quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Dank je.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:18 schreef Anne het volgende:
Hey Alicey. Normaal ben ik niet zo van 't goud, maar jouw ring is wel een mooie
.
je bent een ekster?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ben sowieso wel meer van goud. Glimmende dingetjes ben ik gek op.
ik heb mijn paarse duitse helm mooi opgepoetst. die glimt en blinkt alle kanten op.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank je.
Dat idee heb ik soms wel.quote:
Dat scheelt je weer een middag!quote:straks naar werken in een kleine 4 uur doen wat ik anders in 8 uur doe
Nog nattig ook?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb mijn paarse duitse helm mooi opgepoetst. die glimt en blinkt alle kanten op.
wat zeg je er van
ja of ik krijg het niet af en moet overwerkenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
DUH!
je doet het in de helft van de tijd. dat scheelt. anders had je 4 uur langer gemoeten.
Turquaz gaat echt voor de eervolle vermelding bij Darwin in t abs topicquote:
Tja, het zij zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Turquaz gaat echt voor de eervolle vermelding bij Darwin in t abs topic
Ik gun hem de Awardquote:
Iemand iets gunnen, de ware kerstgedachte.quote:
Ik ben heel gul, ik gun zelfs de mensen die ik niet mag watquote:Op woensdag 22 december 2010 11:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Iemand iets gunnen, de ware kerstgedachte.
haar mond mag ik hopenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef Tjabbo het volgende:
ik geef ook graag.
Waar de zak vol van is, stroomt de mond van over!
Trolquote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef Tjabbo het volgende:
btw anne jou touran topic was mooier
maar K&N is stoer en VW is kut.
Ik wou niet reageren, want daar heb ik geen tijd voor... maar happen op tjabbo kon ik niet laten...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Honger broes?
ik had het speciaal voor jou gepost
volgens mij moet die nog beginnenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou, als je in 4 uur doet wat je normaal in 8 uur doet, kun je straks naar huis.
Tja, dan schiet het niet op.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij moet die nog beginnen
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:18 schreef Tjabbo het volgende:
ja hij kon later beginnen.
Hoe later je begint hoe eerder je naar huis mag. dat weet toch iedereen?
quote:
Wat je 's ochtends later begint, moet je 's middags inhalen door eerder naar huis te gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 12:18 schreef Tjabbo het volgende:
ja hij kon later beginnen.
Hoe later je begint hoe eerder je naar huis mag. dat weet toch iedereen?
2010 is voor apples? Of loop ik achter en moet ik upgraden?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:35 schreef Xtreem het volgende:
En Tjabs, meid, ik ben van alle software voorzien![]()
Incl. Office 2010, met 10 programma's waar ik nog noooooit van gehoord had
Why ?? ik ben ook lesbisch; ik val alleen op vrouwenquote:
Owquote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Why ?? ik ben ook lesbisch; ik val alleen op vrouwen
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering
Ik hou ook wel van glimmende dingetjesquote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank je.
Die's erg mooi!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van glimmende dingetjes. Maar dan wel zilver/zwart/de rest van de 'saaie' kleurtjes. Vandaag deze:
[ afbeelding ]
Ik draag alleen kettingen wanneer er boven veel bloot overblijft. Niet altijd zwart, maar wel als het er bij past.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook zwarte oorbellen in. Standaard eigenlijk
. En kettingen draag ik eigenlijk nooit.
Wat moet ik me precies voorstellen bij titanium/RVS met rubber?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
sieraden
Ik kan eigenlijk niet veel dragen met het werk wat ik normaliter doe.. maar ik ben gek op goud, en zwart vind ik ook goed, evenals RVS of titanium icm rubber
Zoiets heeft SD-tje nu bijv:quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat moet ik me precies voorstellen bij titanium/RVS met rubber?
Teveel bling-blingquote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Alicey het volgende:
Hoezo vind je goud eigenlijk niet mooi?
Da's ook wel stijlvol.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets heeft SD-tje nu bijv:
[ afbeelding ]
ik heb er meerdere, dus ik draag een paar horloges vaak, maar de meesten liggen in hun vakje.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef Anne het volgende:
Ja, ik wil ook nog steeds een nieuw horloge!
Die draag ik ook veel. En dat is te zien![]()
.
Als dat spul voor zondag weg/onschadelijk is, vind ik het niet zo erg.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef Anne het volgende:
Er gaat vannacht weer een flink pak sneeuw vallen zo te zien.
Bij mij zit ie altijd onder m'n shirt, dus ik moet er moeite voor doen om er op te kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef Alicey het volgende:
Ik draag met opzet geen horloges. Nadeel van een horloge dragen is dat je er ook op gaat kijken en dat je je dan veel meer bewust bent van de tijd..
Wat moet/ga je doen dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als dat spul voor zondag weg/onschadelijk is, vind ik het niet zo erg.
Als ik achter een computer zit heb ik dat ook, maar dat vind ik ook niet zo'n probleem. Het is meer dat ik in mijn vrije tijd dat ik er een hekel aan heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Anne het volgende:
Bij mij zit ie altijd onder m'n shirt, dus ik moet er moeite voor doen om er op te kijken.
En daarnaast... rechtsonderin mijn scherm staat standaard die kuttijd. Daar kijk ik inderdaad continu naar.
Naar mijn schoonfamilie in Duitsland. Van mij mag het sneeuwen, maar ik heb er weinig zin in om dan de hele weg over gladde wegen te rijden.quote:
Ah jah, Kerstmutsquote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar mijn schoonfamilie in Duitsland. Van mij mag het sneeuwen, maar ik heb er weinig zin in om dan de hele weg over gladde wegen te rijden.
nog verder?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah jah, Kerstmuts!
Dan mag van mij de troep zaterdag al weg zijn (iig op de A73). Want dan gaan we naar mijn familie in het verre zuiden.
Jaah.quote:
Nou ja, dan maar hopen dat het nu nog even flink gaat sneeuwen en dat het dan droog en schoon is allemaal.quote:Dan mag van mij de troep zaterdag al weg zijn (iig op de A73). Want dan gaan we naar mijn familie in het verre zuiden.
jullie moeten naar t noord/oosten toch? Ik ga alleen naar Doetinchem op en neer, moet wel heel raar lopen wil dat me niet lukken.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:37 schreef Duvel het volgende:
Wij gaan vrijdag rijden, en zaterdagavond denk ik weer. Wordt nog leuk...
quote:
Deze keer moeten we even boven Amsterdam zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jullie moeten naar t noord/oosten toch? Ik ga alleen naar Doetinchem op en neer, moet wel heel raar lopen wil dat me niet lukken.
wat hij zegt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef PeuRac het volgende:
ik draag geen sierradenbuiten mn horloge
Manchetknopen FTWquote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef PeuRac het volgende:
ik draag geen sierradenbuiten mn horloges dan
![]()
ohja, die ook nog natuurlijk! Maar daar heb maar 2 sets van en heb niet zoveel overhemden waar ik ze in gebruik.quote:
Dat is precies dezelfdequote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets heeft SD-tje nu bijv:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Verloren of gedoneerd ??quote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef lipje het volgende:
![]()
* lipje is aan het glibberen en glijden geweest
en ik heb een half liter bloed verloren
Die hebben ook wel mooie klokkiesquote:Op woensdag 22 december 2010 14:28 schreef Tjabbo het volgende:
ik heb een Tissot. supergaaf horloge.
gedoneerd uiteraardquote:
wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef lipje het volgende:
![]()
* lipje is aan het glibberen en glijden geweest
en ik heb een half liter bloed verloren
De duurdere horloges heb ik nog geen geld voor, maar onder de 100 euro heb ik ze ook niet. Gelukkig heb ik een grote holding van juwelen (waaronder diverse horloge merken) als klant gehad. Dan kon ik ze tegen winkel inkoop kopen. Dus een gouden horloge heb ik al welquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ik was vroeger trouwens ook behoorlijk horloge verslaafd, en dan alleen de duurdere tiepjes zoals TAG Heuer en de duurdere Seiko's, ik heb ook wel eens een Rolex gehad, maar dat vond ik toch een beetje té, daarbij sloop ik alles op een geven moment, en da's toch wel zonde
je kan met pensioenquote:
Kudo's, dat zouden meer mensen moeten doenquote:
Volledig goud vind ik niet zo mooi, ik ben meer van de bi-colorquote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat is er gebeurd?
[..]
De duurdere horloges heb ik nog geen geld voor, maar onder de 100 euro heb ik ze ook niet. Gelukkig heb ik een grote holding van juwelen (waaronder diverse horloge merken) als klant gehad. Dan kon ik ze tegen winkel inkoop kopen. Dus een gouden horloge heb ik al wel
hij is heel subtiel :quote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volledig goud vind ik niet zo mooi, ik ben meer van de bi-color
Ik heb er een stuk of 5....quote:Op woensdag 22 december 2010 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, die ook nog natuurlijk! Maar daar heb maar 2 sets van en heb niet zoveel overhemden waar ik ze in gebruik.
geel goud + wit goud?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volledig goud vind ik niet zo mooi, ik ben meer van de bi-color
stropdassen heb ik eigenlijk niet, want draag ze ook zelden/nooit. Terwijl ik wel weer flink wat pakken hebquote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 5....
Erger zijn m'n stropdassen... Die droeg ik in NL bijna nooit, maar heb er wel een stuk of 20 liggen
nee want ik had vanochtendb vrij!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou, als je in 4 uur doet wat je normaal in 8 uur doet, kun je straks naar huis.
Ook goedquote:
Zo kan het ook.quote:
Zonder wat?quote:maar ik heb dus in 2 uurgedaan wat ik normaal s ochtends doevor mrogen een hulpje geregeld, dat word een extreem drukke dag, alels moet nog ff senl voor kerst weg. ze kunnen met dit weer tcoh wel gewoon zonder deuen rijden?
kluszequote:
ok het is een wat open deur maar ik zal hem niet intrappen okquote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die hebben ook wel mooie klokkies, maar die zijn vaak wat te 'netjes' naar mijn smaak; ik ben meer van het grovere spul, duikersklokkies en aviators enzo
die tissot van me kostte 650 euro. dat vond ik ff voldoende.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De duurdere horloges heb ik nog geen geld voor, maar onder de 100 euro heb ik ze ook niet. Gelukkig heb ik een grote holding van juwelen (waaronder diverse horloge merken) als klant gehad. Dan kon ik ze tegen winkel inkoop kopen. Dus een gouden horloge heb ik al wel
Je trapt maar een eind wegquote:Op woensdag 22 december 2010 14:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ok het is een wat open deur maar ik zal hem niet intrappen ok
Ja, maar jij bent een bureaujockey, en ik wérk voor mijn geldquote:Op woensdag 22 december 2010 14:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
die tissot van me kostte 650 euro. dat vond ik ff voldoende.
ik heb hem dan ook alweer 6 jaar en hoef geen andere. diamantglas roeleert! er zit geen enkel krasje op. niets.
Dit keer niet.quote:
noem je dat werkenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een bureaujockey, en ik wérk voor mijn geld
Waarom heb ik in mn hoofd dat jij in Tilburg werkte?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:33 schreef Anne het volgende:
Oh, maar dit is niet erg hoor. Zijn goede mensen die over mij praten. Is dan waarschijnlijk gewoon uit gemeende interesse, anders hadden ze mij ook niet gemaild.
Zo meteen maar even naar het Glazen huis. Even koekeloeren.
Het lijkt trouwens wel alsof alles gratis is in Eindhoven. Staat me toch een rij auto's voor het centrum. Gelukkig hoef ik alleen de straat over te steken en ben ik er.
Ehm, vind je het goed als ik die uit de weg gaquote:Op woensdag 22 december 2010 15:36 schreef Tjabbo het volgende:
oh vet. hangt er een cam dan kan je naar ons zwaaien!
Ehm, nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ehm, vind je het goed als ik die uit de weg ga?
Volgens mij heb jij een beeeeeetje een verkeerd beeld van het machinisten bestaan as I know it, je zit (helaas) niet erg veel op je kont, was het maar waarquote:
Valt wel mee hoor. Goede (supra-rijdende) kennis van me werkt in de haven als kraan machinist.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een beeeeeetje een verkeerd beeld van het machinisten bestaan as I know it,
Ik ga niks zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:21 schreef Anne het volgende:
Amai, ik heb mijzelf weer laten omlullen om zometeen te gaan borrelen.
Ik ben zó makkelijk.
Ik mag niks vastpakken van datquote:Op woensdag 22 december 2010 15:43 schreef Tjabbo het volgende:
^ neukteugels bedoelt'ie. [ afbeelding ]
Op een havenkraan heb je wel een goed leven; onder een mobiele paar-honderd-tonner nietquote:Op woensdag 22 december 2010 15:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Goede (supra-rijdende) kennis van me werkt in de haven als kraan machinist.
Niet altijd een pretje volgens hem.
Draaideuren meerquote:Op woensdag 22 december 2010 15:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jullie zijn wel van de open deuren vandaag eh
Lepeltje-lepeltjequote:Op woensdag 22 december 2010 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
niet getrouwd he. dan mag dat ook niet.
jullie slapen toch wel gescheiden he?
Nehh..quote:Op woensdag 22 december 2010 15:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg maar? Ik ga niet drinken in ieder geval. Tenminste, geen alcohol.
Jehh..quote:
Ik ben gék op pepermuntjesquote:Op woensdag 22 december 2010 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou ja zolang je maar een pepermuntje tussen je knieën houdt dan ok?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou ja zolang je maar een pepermuntje tussen je knieën houdt dan ok?
Daarom garpje,quote:Op woensdag 22 december 2010 15:53 schreef Tjabbo het volgende:
btw ik had toch de laatste pm gestuurd? heb niets ontvangen iig.
probleem opgelost dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:56 schreef PeuRac het volgende:
moet ik reageren op een functie 120km verderopfunctie is leuk, bedrijf is leuk, ik ken er al mensen. Maar ik wil niet in die regio wonen en 240km/dag rijden zie ik ook niet zo zitten.
*gevulde koek geeftquote:
Want? Ik zie het niet zitten, maar ik heb het 3 maanden gedaan begin dit jaar en het viel toen nog wel mee.quote:
neukertje ff bellenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
*Weggooit, stampt met voeten en schreeuwt om shoarma*
Probleem dus opgelost.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want? Ik zie het niet zitten, maar ik heb het 3 maanden gedaan begin dit jaar en het viel toen nog wel mee.
je wil er neit wonen en je wil er niet heen rijden.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want? Ik zie het niet zitten, maar ik heb het 3 maanden gedaan begin dit jaar en het viel toen nog wel mee.
nee, want wil er wel graag werkenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je wil er neit wonen en je wil er niet heen rijden.
lijkt me duidelijk wat je moet. toch?
Je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, want wil er wel graag werken
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf verwend nest.
Waarom MOET je er op sollicitatiën danquote:Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, want wil er wel graag werken
omdat ik nog geen vriendjes ben met de juiste persoonquote:Op woensdag 22 december 2010 16:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom MOET je er op sollicitatiën dan
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik nog geen vriendjes ben met de juiste persoonga wel op een feestje volgende week met hem aanpappen
he maar jij wisselt dan nog wel eens van baan of niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik nog geen vriendjes ben met de juiste persoonga wel op een feestje volgende week met hem aanpappen
Huh, je verward me met iemand anders denk ik? Ik werk zelfstandig, maar na 2 jaar ben ik daar klaar me en wil weer voor een baas gaan werkenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he maar jij wisselt dan nog wel eens van baan of niet?
laatste baan waar ik van weet is dat jij handelde in containers vol spullen ofzo. ?
Sinds 2004 al niet meerquote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef Tjabbo het volgende:
ow lol ok
maar doe je nog auto's verkopen dan?
Ik vind hem welquote:
Hij gaat met de directeur aanpappen, zodat ze het bedrijf gaan verhuizen naar Utereg omdat hij dan niet hoeft te reizenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je wil er neit wonen en je wil er niet heen rijden.
lijkt me duidelijk wat je moet. toch?
Ik zóu vanavond al kunnen eigenlijk; werken zit er voorlopig niet in, maar ik heb nog een aantal dingetjes te doen, dus het zal wel morgenmiddag wordenquote:
Ik krijg eigenlijk morgen/overmorgen ook een soort van kerstpakket. Toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:45 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn kerstpakket had ik morgen op moeten halen, maar dat wordt hem nu dus niet, zal wel volgende week ergens worden
Ehm, moet ik er een strik omheen doen ??quote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk morgen/overmorgen ook een soort van kerstpakket. Toch?.
Ik heb geen idee waar jij het over hebtquote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, moet ik er een strik omheen doen ??
Waarom denk ik nou dat je héél precies weet waar ik het over heb ??quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jij het over hebt. Maar doe maar
![]()
.
Ik doelde eigenlijk op die PM gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat je héél precies weet waar ik het over heb ??
Ik heb echt geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben jij mijn kerstpakket?
.
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ben jij mijn kerstpakket?
.
Voorspelbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 16:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, die ga ik heel snel uitpakken en gebruiken.
Hij lag er laatst onder.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:04 schreef Freezer het volgende:
Leg jij je kerst pakket niet eerst een tijdje onder de kerstboom?
en jij in iets witsquote:
iets met appels en peren?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef Anne het volgende:
Hoe lang ga ik dat nog moeten aanhoren?
- weg, voordat ik jullie op ideeën breng -
je kan mijn post nog edittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Dat wisten we allang, ander had je een uur geleden al in de auto gezetenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:23 schreef Anne het volgende:
Ik ga toch maar wel de stad nog heel eventjes in. Tot strakkies.
ik ben thuisquote:
en na vrijdag is ie 2 dagen vrijquote:Op woensdag 22 december 2010 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben de logistieke man van de service afdeling van een busdeurenfabriek
Hallo, niet zeiken over de OP na pagina één, dus je bent rijkelijk laatquote:
Pagina 1 is nu het hele topic, dus dat mag gewoon!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hallo, niet zeiken over de OP na pagina één, dus je bent rijkelijk laat
Kut, backfirequote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Pagina 1 is nu het hele topic, dus dat mag gewoon!
Ik wil eigenlijk wel graag meequote:Op woensdag 22 december 2010 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
in april een weekendje naar een oldtimer evenement in HOngarije
Eigen schuld!quote:
Er zijn hier nog mensen die wel gewoon werken jaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hallo, niet zeiken over de OP na pagina één, dus je bent rijkelijk laat
Uiteraard, net als alle andere deserteurs; Anne gaat je ws dagelijks mailen wanneer je weer terugkomtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
Gaan jullie me missen als ik een paar weken niet hier ben?
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
Gaan jullie me missen als ik een paar weken niet hier ben?
Lees ik lekker toch nietquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uiteraard, net als alle andere deserteurs; Anne gaat je ws dagelijks mailen wanneer je weer terugkomt
Niks hoor, maar ik ben de SC een beetje beu.quote:
Grapje natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niks hoor, maar ik ben de SC een beetje beu.
Nope, ik heb nog niks gehoord, maar ze hadden het druk, en ze zouden hem tussendoor doen als ze een gaatje hadden; ik zit ook niet om het hok te springen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 19:15 schreef Alfisti het volgende:
Oh ja SD, is de kamper-auto inmiddels al gemaakt? Wat het inderdaad de bobine?
Nu maak je Anne heel verdrietigquote:
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Er zijn hier nog mensen die wel gewoon werken ja![]()
quote:
Oepsquote:
Ik heb nog geen schotelaansluitingquote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef Alfisti het volgende:
Barafappert![]()
* Alfisti is het nieuwe seizoen wheeler deales kijken
Whehe ik moest lachen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:05 schreef Anne het volgende:
Als je even een warm voetenbadje voor mij maakt, vergeef ik het je.
Omdat je een grapje maakte.quote:
Ah, jij dacht dat ik serieus overwoog om misschien eventueel wel een voetenbad voor je zou kunnen gaan maken.quote:
Yepquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, jij dacht dat ik serieus overwoog om misschien eventueel wel een voetenbad voor je zou kunnen gaan maken.
Whehe.
Ik heb sinds van de week een TV en digitenne voor in de slaapkamer gefikst, compleet nieuw pakket, met kaart erbij, alles nieuw, bel ik die dodo's net op om de kaart te aktiveren, wordt de kaart niet geaccepteerd door het systeem daar.. tis NIEUW in doos, origineel KPNquote:Op woensdag 22 december 2010 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb nog geen schotelaansluiting
Ik moest lachen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, jij dacht dat ik serieus overwoog om misschien eventueel wel een voetenbad voor je zou kunnen gaan maken.
Whehe.
Ik dacht, we gaan even het topic volposten zoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Anne het volgende:
Nou. Ik ga zelf wel even een voetenbadje fiksen dan.
Het is nog geen kerst, muts.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah there's your problem. pak het eens uit?
quote:
Did that natuurlijk; grapjasquote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah there's your problem. pak het eens uit?
Ja, wat jij denkt of dacht interesseert niemand.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht, we gaan even het topic volposten zo
Stop die teentjes van je in een voetenbad ofzo, dan kan er niemand op trappen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wat jij denkt of dacht interesseert niemand.
I love slechte grappen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Stop die teentjes van je in een voetenbad ofzo, dan kan er niemand op trappen.
Die intro doet het goed op de subquote:
In mijn auto gaat ie altijd op volumetje max. 3FM wordt ie nu sowieso veel gedraaid.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die intro doet het goed op de sub
Lekker nummertje, ik vind d'r ook wel een leuk stemmetje hebben; beetje ehhhh.. kittigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In mijn auto gaat ie altijd op volumetje max. 3FM wordt ie nu sowieso veel gedraaid.
Kittig, hmm, waar heb ik dat ook alweer vaker gehoord.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lekker nummertje, ik vind d'r ook wel een leuk stemmetje hebben; beetje ehhhh.. kittig
ga je een Bojotje doen?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niks hoor, maar ik ben de SC een beetje beu.
Digitenne.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb sinds van de week een TV en digitenne voor in de slaapkamer gefikst, compleet nieuw pakket, met kaart erbij, alles nieuw, bel ik die dodo's net op om de kaart te aktiveren, wordt de kaart niet geaccepteerd door het systeem daar.. tis NIEUW in doos, origineel KPN
Digitenne moet je dan ook al niet aan beginnenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb sinds van de week een TV en digitenne voor in de slaapkamer gefikst, compleet nieuw pakket, met kaart erbij, alles nieuw, bel ik die dodo's net op om de kaart te aktiveren, wordt de kaart niet geaccepteerd door het systeem daar.. tis NIEUW in doos, origineel KPN
Jup.quote:
tvpquote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef Tjabbo het volgende:
he maar wie was dat nou weer dan die fokker (pta dacht ik) die via ebay ofzo iets had gekocht en heel veel geld kwijt was omdat 'ie dacht dat het maar 1 ding was maar het bleek een zeecontainer vol te zijn en de prijs was per stuk.
Hè, wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef Tjabbo het volgende:
he maar wie was dat nou weer dan die fokker (pta dacht ik) die via ebay ofzo iets had gekocht en heel veel geld kwijt was omdat 'ie dacht dat het maar 1 ding was maar het bleek een zeecontainer vol te zijn en de prijs was per stuk.
Digitennequote:
Het is óf DT, óf skottel kijken, skotterl heb ik een paar jaar gehad, vond ik ook niks, dus nu hebben we digitennequote:
Ja, da's inderdaad wel klotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |