quote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik nog geen vriendjes ben met de juiste persoonga wel op een feestje volgende week met hem aanpappen
he maar jij wisselt dan nog wel eens van baan of niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik nog geen vriendjes ben met de juiste persoonga wel op een feestje volgende week met hem aanpappen
Huh, je verward me met iemand anders denk ik? Ik werk zelfstandig, maar na 2 jaar ben ik daar klaar me en wil weer voor een baas gaan werkenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he maar jij wisselt dan nog wel eens van baan of niet?
laatste baan waar ik van weet is dat jij handelde in containers vol spullen ofzo. ?
Sinds 2004 al niet meerquote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef Tjabbo het volgende:
ow lol ok
maar doe je nog auto's verkopen dan?
Ik vind hem welquote:
Hij gaat met de directeur aanpappen, zodat ze het bedrijf gaan verhuizen naar Utereg omdat hij dan niet hoeft te reizenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je wil er neit wonen en je wil er niet heen rijden.
lijkt me duidelijk wat je moet. toch?
Ik zóu vanavond al kunnen eigenlijk; werken zit er voorlopig niet in, maar ik heb nog een aantal dingetjes te doen, dus het zal wel morgenmiddag wordenquote:
Ik krijg eigenlijk morgen/overmorgen ook een soort van kerstpakket. Toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:45 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn kerstpakket had ik morgen op moeten halen, maar dat wordt hem nu dus niet, zal wel volgende week ergens worden
Ehm, moet ik er een strik omheen doen ??quote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk morgen/overmorgen ook een soort van kerstpakket. Toch?.
Ik heb geen idee waar jij het over hebtquote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, moet ik er een strik omheen doen ??
Waarom denk ik nou dat je héél precies weet waar ik het over heb ??quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jij het over hebt. Maar doe maar
![]()
.
Ik doelde eigenlijk op die PM gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat je héél precies weet waar ik het over heb ??
Ik heb echt geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben jij mijn kerstpakket?
.
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ben jij mijn kerstpakket?
.
Voorspelbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 16:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, die ga ik heel snel uitpakken en gebruiken.
Hij lag er laatst onder.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:04 schreef Freezer het volgende:
Leg jij je kerst pakket niet eerst een tijdje onder de kerstboom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |