Als ik met MissB zou pokeren ga ik toch echt voor de overall zonder ondergoed, en teenslippersquote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat als wij ooit pokeren ik 237 lagen aantrek
En een verslaving was geborenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vader ging vroeger vaak na het werk met de koks de hele nacht pokeren bij ons thuis. Kwam kleine b 's morgens beneden, zaten ze er nog
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ik met MissB zou pokeren ga ik toch echt voor de overall zonder ondergoed, en teenslippers
nou, leuk, zit zij in een overal met teenslippers en heb jij het zo - koudquote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ik met MissB zou pokeren ga ik toch echt voor de overall zonder ondergoed, en teenslippers
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
[..]
En kou doet mannen weinig goed he. En ik zie er uiteraard reuze sexy uit in overall.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou, leuk, zit zij in een overal met teenslippers en heb jij het zo - koud
Dan zie ik je toch liever in galajurk met stuitend diep decolleté en niks eronder aan...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En kou doet mannen weinig goed he. En ik zie er uiteraard reuze sexy uit in overall.
Wat jij dan niet weet he, want ik ben wel van plan 'm aan te kunnen houden.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zie ik je toch liever in galajurk met stuitend diep decolleté en niks eronder aan...
Ain't gonna happen, babe.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat jij dan niet weet he, want ik ben wel van plan 'm aan te kunnen houden.
quote:
Ik dacht dat je dat sexy vond?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en jij dan zeker in weet ik hoeveel-delig pak
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat sexy vond?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik leer het je wel, dan kleden we die mannen uit
Het wordt toch pokeren met een handicap in jouw voordeel, want wij zijn afgeleid door jouw stuitend diepe decolletéquote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, enorm. Maar niet als me dat een nadeel oplevert met pokeren
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wordt toch pokeren met een handicap in jouw voordeel, want wij zijn afgeleid door jouw stuitend diepe decolleté
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Barbusse het volgende:
DUS VER OVER DE TAFEL HANGEN, GIJ VUIGE MISSY-B!
Ik zal goed ehm, schuddenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Barbusse het volgende:
DUS VER OVER DE TAFEL HANGEN, GIJ VUIGE MISSY-B!
Ik zapte er ook langs ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef missbehavin het volgende:
Wat een monsterachtig wijf op rtl7
Ik moest wel blijven kijkenquote:
Ramptoerist jijquote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest wel blijven kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |