Je bedoelt kinderattributen? Staan er al een paar dacht ikquote:
Zijn al klaar toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bedoelt kinderattributen? Staan er al een paar dacht ik
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Swomp het volgende:
kut me ma komt eraan, ik ga ff doen alsof ik leer![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Swomp het volgende:
Nee, de studio van 3fm.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
heldquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Swomp het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef MadMaster het volgende:
Toch wel leuk dat Pino zich bij de kindermiddag laat zien...
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef MadMaster het volgende:
Toch wel leuk dat Pino zich bij de kindermiddag laat zien...
Hij bedoelt de studio die nu op t scherm te zien isquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rennen, big birdquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
PINO, als je binnen nu en 15 minuten niet bij de brievenbus staat, dan komen de headlines erdoorheen
AAAH KOEKJESquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
We hebben koekjes gebakken en toen hebben we geld gekregen
5 minutenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
PINO, als je binnen nu en 15 minuten niet bij de brievenbus staat, dan komen de headlines erdoorheen
Zag net nog allemaal mensen heen en weer lopenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, dat kan ookIk luister meer dan dat ik kijk
Milowquote:
goedeMIDDDAAAGquote:
oh sorry ik las het verkeerdquote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik bedoel de tv headlines heh, die komen elk :45 ding
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog gesigneerde voetbalschoenen van Wesley Sneijder en Raphael v/d Vaart liggen (gedragen tijdens hun laatste wedstrijd voor Ajax), dis bied ik volgend jaar aan voor Serious Request...
Doe gewoon dit jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog gesigneerde voetbalschoenen van Wesley Sneijder en Raphael v/d Vaart liggen (gedragen tijdens hun laatste wedstrijd voor Ajax), dis bied ik volgend jaar aan voor Serious Request...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |