Gisteren toch. Wel/niet geloven e.d.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat voor een discussie valt daar überhaupt over te voeren als hij het zelf gezegd heeft
ik wil Siebelink en Stenders en Freekquote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stenders is echt de ultieme DJ held. Vorig jaar tijdens de top2000 madonna constant demona noemenHeeft ladingen vol haatmail gekregen toen
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:16 schreef Swomp het volgende:
De regie neemt ook alleen maar dames in beeld he![]()
Gister die twee die de hele avond in beeld waren, de ex van een fokker hier
Dat was jij hequote:
Welke discussie? Het was van mijn kant meer als grapje bedoelt hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En daarmee punt. Die discussie gaan we niet nog eens voeren.
Dat kan dan wel he. Maar een verkrachting van Nothing Else Matters afkappen niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stenders is echt de ultieme DJ held. Vorig jaar tijdens de top2000 madonna constant demona noemenHeeft ladingen vol haatmail gekregen toen
Nee dat was gisteren.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Welke discussie? Het was van mijn kant meer als grapje bedoelt hoor.
Nee dat was ik niet, geen idee ook, welke twee meidenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:17 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat was jij he![]()
Was dat nou serieus, of een grap?
Dat kan je op twee manieren interpreterenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef Infection het volgende:
Volgensmij zit de regie lekker uitgebreid te fappen terwijl ze een meisje een het uitkiezen zijn voor een shot.
Want?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk heh, was dit de dag voor living doll
Dat is goed nieuws.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |