Die arme jongen heeft het maar zwaarquote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat hoorde ik, is El Hamdaoui psychisch en fysiek niet meer in staat om voor Ajax in actie te komen?
Ja, die doet boehoe.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat hoorde ik, is El Hamdaoui psychisch en fysiek niet meer in staat om voor Ajax in actie te komen?
Ja, hij heeft op zijn flikker gehad van ome Frank en nu is hij op zijn pik getrapt.quote:
Hij vindt zichzelf vast al heel wat, heeft ook net een paar wedstrijdjes bij Ajax gespeeldquote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hij heeft op zijn flikker gehad van ome Frank en nu is hij op zijn pik getrapt.
Scheelt dat ik niet meer heb, dus kan ook niet te veel drinken.. Morgen toch weer 4 uur opstaanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme ik heb ook zin in een bier![]()
Alleen heb ik na een bier nóg meer zin in een volgende. Dus maar even niet doen vandaag
Iets met een te groot ego.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf vast al heel wat, heeft ook net een paar wedstrijdjes bij Ajax gespeeld
Yip! Lang niet gezien!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oeh lekkerEn wat drinkt de rest dan?
Spreek es ergens anders af!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooi, met z'n allen naar Utrecht! Ik weet waar!
Niet hier!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi, met z'n allen naar Utrecht! Ik weet waar!
Bijvoorbeeld!quote:
hij kent mn adresquote:
niks mis met Heneuken, Lamlulquote:Op donderdag 23 december 2010 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij kent mn adres![]()
@yipyip, de rest drinkt Heineken
Yup,druk druk druk. Maar soms kijk ik hier nog wel eens rondquote:
neuj.. Ik zit nog aan de energydrinkquote:Op donderdag 23 december 2010 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
JeeeeeeeeejNog steeds aan het werk
wat hou ik van mijn werk!
![]()
![]()
GvsE, he, neuken?
quote:
Oh, dan kom ik er genadig vanaf met half 7 opstaanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet meer heb, dus kan ook niet te veel drinken.. Morgen toch weer 4 uur opstaan
Die mag best aanschuivenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik las pokerslet
dacht aan zo een geil wijf in avondjurk
[ afbeelding ] zoiets
<insert foute opmerking>quote:
Nee joh, naar hoofd heeft ze!quote:
Bring it onquote:
Ja, schuif jij dan aan in zo'n jurkquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, naar hoofd heeft ze!
Ik kan eindelijk uitslapen, want vakantiequote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik er genadig vanaf met half 7 opstaan.
Ik ben een gentlemanquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, schuif jij dan aan in zo'n jurk
Ik leer het je wel, dan kleden we die mannen uitquote:
Dat is een pré.quote:
Er is hier in maart een toernooiquote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is goed, heb leren pokeren van papa.
Help me eraan herinneren dat als wij ooit pokeren ik 237 lagen aantrekquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik leer het je wel, dan kleden we die mannen uit
Oh dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is hier in maart een toernooiIk mag alleen niet meedoen, want werknemer
Strippoker?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik leer het je wel, dan kleden we die mannen uit
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat als wij ooit pokeren ik 237 lagen aantrek
Ohjah, jij wil natuurlijk ook nog mn vel op tafel hebben enzoquote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
to the bone babe, to the bone.
Ik ben al blij met de 3 dagen weekend die ik na morgen hebquote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan eindelijk uitslapen, want vakantie
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, jij wil natuurlijk ook nog mn vel op tafel hebben enzo
Gelukkig vangen we dat op door een toernooi uitsluitend voor werknemers te organiserenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |