quote:
Oh, dan kom ik er genadig vanaf met half 7 opstaanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet meer heb, dus kan ook niet te veel drinken.. Morgen toch weer 4 uur opstaan
Die mag best aanschuivenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik las pokerslet
dacht aan zo een geil wijf in avondjurk
[ afbeelding ] zoiets
<insert foute opmerking>quote:
Nee joh, naar hoofd heeft ze!quote:
Bring it onquote:
Ja, schuif jij dan aan in zo'n jurkquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, naar hoofd heeft ze!
Ik kan eindelijk uitslapen, want vakantiequote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik er genadig vanaf met half 7 opstaan.
Ik ben een gentlemanquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, schuif jij dan aan in zo'n jurk
Ik leer het je wel, dan kleden we die mannen uitquote:
Dat is een pré.quote:
Er is hier in maart een toernooiquote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is goed, heb leren pokeren van papa.
Help me eraan herinneren dat als wij ooit pokeren ik 237 lagen aantrekquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik leer het je wel, dan kleden we die mannen uit
Oh dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is hier in maart een toernooiIk mag alleen niet meedoen, want werknemer
Strippoker?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik leer het je wel, dan kleden we die mannen uit
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat als wij ooit pokeren ik 237 lagen aantrek
Ohjah, jij wil natuurlijk ook nog mn vel op tafel hebben enzoquote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
to the bone babe, to the bone.
Ik ben al blij met de 3 dagen weekend die ik na morgen hebquote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan eindelijk uitslapen, want vakantie
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, jij wil natuurlijk ook nog mn vel op tafel hebben enzo
Gelukkig vangen we dat op door een toernooi uitsluitend voor werknemers te organiserenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |