Of jij moet niet zo'n bekkie hebben, Peurac.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aanrecht, eettafel, bureau.
Of jij gaat op de salontafel staan
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of jij moet niet zo'n bekkie hebben, Peurac.
Ik ook, maar dat staat er verder los van.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hou van sex
en verschillende standjes/plekken
quote:
Als ik dat dj-en ooit zelf onder de knie zou krijgen, zou ik dat stuk echt willen samplen.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik dat dj-en ooit zelf onder de knie zou krijgen, zou ik dat stuk echt willen samplen.
Bizarre clip ook.
Het is gewoon briljant!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo'n perfect nummer voor een after
Dat is kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef missbehavin het volgende:
Kutkutkut, tof jurkje besteld in de mega-uitverkoop, is ie te klein. Nu voel ik me een vet propje
Ja en ook precies veel te strak in mijn middel, dat is al mijn zwakke plekquote:
Ik ken het verschijnsel ja. Zo'n gevaarlijk stuk waar zich een lovehandle vormt als je kleding te strak zit. Zo vlak boven je kont vooral, tenminste dat heb ik dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ook precies veel te strak in mijn middel, dat is al mijn zwakke plek
Uhuh, dat jaquote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken het verschijnsel ja. Zo'n gevaarlijk stuk waar zich een lovehandle vormt als je kleding te strak zit. Zo vlak boven je kont vooral, tenminste dat heb ik dan.
Ik heb het sinds ik afgevallen ben. Daarom wil ik ook gaan sporten, in de ijdele hoop de boel alsnog goed strak te krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, dat jaEn ik had dat eerst nooit, maar na mijn 30e dus wel...
Nooit sporten, zo'n lijf en dan zeuren dat er een klein dingetje niet perfect isquote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef missbehavin het volgende:
Oke, dat ik nooit sport kan er iets mee te maken hebben, maar dan nog
niet teveel, liever een buikje dan een sixpack bij een vrouwquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit sporten, zo'n lijf en dan zeuren dat er een klein dingetje niet perfect is
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet teveel, liever een buikje dan een sixpack bij een vrouw
Ik vind het op zich niet zo'n ramp om een klein buikje te hebben, het is ik een ril boven mijn broekrand heb dan ofzo.quote:
Ja dat sowieso! Vroeger lag ik nooit in bikini, bleef mijn t-shirt altijd aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet zo'n ramp om een klein buikje te hebben, het is ik een ril boven mijn broekrand heb dan ofzo.Maar bikiniwise lig ik wel zelfbewuster op het strand dan vroeger.
Oh, daar heb ik altijd schijt aan gehad. Vroeger was ik nog dunner, en dan kreeg ik wel eens commentaar daarop als ik op het strand lag.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat sowieso! Vroeger lag ik nooit in bikini, bleef mijn t-shirt altijd aan.
Dan zijn sommige van jouw foto's oud ofso?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat lijf valt echt wel mee hoor.
Alleen die waar ze blond is zijn wat ouder dacht ik..quote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zijn sommige van jouw foto's oud ofso?
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zijn sommige van jouw foto's oud ofso?
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen die waar ze blond is zijn wat ouder dacht ik..
dus die met het witte jurkje is recent? En op t strand (in t water)quote:
Vorig jaar zomerquote:Op donderdag 23 december 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dus die met het witte jurkje is recent? En op t strand (in t water)
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gewoon een van de kaartfoto in mijn fobo, besef ik me na een jaar.
Ja, scherp he? Ik weet niet of een ander hem eruit kan pikken, maar ik zie het zelf wel.quote:
Ja nu ga ik zoeken natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, scherp he? Ik weet niet of een ander hem eruit kan pikken, maar ik zie het zelf wel.
2 eigenlijk zelfs.
Tell me, als je eruit bent.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nu ga ik zoeken natuurlijk
Niet in je Fobo, maar op Facebookquote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer. Op het strand?
Die ene gok ik op t festivalquote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, scherp he? Ik weet niet of een ander hem eruit kan pikken, maar ik zie het zelf wel.
2 eigenlijk zelfs.
7 en 12quote:
Jup. Maar op 7 zie je het ook echt omdat ik een beetje met mijn bek trek ofzo.quote:
Oh ja die, ja, ook redelijk recent ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet in je Fobo, maar op Facebook
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup. Maar op 7 zie je het ook echt omdat ik een beetje met mijn bek trek ofzo.
Ik weet t niet, maar ik blijf er bij, dat je daar gewoon een strak figuur hebtquote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja die, ja, ook redelijk recent ja.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet t niet, maar ik blijf er bij, dat je daar gewoon een strak figuur hebt
Ach, heb er nog nooit iemand over gehoord, dus het maakt ook niet uit eigenlijk.quote:
Nee, als je niks had gezegd had ik er nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, heb er nog nooit iemand over gehoord, dus het maakt ook niet uit eigenlijk.
Ik heb je gevonden op Facebook!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja die, ja, ook redelijk recent ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |