Ach gossiequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik word nooit voor Turk aangezien.
Heeft Landysh jou gekeurd?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben niet verdrietig.quote:
NOUHOU! DOE NORMAAL!quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:05 schreef Ayca het volgende:
Nee, want Marokkanen zijn criminelen en zitten aan de drugs.
Ik wilde eigenlijk het woordje 'coiffeur' gebruiken om dit grapje tegen te gaan, maar zie hier...quote:
Als we het over de conservatievere groep hebben dan vormen Marokkanen niet veel uitzondering.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben niet verdrietig.
Trouwens, wordt het in Turkse kringen geaccepteerd als een Turks meisje met een Marokkaanse jongen gaat daten?
Ben je er nog nooit geweest?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil tijdens een dagje Amsterdam ook Madame Tussauds aandoen. Is het de moeite waard? Iemand ervaring mee?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je een 'beşik kertmesi'?![]()
http://tr.wikipedia.org/wiki/Be%C5%9Fik_kertmesi
Arme jij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, bijna gastquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:25 schreef Hitman01 het volgende:
frienzone is dat ze je alleen meer als een goeie vriend zien
Ehm hij staat nu op 41%. Vanochtend was hij vol. Maar heb hem wel redelijk intensief gebruikt. Dus valt wel mee volgens mij?quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayca, gaat jouw batterij ook zo snel op met floyo?
Ai, dat is wel matig ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, bij mij houdt hij het zonder widgets, GPS, Wifi of 3G hooguit een uur of 6 uit.
Van floyo? Ik vond hem wel oké. Winamp is een beetje raar, maar ook wel okéquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:02 schreef Ayca het volgende:
Ik vind de muziekapp wel kut werken btw. En winamp werkt ook voor geen meter.
Wat gebruik jij?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:58 schreef Rookert het volgende:
Doe gewoon mee met de joods-christelijke tradities van Nederland/EU
Ik ben ook wel voor invoeren van suikerfeest hoor, wel de lusten, niet de lasten hoppa
(zo dit is oppervlakkig)
Hm, hij gaat soms zomaar naar een ander nummer of op pauze bij mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Van floyo? Ik vond hem wel oké. Winamp is een beetje raar, maar ook wel oké.
Moet je niet met je vingers aan het scherm zitten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm, hij gaat soms zomaar naar een ander nummer of op pauze bij mij.
Het is een touchscreen Wik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je niet met je vingers aan het scherm zitten.
dude, gewoon zeggen hoe het zit, weet je meteen hoe je ervoor staatquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:18 schreef Hitman01 het volgende:
Ok. Dus als ik aardig blijf, kan ze me ooit leuk vinden. begrijp ik
Hier in westerse landen zeggen ze toch dat als je te aardig bent, vrouwen je dan niet leuk vinden, tenminste niet op die manier. Dat klopt ook wel, ik zie het terug in mijn omgeving. Vrouwen vallen meer op players.
Alleen ik weet niet hoe het met Turkse meisjes zit.
Maar jullie zeggen dus dat het anders zit?
verkeerde woordkeuze neem ik aan.quote:De ANWB voorziet evenwel grote vertragingen op de omleidingsroute omdat het op tweede kerstdag traditiegetrouw behoorlijk druk is op de Nederlandse snelwegen.
Hoezo, tweede kerstdag gaat iedereen naar de woonboulevard. Dat is inmiddels wel een traditie geworden.quote:
Waarom in godsnaamquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:46 schreef IHVK het volgende:
Ja maar de drukte en file op de snelwegen is toch geen traditie
Ik wil morgen ook naar de IKEA trouwens.
http://mobile.twitter.com/dagobertducknl/status/18984144990109696quote:Op zondag 26 december 2010 00:04 schreef Rookert het volgende:
Mensen die naar woonboulevards gaan op 2e feestdagen om de anonieme drukte op te zoeken
quote:Op zondag 26 december 2010 12:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://mobile.twitter.com/dagobertducknl/status/18984144990109696
Klopt, gisteren gezien.quote:Op zondag 26 december 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
Home Alone 1 was gisteravond én vanmiddag op RTL4 !
quote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Ayca het volgende:
Kijk nu wel naar die docu, ned 2 stream doet het namelijk wel.
Kijk Everything is Illuminated.quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Ayca het volgende:
Requiem for a dream kijken.
Omdat het wel eens tijd werd.
Nee daarom nog niet gezien. Maar bedankt voor de tip.quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Je moet Buried kijken. Heel die film speelt zich af in een houten kist onder de grond (met maar één acteur). Klinkt misschien saai, maar het is echt spannend (vooral aan het einde).
http://www.imdb.com/title/tt1462758/
Maar als je Requiem for a Dream nog niet hebt gezien moet je dat natuurlijk ook doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |