quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nog steeds stage aan het lopen, Wikmeister. Genade kennen ze niet. Doet me denken aan de slavernij.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoi, Ous, alles toppiewoppie hier! En met de Ousmeister?
Ja. Maar de mocro sc is dood en al mijn FOK!matties chillen 'm hier hard jwt.quote:
Zoals het hoort. Stagiaires zijn voetvegen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Nog steeds stage aan het lopen, Wikmeister. Genade kennen ze niet. Doet me denken aan de slavernij.
Ik moet nog 22 verslagen tikken en een presentatie voorbereiden. Als ik daar een onvoldoende voor haal kan ik mijn stufi en OV inleveren tot de volgende cursusjaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Stagiaires zijn voetvegen.
what went wrong?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik moet nog 22 verslagen tikken en een presentatie voorbereiden. Als ik daar een onvoldoende voor haal kan ik mijn stufi en OV inleveren tot de volgende cursusjaar.
Hopelijk nog niks. Alleen als ik voor mijn stage niet slaag mag ik niet verder studerenquote:
Onthou een getal » keer 2 » plus een even getal » gedeeld door 2 » min het getal dat je onthouden moest » het antwoord is het opgetelde even getal gedeeld door 2. (Je kunt eventueel eerst keer 4 doen om vervolgens twee keer te delen door 2. Het antwoord is dan het opgetelde even getal gedeeld door 4.)quote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Leuk trucje...
Onthoud een getal. --> Tel daarbij het getal op dat daarna komt. --> Voeg daar 15 aan toe. --> Deel het door 2. --> Trek daarvan het getal af dat je aan het begin moest onthouden. --> Het resultaat is altijd 8.
Leuk als je op een feestje de ''helderziende'' uit wilt hangen.
Ik weet, maar kan je dan toch even een modje vragen of hij de TT wil veranderen.quote:
Jouw toon staat mij niet aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet, maar kan je dan toch even een modje vragen of hij de TT wil veranderen.
Danke schon.
ZIE JE HET DAN NIET ? O.US IS ILLUMINATIE HIMSELF, HET IS EEN JODENCOMPLOT !!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef Ayca het volgende:
ehm o.us zelf lijkt me wel een betrouwbare bron ja.
Keeeequote:Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
ZIE JE HET DAN NIET ? O.US IS ILLUMINATIE HIMSELF, HET IS EEN JODENCOMPLOT !!
OPEN JE OGEN, EN STUUR DIT DOOR NAAR AL JE VRIENDEN ENZO !!
Ben je zelf geen joodquote:Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
ZIE JE HET DAN NIET ? O.US IS ILLUMINATIE HIMSELF, HET IS EEN JODENCOMPLOT !!
OPEN JE OGEN, EN STUUR DIT DOOR NAAR AL JE VRIENDEN ENZO !!
Dankjewel! Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef Poemgirl het volgende:
Ayça ik vind die knoflook in je UI altijd heel schattig
Dat wordt weer een daguitje zeker.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:42 schreef xminator het volgende:
Groetjes van het altijd gezellige Turkse consulaat
Valt best wel mee, als je je goed inleest op de site van het consulaat en voorbereid er naar toe gaat, kan er weinig misgaanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Turkse bureaucratie is nog erger dan de Nederlandse?
quote:Middenstander
In jullie bericht wordt de man "middenstander" genoemd. Blijkbaar wordt er dus onderscheid gemaakt door de politie, tussen verschillende "standen." Is dat nodig?
Daar heb ik ook nooit last van gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef IHVK het volgende:
Er gaat weinig mis maar je moet zo lang wachten en de die medewerkers zijn altijd sjaggo/arrogant.
quote:Redactie hallo! Jullie schrijven: ABN Amro voltooit juridische splitsing. Maar "Voltooid" is met een D... Ik heb het in mijn hele leven nog nooit met een T gespelt zien worden..
quote:geachte medewerkers en de politiek is nog lang niet rond en ook niet voor prinsjes dag aow rampen overstrominge belastinge oudere zorg gehandichapte medisce foute door chirurg geen rechtzaak en geen schadevergoeding men houdt geen rekening mee oudere gehandichapte discriminatiewet homos lesbiene turken moslim marokane suriname krijge geen steun meer ook finachie belastingdienst forse bezuniging eigen bijdrage de zorg apotheek taxi boettewet hulp winkels politie reed tegenn mij 3 wieler aan zonder excuuus aan te bieden de gezondheidszorg en geert willders mag voor mij weg met islamities en de politiek is nog lang niet rond dhr de jager heeft pensioe ne aowbinjdrage vergoeding gemeente provinchie verzekeraars ov chipkaart tram trein trams bussen politie advocate openbaarministerie criminele schietpartij verdachte nooit vrijspreken de gezondheidszorg omroepen en bijdrage omroepbestel owc school crece academie universiteite jongere bedreige horeca disco cafetaria armoede rijk de informateurs geeen gelovige islamitische partij ik denk dat het niets word met vvd chd moskee vs ook konlijk his moet zelf dokke ook eigenbijdrage taxi dagbesteding medicatie thuiszorg huishoudelijk hulp de zorg het daglijks leven babys ziektes veiligheid ongelukke gezondheidszorg defensie hulp oorlog vrede akkoord en forse bezuiniging me kan zo niet mee leven belasting huur gas water licht huur vakantie auto honde n belasting politie justitie rechtzaken rechters prochescheurgeneraal enz vn navo ambasadeur ik hoor graag nader bericht ik dank voor uw medewerking en samenwerking ook aandachht omroepbestel tvradio intenet kabel tele 2 gaat nieet door ik hoor graag nader bericht
Zou ik ook zijn als ik de hele dag stempels moest zetten.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef IHVK het volgende:
Er gaat weinig mis maar je moet zo lang wachten en de die medewerkers zijn altijd sjaggo/arrogant.
Ewa, weet je wel wat die gasten verdienen in een maand voor stempeltjes zetten. Ze krijgen echt veel hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Zou ik ook zijn als ik de hele dag stempels moest zetten.
Veel is relatief. Als ze zo veel zouden verdienen zouden ze op zijn minst niet chaggie moeten zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ewa, weet je wel wat die gasten verdienen in een maand voor stempeltjes zetten. Ze krijgen echt veel hoor
Geloof mij, als jij met zoveel debielen moest werken per dag en beleefd moest blijven zou je ook wel sjaggo zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Veel is relatief. Als ze zo veel zouden verdienen zouden ze op zijn minst niet chaggie moeten zijn.
Hoeveel? Misschien is het wel gewoon een urban myth.quote:
Jij iemand, ja?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:39 schreef IHVK het volgende:
Turkse Turken en ik weet het want ik iemand die er heeft gewerkt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dankjewel! Dat vind ik ook.
Jouw kerst-Osama is ook heel schattig.
heeft iemand die reportage gezien?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:48 schreef IHVK het volgende:
Nederland betaalt voor Turkse reportage tégen Nederland.....
Poemgirl, ben je een Nederturk?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:45 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Die heeft op school geen leestekens geleerd.
Dat is ze ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Poemgirl, ben je een Nederturk?
Ik weet niet eens wat een Nederturk isquote:
Een verkaasde Turk. Niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een Nederturk is![]()
Als je qua familie bedoelt ofzo, ik heb alleen maar Turken in de familie, ben ook best Turks opgevoed maar ben wel hier geboren.
Een Turk in Nederland.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Als je qua familie bedoelt ofzo, ik heb alleen maar Turken in de familie, ben ook best Turks opgevoed maar ben wel hier geboren.
Gewoon een kaaskop !quote:Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Kaasquote:
Ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik heb net kaas gegeten, als je dat bedoelt.
Wat zat er inquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef Ayca het volgende:
'Hey leuk mn kerstpakket!'
*kijkt in pakket*
'Hey een rituals pakket, wat leuk!'
*kijkt wat beter*
'...mens..'
**
Heb het maar aan vader gegeven.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik mag in januari mijn kerstpakket ophalen. Ik ben benieuwd, het is mijn eerste![]()
.
Eh doucheschuim, shampoo, douchegel, dat soort dingen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Wat zat er in?
Achja, het is vast beter dan 10 bekertjes melk
Ja ik was ook al aan het kijken een paar dagen geleden maar wilde niet echt lukken.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, ik heb mijn Hero geroot. Android 2.2
.
Lagt hij dan niet een beetje?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, ik heb mijn Hero geroot. Android 2.2
.
Deze instructies precies opvolgen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=645253quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik was ook al aan het kijken een paar dagen geleden maar wilde niet echt lukken.
Hoe heb jij het gedaan?
Minder juist - HTC Sense maakt android sowieso wat langzamer, en Android 2.2 is geoptimaliseerd, i.t.t. 2.1.quote:
ik wacht wel tot ie bij pathe draaitquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Net Black Swan van Aronofsky (Requiem for a Dream, The Wrestler) gekeken. Prachtige film!
Bijzonder goede film, zoals we van Aronofsky gewend zijn. Geniale gast. En Portman speelde in mijn ogen echt een Oscarwaardige rol. Zeker kijken dus. Toch vond ik Requiem for a Dream beter (en heftiger).quote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wacht wel tot ie bij pathe draait
mila kunis en natalie portman op een grote scherm
tot nu toe vind ik the wrestler, zijn beste film hoewel ik the fountain nog moet zien, heb em op mn harde schijf staan, maar aranofsky moet nog een slechte film afleveren, dus denk dat die ook wel goed isquote:Op donderdag 23 december 2010 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bijzonder goede film, zoals we van Aronofsky gewend zijn. Geniale gast. En Portman speelde in mijn ogen echt een Oscarwaardige rol. Zeker kijken dus. Toch vond ik Requiem for a Dream beter (en heftiger).
manana mananaquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:06 schreef Hajko het volgende:
Ik ben echt moeen ik ben nog niet klaar met verslagen
Ik ga gewoon slapen denk ik, ik maak het morgen wel
Vind je hem niet zo veel sneller?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:32 schreef Ayca het volgende:
Wik, floyo is btw gelukt.
Backup ging alleen niet zo goed, mja.
God straft onmiddelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef Landysh het volgende:
Hier in Limburg is echt veel sneeuw gevallen.![]()
Hier ligt 35 cm stof en rotzooi op de grond.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoor.![]()
Maar even serieus, hier ligt iets van 35 cm sneeuw.
Niet opvallend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vind je hem niet zo veel sneller?
Home Alonequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef Ayca het volgende:
Hm even kijken welke films er vanavond zijn.
Was dat vanavond, omg.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:10 schreef Hajko het volgende:
[..]
Home Alone
Home Alone II
Home Alone III
Home Alone the aftermath
Moet jij geen kerst vieren met de Kopten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinan, hoe oud ben je nou eigenlijk?
Ja en ook niet Turken want alles is geslotenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:19 schreef Rookert het volgende:
Alleen de dönertentjes zijn open en zijn voller met Turken dan ooit
Ik had het ook over hier dan ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Rookert het volgende:
Nee heb echt alleen maar Turken gezien, ging er op letten of mensen serieus naar de döner zouden grijpen op 1e Kerstdag, persoonlijk vind ik dat beetje sneu namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanwaar deze interesse?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:22 schreef Hitman01 het volgende:
okiemand nog inhoudelijke opmerkingen?
Leuk toch.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Slayage het volgende:
wat een overkill aan films op tv weer met kerst
Tja, hangt van het meisje af.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:52 schreef Hitman01 het volgende:
Interesse in een meisje
Trouwen gelovige Turkse meisjes alleen met moslim mannen?
dacht al dat je dat zou vindenquote:
denk dat je het op je buik kan schrijven dat iets serieus wordtquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:52 schreef Hitman01 het volgende:
Interesse in een meisje
Trouwen gelovige Turkse meisjes alleen met moslim mannen?
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.phpquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Alsof er anders iets boeiends op tv is.![]()
Gisteren 3 films bekeken.![]()
Kijken wat er vandaag is.
Thanksquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php
Ja, dit. Goed gezegd, Ayca.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:04 schreef Ayca het volgende:
Nee, Turkse meisjes hebben geen friendzone.
Sowieso zijn Turkse meisjes een heel ander soort wezen.
home alone is traditie iddquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:10 schreef Landysh het volgende:
Goedzo, IHVK.
Ik heb net twintig euro gekregen van mijn oom. Zakgeld.
Ja, leuk he. Ik ben blut momenteel, dus komt goed uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lekker!
Maar wat zei je nou laatst, dat we sowieso tot februari moeten wachten ofzo?
Hahaha jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:50 schreef IHVK het volgende:
Vragen ze ook altijd aan mij. Ik zeg dan ja en dan moet ik ze de weg uitleggen.
Ach gossiequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik word nooit voor Turk aangezien.
Heeft Landysh jou gekeurd?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben niet verdrietig.quote:
NOUHOU! DOE NORMAAL!quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:05 schreef Ayca het volgende:
Nee, want Marokkanen zijn criminelen en zitten aan de drugs.
Ik wilde eigenlijk het woordje 'coiffeur' gebruiken om dit grapje tegen te gaan, maar zie hier...quote:
Als we het over de conservatievere groep hebben dan vormen Marokkanen niet veel uitzondering.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben niet verdrietig.
Trouwens, wordt het in Turkse kringen geaccepteerd als een Turks meisje met een Marokkaanse jongen gaat daten?
Ben je er nog nooit geweest?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil tijdens een dagje Amsterdam ook Madame Tussauds aandoen. Is het de moeite waard? Iemand ervaring mee?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je een 'beşik kertmesi'?![]()
http://tr.wikipedia.org/wiki/Be%C5%9Fik_kertmesi
Arme jij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, bijna gastquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:25 schreef Hitman01 het volgende:
frienzone is dat ze je alleen meer als een goeie vriend zien
Ehm hij staat nu op 41%. Vanochtend was hij vol. Maar heb hem wel redelijk intensief gebruikt. Dus valt wel mee volgens mij?quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayca, gaat jouw batterij ook zo snel op met floyo?
Ai, dat is wel matig ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, bij mij houdt hij het zonder widgets, GPS, Wifi of 3G hooguit een uur of 6 uit.
Van floyo? Ik vond hem wel oké. Winamp is een beetje raar, maar ook wel okéquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:02 schreef Ayca het volgende:
Ik vind de muziekapp wel kut werken btw. En winamp werkt ook voor geen meter.
Wat gebruik jij?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:58 schreef Rookert het volgende:
Doe gewoon mee met de joods-christelijke tradities van Nederland/EU
Ik ben ook wel voor invoeren van suikerfeest hoor, wel de lusten, niet de lasten hoppa
(zo dit is oppervlakkig)
Hm, hij gaat soms zomaar naar een ander nummer of op pauze bij mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Van floyo? Ik vond hem wel oké. Winamp is een beetje raar, maar ook wel oké.
Moet je niet met je vingers aan het scherm zitten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm, hij gaat soms zomaar naar een ander nummer of op pauze bij mij.
Het is een touchscreen Wik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je niet met je vingers aan het scherm zitten.
dude, gewoon zeggen hoe het zit, weet je meteen hoe je ervoor staatquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:18 schreef Hitman01 het volgende:
Ok. Dus als ik aardig blijf, kan ze me ooit leuk vinden. begrijp ik
Hier in westerse landen zeggen ze toch dat als je te aardig bent, vrouwen je dan niet leuk vinden, tenminste niet op die manier. Dat klopt ook wel, ik zie het terug in mijn omgeving. Vrouwen vallen meer op players.
Alleen ik weet niet hoe het met Turkse meisjes zit.
Maar jullie zeggen dus dat het anders zit?
verkeerde woordkeuze neem ik aan.quote:De ANWB voorziet evenwel grote vertragingen op de omleidingsroute omdat het op tweede kerstdag traditiegetrouw behoorlijk druk is op de Nederlandse snelwegen.
Hoezo, tweede kerstdag gaat iedereen naar de woonboulevard. Dat is inmiddels wel een traditie geworden.quote:
Waarom in godsnaamquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:46 schreef IHVK het volgende:
Ja maar de drukte en file op de snelwegen is toch geen traditie
Ik wil morgen ook naar de IKEA trouwens.
http://mobile.twitter.com/dagobertducknl/status/18984144990109696quote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef Rookert het volgende:
Mensen die naar woonboulevards gaan op 2e feestdagen om de anonieme drukte op te zoeken
quote:Op zondag 26 december 2010 12:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://mobile.twitter.com/dagobertducknl/status/18984144990109696
Klopt, gisteren gezien.quote:Op zondag 26 december 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
Home Alone 1 was gisteravond én vanmiddag op RTL4 !
quote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Ayca het volgende:
Kijk nu wel naar die docu, ned 2 stream doet het namelijk wel.
Kijk Everything is Illuminated.quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Ayca het volgende:
Requiem for a dream kijken.
Omdat het wel eens tijd werd.
Nee daarom nog niet gezien. Maar bedankt voor de tip.quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Je moet Buried kijken. Heel die film speelt zich af in een houten kist onder de grond (met maar één acteur). Klinkt misschien saai, maar het is echt spannend (vooral aan het einde).
http://www.imdb.com/title/tt1462758/
Maar als je Requiem for a Dream nog niet hebt gezien moet je dat natuurlijk ook doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |