I love slechte grappen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Stop die teentjes van je in een voetenbad ofzo, dan kan er niemand op trappen.
Die intro doet het goed op de subquote:
In mijn auto gaat ie altijd op volumetje max. 3FM wordt ie nu sowieso veel gedraaid.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die intro doet het goed op de sub
Lekker nummertje, ik vind d'r ook wel een leuk stemmetje hebben; beetje ehhhh.. kittigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In mijn auto gaat ie altijd op volumetje max. 3FM wordt ie nu sowieso veel gedraaid.
Kittig, hmm, waar heb ik dat ook alweer vaker gehoord.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lekker nummertje, ik vind d'r ook wel een leuk stemmetje hebben; beetje ehhhh.. kittig
ga je een Bojotje doen?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niks hoor, maar ik ben de SC een beetje beu.
Digitenne.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb sinds van de week een TV en digitenne voor in de slaapkamer gefikst, compleet nieuw pakket, met kaart erbij, alles nieuw, bel ik die dodo's net op om de kaart te aktiveren, wordt de kaart niet geaccepteerd door het systeem daar.. tis NIEUW in doos, origineel KPN
Digitenne moet je dan ook al niet aan beginnenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb sinds van de week een TV en digitenne voor in de slaapkamer gefikst, compleet nieuw pakket, met kaart erbij, alles nieuw, bel ik die dodo's net op om de kaart te aktiveren, wordt de kaart niet geaccepteerd door het systeem daar.. tis NIEUW in doos, origineel KPN
Jup.quote:
tvpquote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef Tjabbo het volgende:
he maar wie was dat nou weer dan die fokker (pta dacht ik) die via ebay ofzo iets had gekocht en heel veel geld kwijt was omdat 'ie dacht dat het maar 1 ding was maar het bleek een zeecontainer vol te zijn en de prijs was per stuk.
Hè, wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef Tjabbo het volgende:
he maar wie was dat nou weer dan die fokker (pta dacht ik) die via ebay ofzo iets had gekocht en heel veel geld kwijt was omdat 'ie dacht dat het maar 1 ding was maar het bleek een zeecontainer vol te zijn en de prijs was per stuk.
Digitennequote:
Het is óf DT, óf skottel kijken, skotterl heb ik een paar jaar gehad, vond ik ook niks, dus nu hebben we digitennequote:
Ja, da's inderdaad wel klotequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |