quote:
Kom je er wel eens?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef ValHallen het volgende:
Volgend jaar Rob Stenders, Michiel Veenstra en Bert van Lent in dat huis. Dat wordt dan echt de meest barre en flauwe serious request ooit.
Stenders wil en mag nietquote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef ValHallen het volgende:
Volgend jaar Rob Stenders, Michiel Veenstra en Bert van Lent in dat huis. Dat wordt dan echt de meest barre en flauwe serious request ooit.
3fmfan.nlquote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waar kan je alle nummers die afgespeeld zijn terugvinden?
En daarmee punt. Die discussie gaan we niet nog eens voeren.quote:
BBQS!quote:
Wat voor een discussie valt daar überhaupt over te voeren als hij het zelf gezegd heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En daarmee punt. Die discussie gaan we niet nog eens voeren.
Stenders is echt de ultieme DJ held. Vorig jaar tijdens de top2000 madonna constant demona noemenquote:
Gisteren toch. Wel/niet geloven e.d.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat voor een discussie valt daar überhaupt over te voeren als hij het zelf gezegd heeft
ik wil Siebelink en Stenders en Freekquote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stenders is echt de ultieme DJ held. Vorig jaar tijdens de top2000 madonna constant demona noemenHeeft ladingen vol haatmail gekregen toen
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:16 schreef Swomp het volgende:
De regie neemt ook alleen maar dames in beeld he![]()
Gister die twee die de hele avond in beeld waren, de ex van een fokker hier
Dat was jij hequote:
Welke discussie? Het was van mijn kant meer als grapje bedoelt hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En daarmee punt. Die discussie gaan we niet nog eens voeren.
Dat kan dan wel he. Maar een verkrachting van Nothing Else Matters afkappen niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stenders is echt de ultieme DJ held. Vorig jaar tijdens de top2000 madonna constant demona noemenHeeft ladingen vol haatmail gekregen toen
Nee dat was gisteren.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Welke discussie? Het was van mijn kant meer als grapje bedoelt hoor.
Nee dat was ik niet, geen idee ook, welke twee meidenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:17 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat was jij he![]()
Was dat nou serieus, of een grap?
Dat kan je op twee manieren interpreterenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef Infection het volgende:
Volgensmij zit de regie lekker uitgebreid te fappen terwijl ze een meisje een het uitkiezen zijn voor een shot.
Want?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk heh, was dit de dag voor living doll
Dat is goed nieuws.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef DeLuna het volgende:
Overdreven zeeschepen bij de brievenbus, ik herhaal...
Stenders kapt die nummers tenminste niet af. Beelen mag het nummer oprecht kut vinden, vind ik ook, maar het is niet zijn show, de luisteraar bepaalt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan dan wel he. Maar een verkrachting van Nothing Else Matters afkappen niet.
Eigenlijk heh, is elke dag de dag voor living doll.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk heh, was dit de dag voor living doll
Maar waarom vandaag?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Cliff Richard ft The Young Ones
Voor vandaag wel, morgen nog een uur verhuizenquote:
wie weet.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
allemaal meisjes met een gleuf
No wayquote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kindermiddag - young onesquote:
Bel hem op!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:20 schreef Swomp het volgende:
Pino is hem idd gepeerd ik kan hem nergens meer zien
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 22 december 2010 13:20 schreef Infection het volgende:
Staat daar een Fok!ker! High five voor ¤0,50
Stond pino daar?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:20 schreef Swomp het volgende:
Pino is hem idd gepeerd ik kan hem nergens meer zien
En een Friesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:20 schreef Infection het volgende:
Staat daar een Fok!ker! High five voor ¤0,50
so I put an gleuf in your gleuf so you can fap while you fapquote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ooooooooooooooooohquote:
Geile overdreven zeeschepen met gleufjes.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef CindieY het volgende:
Zo, boterhammen met hagelslag. Zijn er eigenlijk nog beelden te bewonderen op de analoge tv?
Kut. Ik moest lachen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
so I put an gleuf in your gleuf so you can fap while you fap
haha, je zei "kind toch"quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kind toch. Ze snappen het niet he
Zeeschepenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geile overdreven zeeschepen met gleufjes.
(samenvatting)
gewoon nooit meerquote:Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef marcodej het volgende:
Volgend jaar gewoon een keertje zonder Giel. Wat is die gozer onsympathiek af en toe.
Klopt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef marcodej het volgende:
Volgend jaar gewoon een keertje zonder Giel. Wat is die gozer onsympathiek af en toe.
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef marcodej het volgende:
Durven ze niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef marcodej het volgende:
hoe weten we dat dat pino is?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja, we hebben screens![]()
[ afbeelding ]
Dan w8 ik nog even met eten.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga nu naar brievenbus, doe paarse kerstmuts op
Je bent er nog! Bikkel!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Pino112 het volgende:
Ohw, je bent daar nu?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Pino112 het volgende:
OPLETTEN ! iedereen cappenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Pino112 het volgende:
Hij bevestigdequote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Infection het volgende:
Je zou maar langst de zijlijn staan en zo'n ding in je bakkes krijgen
ja, waanzinnigquote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij loopt ook zo mooi rood aan
Wel even blijven staan tot je in beeld bentquote:
Dat zou episch zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef Swomp het volgende:
[..]
Wel even blijven staan tot je in beeld bentDoe anders gewoon even de groetjes aan ons voor de mic
ditquote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef Swomp het volgende:
[..]
Wel even blijven staan tot je in beeld bentDoe anders gewoon even de groetjes aan ons voor de mic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:26 schreef henkde_j het volgende:
OMG PINO IN HET GLAZEN HUIS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG PINO IN HET GLAZEN HUIS!coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een neppe
OMG PINO IN HET GLAZEN HUIS!WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gekke henkiesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
Die brievenbuscam
mensen die geen muntjes door een brievenbus kunnen doen
Ik vind het eerder trancequote:Op woensdag 22 december 2010 13:27 schreef CindieY het volgende:
Zo, ik word gelijk ook wakker van dit nummer
Had ze een hele hand vol, zodeflikkert alles op de grondquote:
't Gaat me niet om het tempo ofzo, ik word er gewoon wakker vanquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:28 schreef ValHallen het volgende:
Ho is jung, da wijf had een peerdengebit!!
schandaligquote:Op woensdag 22 december 2010 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had ze een hele hand vol, zodeflikkert alles op de grond
Als je op die deurbel douwt krijg je toch een foto van jezelf op internet ?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
Pino, wel zwaaien naar de brievenbuscam hea
Zaltbommel ookquote:Op woensdag 22 december 2010 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, die markt in Eindhoven heh, als daar een glazen huis kan staan, dan kan dat in Gouda ook
Ik vind dat hij naar de mic moet, en de groeten aan Fok! moet doen, en voor ons een plaatje moet aanvragen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
Pino, wel zwaaien naar de brievenbuscam hea
Ja hier ook wel, volgensmij is het Gemeenteplein hier nog groterquote:Op woensdag 22 december 2010 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, die markt in Eindhoven heh, als daar een glazen huis kan staan, dan kan dat in Gouda ook
Je bedoelt kinderattributen? Staan er al een paar dacht ikquote:
Zijn al klaar toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bedoelt kinderattributen? Staan er al een paar dacht ik
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Swomp het volgende:
kut me ma komt eraan, ik ga ff doen alsof ik leer![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Swomp het volgende:
Nee, de studio van 3fm.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
heldquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Swomp het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef MadMaster het volgende:
Toch wel leuk dat Pino zich bij de kindermiddag laat zien...
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef MadMaster het volgende:
Toch wel leuk dat Pino zich bij de kindermiddag laat zien...
Hij bedoelt de studio die nu op t scherm te zien isquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rennen, big birdquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
PINO, als je binnen nu en 15 minuten niet bij de brievenbus staat, dan komen de headlines erdoorheen
AAAH KOEKJESquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
We hebben koekjes gebakken en toen hebben we geld gekregen
5 minutenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
PINO, als je binnen nu en 15 minuten niet bij de brievenbus staat, dan komen de headlines erdoorheen
Zag net nog allemaal mensen heen en weer lopenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, dat kan ookIk luister meer dan dat ik kijk
Milowquote:
goedeMIDDDAAAGquote:
oh sorry ik las het verkeerdquote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik bedoel de tv headlines heh, die komen elk :45 ding
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog gesigneerde voetbalschoenen van Wesley Sneijder en Raphael v/d Vaart liggen (gedragen tijdens hun laatste wedstrijd voor Ajax), dis bied ik volgend jaar aan voor Serious Request...
Doe gewoon dit jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog gesigneerde voetbalschoenen van Wesley Sneijder en Raphael v/d Vaart liggen (gedragen tijdens hun laatste wedstrijd voor Ajax), dis bied ik volgend jaar aan voor Serious Request...
Ofcoursequote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent wel de baas in huis ofniet?
Mag dat nog verkocht worden?quote:
Ze zijn net een minuut binnen! Geef ze even om op gang te komen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:34 schreef Qunix het volgende:
Valt mee die kinderen... Vorig jaar was het erg...
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:35 schreef JaneDoe het volgende:
giel gaat gelijk bij de blonde meisjes zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |