Moet jij geen kerst vieren met de Kopten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinan, hoe oud ben je nou eigenlijk?
Ja en ook niet Turken want alles is geslotenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:19 schreef Rookert het volgende:
Alleen de dönertentjes zijn open en zijn voller met Turken dan ooit
Ik had het ook over hier dan ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Rookert het volgende:
Nee heb echt alleen maar Turken gezien, ging er op letten of mensen serieus naar de döner zouden grijpen op 1e Kerstdag, persoonlijk vind ik dat beetje sneu namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanwaar deze interesse?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:22 schreef Hitman01 het volgende:
okiemand nog inhoudelijke opmerkingen?
Leuk toch.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Slayage het volgende:
wat een overkill aan films op tv weer met kerst
Tja, hangt van het meisje af.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:52 schreef Hitman01 het volgende:
Interesse in een meisje
Trouwen gelovige Turkse meisjes alleen met moslim mannen?
dacht al dat je dat zou vindenquote:
denk dat je het op je buik kan schrijven dat iets serieus wordtquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:52 schreef Hitman01 het volgende:
Interesse in een meisje
Trouwen gelovige Turkse meisjes alleen met moslim mannen?
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.phpquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Alsof er anders iets boeiends op tv is.![]()
Gisteren 3 films bekeken.![]()
Kijken wat er vandaag is.
Thanksquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php
Ja, dit. Goed gezegd, Ayca.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:04 schreef Ayca het volgende:
Nee, Turkse meisjes hebben geen friendzone.
Sowieso zijn Turkse meisjes een heel ander soort wezen.
home alone is traditie iddquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:10 schreef Landysh het volgende:
Goedzo, IHVK.
Ik heb net twintig euro gekregen van mijn oom. Zakgeld.
Ja, leuk he. Ik ben blut momenteel, dus komt goed uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lekker!
Maar wat zei je nou laatst, dat we sowieso tot februari moeten wachten ofzo?
Hahaha jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:50 schreef IHVK het volgende:
Vragen ze ook altijd aan mij. Ik zeg dan ja en dan moet ik ze de weg uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |