Juist ouderen hebben toch scherp beeld nodig?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof ouderen het verschil zien.
Jottem.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:39 schreef TheMagnificent het volgende:
De Turkse volleybaldames van Fenerbahçe Acıbadem zijn wereldkampioen geworden, mocht het iemand boeien.
http://www.cnnturk.com/20(...)/600261.0/index.html
Ze hebben zulke slechte ogen dat ze het toch niet meer zien. Je kan hen ook alles wijsmaken "Kijk mam, echte HD-kwaliteit! Zie je het niet?".quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Juist ouderen hebben toch scherp beeld nodig?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze hebben zulke slechte ogen dat ze het toch niet meer zien. Je kan hen ook alles wijsmaken "Kijk mam, echte HD-kwaliteit! Zie je het niet?".
quote:
Het is waar je druk om kan maken!quote:Op woensdag 22 december 2010 02:12 schreef RoW_0 het volgende:
Turken die op straat een discussie houden of het wallah is of wallahi
wallahi.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is waar je druk om kan maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
wallahi.WeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar hebben we jou voorquote:
Zooooo, geen breezertjes meer, maar nu aan de smirnoffjesquote:Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef Ayca het volgende:
Ik had een droom dat ik een meisje zag, maar niemand anders zag dat meisje.
Het was freaky.
Eh ohja ik was ook nog smirnoff aan het drinken? echt wtf
Mooi, gewoon zo doorgaan. Het liefst nog wat extra sneeuwstormen en ik ben weer tevredenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:50 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt nooit meer warm![]()
Elfstedentocht?
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zooooo, geen breezertjes meer, maar nu aan de smirnoffjes.
[..]
Mooi, gewoon zo doorgaan. Het liefst nog wat extra sneeuwstormen en ik ben weer tevreden.
WIJ van Elvis Peetersquote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Burakius het volgende:
Hallo. Ik wil boeken bestellen. Maar welke?
HEMA oordopjes van 2.50: betere prijs:kwaliteit verhouding ga je niet krijgenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:44 schreef Ayca het volgende:
Waarom zijn draadloze koptelefoons zo duur.
Meen je dit serieus?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
HEMA oordopjes van 2.50: betere prijs:kwaliteit verhouding ga je niet krijgen
Het zijn net mensen van Joris Luyendijkquote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Burakius het volgende:
Hallo. Ik wil boeken bestellen. Maar welke?
Wil je?quote:
Ehm, normale denk ik? Ze smaken iig goed.quote:
Volgens mij bedoelde hij of het hash brownies waren.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wil je?
[..]
Ehm, normale denk ik? Ze smaken iig goed.
Ik heb dit recept gebruikt, voor als je ook wilt maken.
http://tendercrumb.blogsp(...)ownie-continues.html
Sugar overloadquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wil je?
[..]
Ehm, normale denk ik? Ze smaken iig goed.
Ik heb dit recept gebruikt, voor als je ook wilt maken.
http://tendercrumb.blogsp(...)ownie-continues.html
Ga weg manquote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Natuurlijk. voor 2,50 zijn ze echt prima hoor.
Andere oortjes zijn echt neit 8x zo goed ofzo
die lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het zijn net mensen van Joris Luyendijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |