Eigen schuld!quote:
Er zijn hier nog mensen die wel gewoon werken jaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hallo, niet zeiken over de OP na pagina één, dus je bent rijkelijk laat
Uiteraard, net als alle andere deserteurs; Anne gaat je ws dagelijks mailen wanneer je weer terugkomtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
Gaan jullie me missen als ik een paar weken niet hier ben?
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
Gaan jullie me missen als ik een paar weken niet hier ben?
Lees ik lekker toch nietquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uiteraard, net als alle andere deserteurs; Anne gaat je ws dagelijks mailen wanneer je weer terugkomt
Niks hoor, maar ik ben de SC een beetje beu.quote:
Grapje natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niks hoor, maar ik ben de SC een beetje beu.
Nope, ik heb nog niks gehoord, maar ze hadden het druk, en ze zouden hem tussendoor doen als ze een gaatje hadden; ik zit ook niet om het hok te springen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 19:15 schreef Alfisti het volgende:
Oh ja SD, is de kamper-auto inmiddels al gemaakt? Wat het inderdaad de bobine?
Nu maak je Anne heel verdrietigquote:
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Er zijn hier nog mensen die wel gewoon werken ja![]()
quote:
Oepsquote:
Ik heb nog geen schotelaansluitingquote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef Alfisti het volgende:
Barafappert![]()
* Alfisti is het nieuwe seizoen wheeler deales kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |