Die's erg mooi!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van glimmende dingetjes. Maar dan wel zilver/zwart/de rest van de 'saaie' kleurtjes. Vandaag deze:
[ afbeelding ]
Ik draag alleen kettingen wanneer er boven veel bloot overblijft. Niet altijd zwart, maar wel als het er bij past.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook zwarte oorbellen in. Standaard eigenlijk
. En kettingen draag ik eigenlijk nooit.
Wat moet ik me precies voorstellen bij titanium/RVS met rubber?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
sieraden
Ik kan eigenlijk niet veel dragen met het werk wat ik normaliter doe.. maar ik ben gek op goud, en zwart vind ik ook goed, evenals RVS of titanium icm rubber
Zoiets heeft SD-tje nu bijv:quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat moet ik me precies voorstellen bij titanium/RVS met rubber?
Teveel bling-blingquote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Alicey het volgende:
Hoezo vind je goud eigenlijk niet mooi?
Da's ook wel stijlvol.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets heeft SD-tje nu bijv:
[ afbeelding ]
ik heb er meerdere, dus ik draag een paar horloges vaak, maar de meesten liggen in hun vakje.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef Anne het volgende:
Ja, ik wil ook nog steeds een nieuw horloge!
Die draag ik ook veel. En dat is te zien![]()
.
Als dat spul voor zondag weg/onschadelijk is, vind ik het niet zo erg.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef Anne het volgende:
Er gaat vannacht weer een flink pak sneeuw vallen zo te zien.
Bij mij zit ie altijd onder m'n shirt, dus ik moet er moeite voor doen om er op te kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef Alicey het volgende:
Ik draag met opzet geen horloges. Nadeel van een horloge dragen is dat je er ook op gaat kijken en dat je je dan veel meer bewust bent van de tijd..
Wat moet/ga je doen dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als dat spul voor zondag weg/onschadelijk is, vind ik het niet zo erg.
Als ik achter een computer zit heb ik dat ook, maar dat vind ik ook niet zo'n probleem. Het is meer dat ik in mijn vrije tijd dat ik er een hekel aan heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Anne het volgende:
Bij mij zit ie altijd onder m'n shirt, dus ik moet er moeite voor doen om er op te kijken.
En daarnaast... rechtsonderin mijn scherm staat standaard die kuttijd. Daar kijk ik inderdaad continu naar.
Naar mijn schoonfamilie in Duitsland. Van mij mag het sneeuwen, maar ik heb er weinig zin in om dan de hele weg over gladde wegen te rijden.quote:
Ah jah, Kerstmutsquote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar mijn schoonfamilie in Duitsland. Van mij mag het sneeuwen, maar ik heb er weinig zin in om dan de hele weg over gladde wegen te rijden.
nog verder?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah jah, Kerstmuts!
Dan mag van mij de troep zaterdag al weg zijn (iig op de A73). Want dan gaan we naar mijn familie in het verre zuiden.
Jaah.quote:
Nou ja, dan maar hopen dat het nu nog even flink gaat sneeuwen en dat het dan droog en schoon is allemaal.quote:Dan mag van mij de troep zaterdag al weg zijn (iig op de A73). Want dan gaan we naar mijn familie in het verre zuiden.
jullie moeten naar t noord/oosten toch? Ik ga alleen naar Doetinchem op en neer, moet wel heel raar lopen wil dat me niet lukken.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:37 schreef Duvel het volgende:
Wij gaan vrijdag rijden, en zaterdagavond denk ik weer. Wordt nog leuk...
quote:
Deze keer moeten we even boven Amsterdam zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jullie moeten naar t noord/oosten toch? Ik ga alleen naar Doetinchem op en neer, moet wel heel raar lopen wil dat me niet lukken.
wat hij zegt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef PeuRac het volgende:
ik draag geen sierradenbuiten mn horloge
Manchetknopen FTWquote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef PeuRac het volgende:
ik draag geen sierradenbuiten mn horloges dan
![]()
ohja, die ook nog natuurlijk! Maar daar heb maar 2 sets van en heb niet zoveel overhemden waar ik ze in gebruik.quote:
Dat is precies dezelfdequote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets heeft SD-tje nu bijv:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Verloren of gedoneerd ??quote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef lipje het volgende:
![]()
* lipje is aan het glibberen en glijden geweest
en ik heb een half liter bloed verloren
Die hebben ook wel mooie klokkiesquote:Op woensdag 22 december 2010 14:28 schreef Tjabbo het volgende:
ik heb een Tissot. supergaaf horloge.
gedoneerd uiteraardquote:
wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef lipje het volgende:
![]()
* lipje is aan het glibberen en glijden geweest
en ik heb een half liter bloed verloren
De duurdere horloges heb ik nog geen geld voor, maar onder de 100 euro heb ik ze ook niet. Gelukkig heb ik een grote holding van juwelen (waaronder diverse horloge merken) als klant gehad. Dan kon ik ze tegen winkel inkoop kopen. Dus een gouden horloge heb ik al welquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ik was vroeger trouwens ook behoorlijk horloge verslaafd, en dan alleen de duurdere tiepjes zoals TAG Heuer en de duurdere Seiko's, ik heb ook wel eens een Rolex gehad, maar dat vond ik toch een beetje té, daarbij sloop ik alles op een geven moment, en da's toch wel zonde
je kan met pensioenquote:
Kudo's, dat zouden meer mensen moeten doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |