Gisteren toch. Wel/niet geloven e.d.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat voor een discussie valt daar überhaupt over te voeren als hij het zelf gezegd heeft
ik wil Siebelink en Stenders en Freekquote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stenders is echt de ultieme DJ held. Vorig jaar tijdens de top2000 madonna constant demona noemenHeeft ladingen vol haatmail gekregen toen
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:16 schreef Swomp het volgende:
De regie neemt ook alleen maar dames in beeld he![]()
Gister die twee die de hele avond in beeld waren, de ex van een fokker hier
Dat was jij hequote:
Welke discussie? Het was van mijn kant meer als grapje bedoelt hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En daarmee punt. Die discussie gaan we niet nog eens voeren.
Dat kan dan wel he. Maar een verkrachting van Nothing Else Matters afkappen niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stenders is echt de ultieme DJ held. Vorig jaar tijdens de top2000 madonna constant demona noemenHeeft ladingen vol haatmail gekregen toen
Nee dat was gisteren.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Welke discussie? Het was van mijn kant meer als grapje bedoelt hoor.
Nee dat was ik niet, geen idee ook, welke twee meidenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:17 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat was jij he![]()
Was dat nou serieus, of een grap?
Dat kan je op twee manieren interpreterenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef Infection het volgende:
Volgensmij zit de regie lekker uitgebreid te fappen terwijl ze een meisje een het uitkiezen zijn voor een shot.
Want?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk heh, was dit de dag voor living doll
Dat is goed nieuws.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef DeLuna het volgende:
Overdreven zeeschepen bij de brievenbus, ik herhaal...
Stenders kapt die nummers tenminste niet af. Beelen mag het nummer oprecht kut vinden, vind ik ook, maar het is niet zijn show, de luisteraar bepaalt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan dan wel he. Maar een verkrachting van Nothing Else Matters afkappen niet.
Eigenlijk heh, is elke dag de dag voor living doll.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk heh, was dit de dag voor living doll
Maar waarom vandaag?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Cliff Richard ft The Young Ones
Voor vandaag wel, morgen nog een uur verhuizenquote:
wie weet.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
allemaal meisjes met een gleuf
No wayquote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
allemaal meisjes met een gleuf
Kindermiddag - young onesquote:
Bel hem op!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:20 schreef Swomp het volgende:
Pino is hem idd gepeerd ik kan hem nergens meer zien
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 22 december 2010 13:20 schreef Infection het volgende:
Staat daar een Fok!ker! High five voor ¤0,50
Stond pino daar?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:20 schreef Swomp het volgende:
Pino is hem idd gepeerd ik kan hem nergens meer zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |