ZIE JE HET DAN NIET ? O.US IS ILLUMINATIE HIMSELF, HET IS EEN JODENCOMPLOT !!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef Ayca het volgende:
ehm o.us zelf lijkt me wel een betrouwbare bron ja.
Keeeequote:Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
ZIE JE HET DAN NIET ? O.US IS ILLUMINATIE HIMSELF, HET IS EEN JODENCOMPLOT !!
OPEN JE OGEN, EN STUUR DIT DOOR NAAR AL JE VRIENDEN ENZO !!
Ben je zelf geen joodquote:Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
ZIE JE HET DAN NIET ? O.US IS ILLUMINATIE HIMSELF, HET IS EEN JODENCOMPLOT !!
OPEN JE OGEN, EN STUUR DIT DOOR NAAR AL JE VRIENDEN ENZO !!
Dankjewel! Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:57 schreef Poemgirl het volgende:
Ayça ik vind die knoflook in je UI altijd heel schattig
Dat wordt weer een daguitje zeker.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:42 schreef xminator het volgende:
Groetjes van het altijd gezellige Turkse consulaat
Valt best wel mee, als je je goed inleest op de site van het consulaat en voorbereid er naar toe gaat, kan er weinig misgaanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Turkse bureaucratie is nog erger dan de Nederlandse?
quote:Middenstander
In jullie bericht wordt de man "middenstander" genoemd. Blijkbaar wordt er dus onderscheid gemaakt door de politie, tussen verschillende "standen." Is dat nodig?
Daar heb ik ook nooit last van gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef IHVK het volgende:
Er gaat weinig mis maar je moet zo lang wachten en de die medewerkers zijn altijd sjaggo/arrogant.
quote:Redactie hallo! Jullie schrijven: ABN Amro voltooit juridische splitsing. Maar "Voltooid" is met een D... Ik heb het in mijn hele leven nog nooit met een T gespelt zien worden..
quote:geachte medewerkers en de politiek is nog lang niet rond en ook niet voor prinsjes dag aow rampen overstrominge belastinge oudere zorg gehandichapte medisce foute door chirurg geen rechtzaak en geen schadevergoeding men houdt geen rekening mee oudere gehandichapte discriminatiewet homos lesbiene turken moslim marokane suriname krijge geen steun meer ook finachie belastingdienst forse bezuniging eigen bijdrage de zorg apotheek taxi boettewet hulp winkels politie reed tegenn mij 3 wieler aan zonder excuuus aan te bieden de gezondheidszorg en geert willders mag voor mij weg met islamities en de politiek is nog lang niet rond dhr de jager heeft pensioe ne aowbinjdrage vergoeding gemeente provinchie verzekeraars ov chipkaart tram trein trams bussen politie advocate openbaarministerie criminele schietpartij verdachte nooit vrijspreken de gezondheidszorg omroepen en bijdrage omroepbestel owc school crece academie universiteite jongere bedreige horeca disco cafetaria armoede rijk de informateurs geeen gelovige islamitische partij ik denk dat het niets word met vvd chd moskee vs ook konlijk his moet zelf dokke ook eigenbijdrage taxi dagbesteding medicatie thuiszorg huishoudelijk hulp de zorg het daglijks leven babys ziektes veiligheid ongelukke gezondheidszorg defensie hulp oorlog vrede akkoord en forse bezuiniging me kan zo niet mee leven belasting huur gas water licht huur vakantie auto honde n belasting politie justitie rechtzaken rechters prochescheurgeneraal enz vn navo ambasadeur ik hoor graag nader bericht ik dank voor uw medewerking en samenwerking ook aandachht omroepbestel tvradio intenet kabel tele 2 gaat nieet door ik hoor graag nader bericht
Zou ik ook zijn als ik de hele dag stempels moest zetten.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef IHVK het volgende:
Er gaat weinig mis maar je moet zo lang wachten en de die medewerkers zijn altijd sjaggo/arrogant.
Ewa, weet je wel wat die gasten verdienen in een maand voor stempeltjes zetten. Ze krijgen echt veel hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Zou ik ook zijn als ik de hele dag stempels moest zetten.
Veel is relatief. Als ze zo veel zouden verdienen zouden ze op zijn minst niet chaggie moeten zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ewa, weet je wel wat die gasten verdienen in een maand voor stempeltjes zetten. Ze krijgen echt veel hoor
Geloof mij, als jij met zoveel debielen moest werken per dag en beleefd moest blijven zou je ook wel sjaggo zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Veel is relatief. Als ze zo veel zouden verdienen zouden ze op zijn minst niet chaggie moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |