abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90320057
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef Ayca het volgende:
o.us is gewoon mocro? :P
(betrouwbare) bron ?
pi_90320067
TT aangepast :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90320146
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:06 schreef Weissman het volgende:

[..]

(betrouwbare) bron ?
ehm o.us zelf lijkt me wel een betrouwbare bron ja. :')
pi_90320193
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
TT aangepast :)
Hartelijk dank.
pi_90320280
quote:
Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef Ayca het volgende:
ehm o.us zelf lijkt me wel een betrouwbare bron ja. :')
ZIE JE HET DAN NIET ? O.US IS ILLUMINATIE HIMSELF, HET IS EEN JODENCOMPLOT !!

OPEN JE OGEN, EN STUUR DIT DOOR NAAR AL JE VRIENDEN ENZO !!
pi_90320479
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Keeee
pi_90322306
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ben je zelf geen jood :') ?
pi_90322347
Ayça ik vind die knoflook in je UI altijd heel schattig :@
pi_90323005
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef Poemgirl het volgende:
Ayça ik vind die knoflook in je UI altijd heel schattig :@
Dankjewel! Dat vind ik ook. O+

Jouw kerst-Osama is ook heel schattig. :D
pi_90325430
:')
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_90325439
Stelletje idioten
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_90328707
Originally Posted by 23andMe
We are indeed hard at work validating the v3 platform. We anticipate releasing the first v3 data by February 1, 2011.

FUCKFUCKFUCK. NU MOET IK NOG LANGER WACHTEN. KANKER 23ANDME. STERF.
pi_90329648
Dat krijg je als opeens de halve wereld een DNA-test bestelt.
Cool story, Hansel.
pi_90330569
Naar de wc gaan in de tijd van jouw baas is zooo relaxed. 14.gif
Feyenoord Rotterdam
pi_90330932
Groetjes van het altijd gezellige Turkse consulaat :')
pi_90331268
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:42 schreef xminator het volgende:
Groetjes van het altijd gezellige Turkse consulaat :')
Dat wordt weer een daguitje zeker. :')
pi_90332379
Turkse bureaucratie is nog erger dan de Nederlandse?
Cool story, Hansel.
pi_90332490
quote:
Op donderdag 23 december 2010 10:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Turkse bureaucratie is nog erger dan de Nederlandse?
Valt best wel mee, als je je goed inleest op de site van het consulaat en voorbereid er naar toe gaat, kan er weinig misgaan ^O^
pi_90332553
Er gaat weinig mis maar je moet zo lang wachten en de die medewerkers zijn altijd sjaggo/arrogant.
pi_90332633
quote:
Middenstander
In jullie bericht wordt de man "middenstander" genoemd. Blijkbaar wordt er dus onderscheid gemaakt door de politie, tussen verschillende "standen." Is dat nodig?
Cool story, Hansel.
pi_90332641
quote:
Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef IHVK het volgende:
Er gaat weinig mis maar je moet zo lang wachten en de die medewerkers zijn altijd sjaggo/arrogant.
Daar heb ik ook nooit last van gehad _O-

sjaggo niet echt wel erg bijdehand en sarcastisch _O-

gew heel beleefd en formeel aanspreken, what goes around, comes around bro !
pi_90332648
Ze zijn echt mooi :D
@wik
pi_90332715
quote:
Redactie hallo! Jullie schrijven: ABN Amro voltooit juridische splitsing. Maar "Voltooid" is met een D... Ik heb het in mijn hele leven nog nooit met een T gespelt zien worden..
quote:
geachte medewerkers en de politiek is nog lang niet rond en ook niet voor prinsjes dag aow rampen overstrominge belastinge oudere zorg gehandichapte medisce foute door chirurg geen rechtzaak en geen schadevergoeding men houdt geen rekening mee oudere gehandichapte discriminatiewet homos lesbiene turken moslim marokane suriname krijge geen steun meer ook finachie belastingdienst forse bezuniging eigen bijdrage de zorg apotheek taxi boettewet hulp winkels politie reed tegenn mij 3 wieler aan zonder excuuus aan te bieden de gezondheidszorg en geert willders mag voor mij weg met islamities en de politiek is nog lang niet rond dhr de jager heeft pensioe ne aowbinjdrage vergoeding gemeente provinchie verzekeraars ov chipkaart tram trein trams bussen politie advocate openbaarministerie criminele schietpartij verdachte nooit vrijspreken de gezondheidszorg omroepen en bijdrage omroepbestel owc school crece academie universiteite jongere bedreige horeca disco cafetaria armoede rijk de informateurs geeen gelovige islamitische partij ik denk dat het niets word met vvd chd moskee vs ook konlijk his moet zelf dokke ook eigenbijdrage taxi dagbesteding medicatie thuiszorg huishoudelijk hulp de zorg het daglijks leven babys ziektes veiligheid ongelukke gezondheidszorg defensie hulp oorlog vrede akkoord en forse bezuiniging me kan zo niet mee leven belasting huur gas water licht huur vakantie auto honde n belasting politie justitie rechtzaken rechters prochescheurgeneraal enz vn navo ambasadeur ik hoor graag nader bericht ik dank voor uw medewerking en samenwerking ook aandachht omroepbestel tvradio intenet kabel tele 2 gaat nieet door ik hoor graag nader bericht
:')
Cool story, Hansel.
pi_90332743
Steriliseren
ik wil even reageren op Uw artikel over woonfraude, vorig jaar heb ik ook zoiets gehad. Een bedrijf heeft toen beslag gelegd op mijn bank rekening omdat ik schuld bij hun zou hebben, maar ik heb niets met hun te maken, ik ben huiseigenaar en omdat ze mij te vaak gesteriliseerd hadden, vind ik het niet nodig om daar belasting voor te betalen, want zo ga je niet met het eigen volk om.En nu sterft het eigen volk uit, omdat ze teveel mensen van het eigen volk hebben laten steriliseren.

:D :')
pi_90332774
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef IHVK het volgende:
Zou ik ook zijn als ik de hele dag stempels moest zetten.
Cool story, Hansel.
pi_90333004
quote:
Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Zou ik ook zijn als ik de hele dag stempels moest zetten.
Ewa, weet je wel wat die gasten verdienen in een maand voor stempeltjes zetten. Ze krijgen echt veel hoor :D
pi_90333195
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ewa, weet je wel wat die gasten verdienen in een maand voor stempeltjes zetten. Ze krijgen echt veel hoor :D
Veel is relatief. Als ze zo veel zouden verdienen zouden ze op zijn minst niet chaggie moeten zijn.
Cool story, Hansel.
pi_90333398
quote:
Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Veel is relatief. Als ze zo veel zouden verdienen zouden ze op zijn minst niet chaggie moeten zijn.
Geloof mij, als jij met zoveel debielen moest werken per dag en beleefd moest blijven zou je ook wel sjaggo zijn _O- hoeveel je ook verdient :)
pi_90333613
Weissman werkt op het consulaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')