Lekker buiten latenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef PeuRac het volgende:
kut, wil ik net t raam dicht doen, springt die kat naar buiten
Als ik met links vinger is het gewoon net ff anders.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben ook met alles rechts. Behalve met masturberen..
Tja, commercie verneukt alles... ook kerst.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Kluts het volgende:
Hij toert met een koor door de US of A om kerstliedjes met alternatieve tekst te brengen, om mensen ervan te doen doordringen dat kerst alleen nog maar draait om geld uitgeven aan zinloze dingen ipv waar het eigenlijk om ging.
Mja, ik ben niet gelovig en vind kerst gewoon leuk om de sfeerquote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gister een docu gezien over deze man. Tijdens de docu lachte ik me kapot om die vent, maar in a weird kind of way heeft die gast gewoon nog een punt ook.![]()
Hij toert met een koor door de US of A om kerstliedjes met alternatieve tekst te brengen, om mensen ervan te doen doordringen dat kerst alleen nog maar draait om geld uitgeven aan zinloze dingen ipv waar het eigenlijk om ging.
Ja, ben het daar wel mee eens eigenlijk. Daarom vind ik het nog wel belangrijk om in elk geval met goede vrienden en familie met kerst dingen te doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gister een docu gezien over deze man. Tijdens de docu lachte ik me kapot om die vent, maar in a weird kind of way heeft die gast gewoon nog een punt ook.![]()
Dat is zieligquote:
Ik ook niet, wel zo opgevoed trouwens, maar dat doet niks af aan waar kerstmis voor staat. Stilstaan bij de familie en vrienden die je hebt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet gelovig en vind kerst gewoon leuk om de sfeer
en jij zat eerder vanavond nog te klagenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit gewoon een stokbroodje kaas met mayo te eten, somebody stop me!
Dat doe ik ieder moment van het jaar, daar heb ik kerst niet voor nodig.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel zo opgevoed trouwens, maar dat doet niks af aan waar kerstmis voor staat. Stilstaan bij de familie en vrienden die je hebt.
Ik heb een moddervette hamburger en rostirondjes in de pan liggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit gewoon een stokbroodje kaas met mayo te eten, somebody stop me!
ik heb net een in varkengerolde mascarpone met tomaat gehad, met aardappeltjes (uit de frituurquote:Op donderdag 23 december 2010 21:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een moddervette hamburger en rostirondjes in de pan liggen.
mensen die niks lustenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef Kluts het volgende:
Beetman heeft kerstdiner op werk. Maar hij lust niet zo heel veel dingen. Hij wist nog niet wat hij voorgeschoteld zou krijgen.
Krijg ik net een smsje:
Schat, zet de hamburgers maar vast klaar!
Wat eten jullie laat zeg. Er dient om 18:00 gegeten te worden, met je klompen an.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb net een in varkengerolde mascarpone met tomaat gehad, met aardappeltjes (uit de frituur) en groente gewokt
Ja, en nu als de sodemieter naar die blagen en ze voor straf een verhaaltje voorlezen!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
Is het slecht van mij dat ik eigenlijk naar huis wil en naar bed en dat ze in dat fuckin ziekenhuis eens op moeten schieten?
dan pak je een deken en ga je op de bank liggen? Overigens snap ik je welquote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
Is het slecht van mij dat ik eigenlijk naar huis wil en naar bed en dat ze in dat fuckin ziekenhuis eens op moeten schieten?
ik eet zelden voor 19u, vandaag rond half 9 gegetenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Wat eten jullie laat zeg. Er dient om 18:00 gegeten te worden, met je klompen an.
Die slapen al langquote:Op donderdag 23 december 2010 21:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en nu als de sodemieter naar die blagen en ze voor straf een verhaaltje voorlezen!
Ach, ik kan toch niet slapen, veel te nerveusquote:Op donderdag 23 december 2010 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan pak je een deken en ga je op de bank liggen? Overigens snap ik je wel
[..]
ik eet zelden voor 19u, vandaag rond half 9 gegeten
Dan maak je ze maar wakker! En zie ze dan maar weer in slaap te krijgen!quote:
Ja, alleen de kaas of het beest was niet ongezond genoegquote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt kaas gegeten die omwikkeld was met varken?!
Ik weet niet wat me aparter lijkt, dat, of een varken omwikkeld met kaas.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt kaas gegeten die omwikkeld was met varken?!
Jij bent grappigquote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan maak je ze maar wakker! En zie ze dan maar weer in slaap te krijgen!
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en jij zat eerder vanavond nog te klagen
Zo, niet dat ik kinderen wil, maar dan zou ik ze niet bij jou achter latenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan maak je ze maar wakker! En zie ze dan maar weer in slaap te krijgen!
Ben ik uiteraard ook aan het kijken, maar oude afleveringen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent grappig
Ik kijk liever Two and a half men, tbh
Klopt. Maar er is niks anders leuks opquote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik uiteraard ook aan het kijken, maar oude afleveringen.
helaasquote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik uiteraard ook aan het kijken, maar oude afleveringen.
Lijkt me nogal vreemd aangezien mascarpone normaliter een hoofdingrediënt is van tiramisu.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:41 schreef PeuRac het volgende:
Ja, alleen de kaas of het beest was niet ongezond genoeg
Nee, daar was ik ook achter.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is niks anders leuks op
Mascarpone met jam op een stokbroodjequote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt me nogal vreemd aangezien mascarpone normaliter een hoofdingrediënt is van tiramisu.
Er zijn betere series.quote:
New Kidsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, daar was ik ook achter.. Zelfs new kids Turbo is nog niet te vinden (Behalve zo'n brakke iphone versie)
Kan wel, want het is een roomkaasachtig-ish-ietsigs.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt me nogal vreemd aangezien mascarpone normaliter een hoofdingrediënt is van tiramisu.
Whooo, Californicationquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn betere series.
-Californication
-Breaking Bad
-The Walking Dead
-Madman
-American Dad
-Family Guy
-The Cleveland Show.
Die hebben we allemaal, maar ook allemaal al gezien.
Waarom noem je dan alle beroerde series..quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
Er zijn betere series.
t nieuwe seizoen begint maar nietquote:
Klopt... Laat lang op zich wachten.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t nieuwe seizoen begint maar niet(in de usa dan he)
Dat weet ik, maar dat je er varkens mee insmeert is wel nieuw voor me.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
Kan wel, want het is een roomkaasachtig-ish-ietsigs.
Wat weet jij daar nou van, heb je ze allemaal gezien?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom noem je dan alle beroerde series...
Nieuwe afleveringen van the walking dead komen zo langzaam, wat dat betreft heb ik een hekel aan nieuwe series. Is deel 7 al geweest?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn betere series.
-Californication
-Breaking Bad
-The Walking Dead
-Madman
-American Dad
-Family Guy
-The Cleveland Show.
Nee, dit was het eerste seizoen. Dat is maar 6 afleveringen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering van the walking dead komen zo langzaam, wat dat beteeft heb ik een hekel aan nieuwe series. Is deel 7 al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |