzaam, wat dat beteeft heb ik een hekel aan nieuwe series. Is deel 7 al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |