quote:Op donderdag 23 december 2010 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik mag in januari mijn kerstpakket ophalen. Ik ben benieuwd, het is mijn eerste![]()
.
Eh doucheschuim, shampoo, douchegel, dat soort dingen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Wat zat er in?
Achja, het is vast beter dan 10 bekertjes melk
Ja ik was ook al aan het kijken een paar dagen geleden maar wilde niet echt lukken.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, ik heb mijn Hero geroot. Android 2.2
.
Lagt hij dan niet een beetje?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, ik heb mijn Hero geroot. Android 2.2
.
Deze instructies precies opvolgen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=645253quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik was ook al aan het kijken een paar dagen geleden maar wilde niet echt lukken.
Hoe heb jij het gedaan?
Minder juist - HTC Sense maakt android sowieso wat langzamer, en Android 2.2 is geoptimaliseerd, i.t.t. 2.1.quote:
ik wacht wel tot ie bij pathe draaitquote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Net Black Swan van Aronofsky (Requiem for a Dream, The Wrestler) gekeken. Prachtige film!
Bijzonder goede film, zoals we van Aronofsky gewend zijn. Geniale gast. En Portman speelde in mijn ogen echt een Oscarwaardige rol. Zeker kijken dus. Toch vond ik Requiem for a Dream beter (en heftiger).quote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wacht wel tot ie bij pathe draait
mila kunis en natalie portman op een grote scherm
tot nu toe vind ik the wrestler, zijn beste film hoewel ik the fountain nog moet zien, heb em op mn harde schijf staan, maar aranofsky moet nog een slechte film afleveren, dus denk dat die ook wel goed isquote:Op donderdag 23 december 2010 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bijzonder goede film, zoals we van Aronofsky gewend zijn. Geniale gast. En Portman speelde in mijn ogen echt een Oscarwaardige rol. Zeker kijken dus. Toch vond ik Requiem for a Dream beter (en heftiger).
manana mananaquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:06 schreef Hajko het volgende:
Ik ben echt moeen ik ben nog niet klaar met verslagen
Ik ga gewoon slapen denk ik, ik maak het morgen wel
Vind je hem niet zo veel sneller?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:32 schreef Ayca het volgende:
Wik, floyo is btw gelukt.
Backup ging alleen niet zo goed, mja.
God straft onmiddelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:35 schreef Landysh het volgende:
Hier in Limburg is echt veel sneeuw gevallen.![]()
Hier ligt 35 cm stof en rotzooi op de grond.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoor.![]()
Maar even serieus, hier ligt iets van 35 cm sneeuw.
Niet opvallend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vind je hem niet zo veel sneller?
Home Alonequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef Ayca het volgende:
Hm even kijken welke films er vanavond zijn.
Was dat vanavond, omg.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:10 schreef Hajko het volgende:
[..]
Home Alone
Home Alone II
Home Alone III
Home Alone the aftermath
Moet jij geen kerst vieren met de Kopten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinan, hoe oud ben je nou eigenlijk?
Ja en ook niet Turken want alles is geslotenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:19 schreef Rookert het volgende:
Alleen de dönertentjes zijn open en zijn voller met Turken dan ooit
Ik had het ook over hier dan ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Rookert het volgende:
Nee heb echt alleen maar Turken gezien, ging er op letten of mensen serieus naar de döner zouden grijpen op 1e Kerstdag, persoonlijk vind ik dat beetje sneu namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanwaar deze interesse?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:22 schreef Hitman01 het volgende:
okiemand nog inhoudelijke opmerkingen?
Leuk toch.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Slayage het volgende:
wat een overkill aan films op tv weer met kerst
Tja, hangt van het meisje af.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:52 schreef Hitman01 het volgende:
Interesse in een meisje
Trouwen gelovige Turkse meisjes alleen met moslim mannen?
dacht al dat je dat zou vindenquote:
denk dat je het op je buik kan schrijven dat iets serieus wordtquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:52 schreef Hitman01 het volgende:
Interesse in een meisje
Trouwen gelovige Turkse meisjes alleen met moslim mannen?
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.phpquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Alsof er anders iets boeiends op tv is.![]()
Gisteren 3 films bekeken.![]()
Kijken wat er vandaag is.
Thanksquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php
Ja, dit. Goed gezegd, Ayca.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:04 schreef Ayca het volgende:
Nee, Turkse meisjes hebben geen friendzone.
Sowieso zijn Turkse meisjes een heel ander soort wezen.
home alone is traditie iddquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:10 schreef Landysh het volgende:
Goedzo, IHVK.
Ik heb net twintig euro gekregen van mijn oom. Zakgeld.
Ja, leuk he. Ik ben blut momenteel, dus komt goed uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lekker!
Maar wat zei je nou laatst, dat we sowieso tot februari moeten wachten ofzo?
Hahaha jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:50 schreef IHVK het volgende:
Vragen ze ook altijd aan mij. Ik zeg dan ja en dan moet ik ze de weg uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |