Daarvoor fotografeer ik zelf teveelquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor fotografeer ik zelf teveel
Oh, god, dat is het begin van het einde!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, god, dat is het begin van het einde!
Die Awake was jij ook bij trouwens!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, als je niks had gezegd had ik er nooit over nagedacht.
Alles is voorbij!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, god, dat is het begin van het einde!
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Awake was jij ook bij trouwens!
Ik blok het, ik heb geen kaartje.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ik krijg er al zin in door eraan te denken, awake
Festival bedoel ik he, ik ga er van uit dat ik daar nog wel een kaartje voor ga fixen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik blok het, ik heb geen kaartje.
Welke game?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe erg kan het zijn, in een racegame waar je tig opties hebt, niet kunnen kiezen uit een voertuig
Videofeed!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef Kluts het volgende:
Wibi Soerjadi die in zijn Rolls ff al driftend de oprit schoonveegt.
Ja, daar heb ik het ook over, en ik hoop dat ik dat dan ook kan.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Festival bedoel ik he, ik ga er van uit dat ik daar nog wel een kaartje voor ga fixen.
een beter schrikmiddel is er nietquote:Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu bij m'n nichtjes omdat m'n oom naar t ziekenhuis is. Een van de twee is aan het zappen en komt langs MTV, waar juist een tiener aan 't bevallen is
Zo hoort hetquote:Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef Kluts het volgende:
Wibi Soerjadi die in zijn Rolls ff al driftend de oprit schoonveegt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het ook over, en ik hoop dat ik dat dan ook kan.
Maar ik durf er dan weer niet op te rekenen.
Choice-Paralysisquote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe erg kan het zijn, in een racegame waar je tig opties hebt, niet kunnen kiezen uit een voertuig
Is die moeilijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |