Sorry.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh kut nu word ik ook bang
GT5 is wel ff wat anders dan NFS NFS is geing, GT5 is geilquote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is die moeilijk?
Ik heb Hot Pursuit nu, ook een geweldig spel overigens.
* missbehavin begint te stiekem te smeken tot de kerstengeltjesquote:
Ja, dat weet ik ook wel, daarom vraag ik ook of het onmogelijk moeilijk is, of te doen als je aardig goed in NFS bent.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
GT5 is wel ff wat anders dan NFS NFS is geing, GT5 is geil
Geef ons heden ons dagelijks brood, en AwakeFestkaartjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin begint te stiekem te smeken tot de kerstengeltjes
Wat vreselijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe erg kan het zijn, in een racegame waar je tig opties hebt, niet kunnen kiezen uit een voertuig
het is te doen, je kan wel een keer komen proberen, heb t op de PS3quote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, daarom vraag ik ook of het onmogelijk moeilijk is, of te doen als je aardig goed in NFS bent.
Ik MOET perse een Ferrari hebben om een race te kunnen doen, maar ik kan niet kiezen tussen de 599 of de 458 Italiaquote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo kan jij niet uit een auto kiezen dan? Zitten er ziek veel in
Je moet wel met beleid racen, anders win je niet nee.. M'n broertje prefereert NFS omdat je daar gewoon dom zonder remmen kan doorrijden..quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is die moeilijk?
Ik heb Hot Pursuit nu, ook een geweldig spel overigens.
To what?quote:
Hell, ik geef mijn brood wel opquote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geef ons heden ons dagelijks brood, en AwakeFestkaartjes.
Waarom heb ik jouw PSN ID nog niet dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is te doen, je kan wel een keer komen proberen, heb t op de PS3
Dat durf ik niet meer, na die salontafelfantasieën van jou!quote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is te doen, je kan wel een keer komen proberen, heb t op de PS3
quote:
zeikerdquote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik MOET perse een Ferrari hebben om een race te kunnen doen, maar ik kan niet kiezen tussen de 599 of de 458 Italia
[..]
Je moet wel met beleid racen, anders win je niet nee.. M'n broertje prefereert NFS omdat je daar gewoon dom zonder remmen kan doorrijden..
Het raggen is ook deels de charme van NFS vind ik. Maar ik wil GT5 wel gaan proberen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet wel met beleid racen, anders win je niet nee.. M'n broertje prefereert NFS omdat je daar gewoon dom zonder remmen kan doorrijden..
Dan wordt je wel wreed staand van achteren genomen, dat was namelijk de insteek.quote:
Omdat t ding op kantoor staat en weinig aangesloten. Volgende week ga ik wel wat meer uurtjes erop spelen. Dan zal ik wel wat fixxen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom heb ik jouw PSN ID nog niet dan?
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan wordt je wel wreed staand van achteren genomen, dat was namelijk de insteek.
Heuj, 't spel zeikt, ik niet!quote:
ja, jij wilde geen gerulde rugquote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan wordt je wel wreed staand van achteren genomen, dat was namelijk de insteek.
Dat heb je in die positie ook niet, wel blijven opletten he.quote:
Wat hoorde ik, is El Hamdaoui psychisch en fysiek niet meer in staat om voor Ajax in actie te komen?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:50 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond Ajax-AZ, prima moment om weer met het bier aan te vangen![]()
Ook nog champagne gehad van mn ene werkgever dus zit voorlopig nog wel even goed in de drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |