Whehe ik moest lachen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:05 schreef Anne het volgende:
Als je even een warm voetenbadje voor mij maakt, vergeef ik het je.
Omdat je een grapje maakte.quote:
Ah, jij dacht dat ik serieus overwoog om misschien eventueel wel een voetenbad voor je zou kunnen gaan maken.quote:
Yepquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, jij dacht dat ik serieus overwoog om misschien eventueel wel een voetenbad voor je zou kunnen gaan maken.
Whehe.
Ik heb sinds van de week een TV en digitenne voor in de slaapkamer gefikst, compleet nieuw pakket, met kaart erbij, alles nieuw, bel ik die dodo's net op om de kaart te aktiveren, wordt de kaart niet geaccepteerd door het systeem daar.. tis NIEUW in doos, origineel KPNquote:Op woensdag 22 december 2010 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb nog geen schotelaansluiting
Ik moest lachen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, jij dacht dat ik serieus overwoog om misschien eventueel wel een voetenbad voor je zou kunnen gaan maken.
Whehe.
Ik dacht, we gaan even het topic volposten zoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Anne het volgende:
Nou. Ik ga zelf wel even een voetenbadje fiksen dan.
Het is nog geen kerst, muts.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah there's your problem. pak het eens uit?
quote:
Did that natuurlijk; grapjasquote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah there's your problem. pak het eens uit?
Ja, wat jij denkt of dacht interesseert niemand.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht, we gaan even het topic volposten zo
Stop die teentjes van je in een voetenbad ofzo, dan kan er niemand op trappen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wat jij denkt of dacht interesseert niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |