Niemand doorboort mijn oogballen. Ook geen tattoos op mijn netvliezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach, het hangt heel erg van de piercing, de plaats en de persoon af of je je eigen oogballen wil doorboren
Nee, maar gewoon het idee. Ik kan overal tegen, maar dat niet.quote:
Ik heb mijn oren doorboord. Meerdere malenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand doorboort mijn oogballen. Ook geen tattoos op mijn netvliezen.
Ach, tis weer eens wat anders dan een E-M TTquote:
Mijne ook niet... Bah... Het enige wat dicht bij mijn oog komt, is m'n lensquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand doorboort mijn oogballen. Ook geen tattoos op mijn netvliezen.
Daar is niks mis mee. Maar niet je oogballen gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn oren doorboord. En mijn navel
Ik vind dit aardig E_M die TTquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, tis weer eens wat anders dan een E-M TT
Zelfs dat nog niet. Mocht het nodig zijn schaf ik wel een bril aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook niet... Bah... Het enige wat dicht bij mijn oog komt, is m'n lens
Ik vind een tragus cool. Maar ik denk dat ik er heel snel op uitgekeken ben. Dat had ik met m'n tweede gaatjes ook, die zijn inmiddels weer dichtgegroeid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn oren doorboord. Meerdere malen
En mijn navel
Er komt niks hippiegerelateerds in voor.quote:
Dat is ook al knap eng.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
Mijne ook niet... Bah... Het enige wat dicht bij mijn oog komt, is m'n lens
Really? Ik zie geen verwijzing naar batsen en drugs....quote:
Ik heb een tragusquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een tragus cool. Maar ik denk dat ik er heel snel op uitgekeken ben. Dat had ik met m'n tweede gaatjes ook, die zijn inmiddels weer dichtgegroeid.
Met m'n andere houd ik het alweer drie jaar vol
Hippies!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Kluts het volgende:
Er komt niks hippiegerelateerds in voor.
Nee, daar heb ik echt helemaal niks geen last meer vanquote:
Die behoefte voel ik ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Maar niet je oogballen gelukkig
Ja, weet ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een tragusVind 'm nog steeds cool
M'n helix is ook tof trouwens, ben blij dat ie eindelijk goed geneest
Ik denk dat ik ook maar voor een bril ga als het zover mocht komenquote:
Al gestopt met de pil? Al een labrador gekocht?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Ik begin gewoon een ouwe burgertrut te worden, eerst die piercing uitdoen, en dan ben ik nog maar een flanellen pijama verwijderd van burgertrutterigheid.
lekker warm die dingenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Ik begin gewoon een ouwe burgertrut te worden, eerst die piercing uitdoen, en dan ben ik nog maar een flanellen pijama verwijderd van burgertrutterigheid.
Ik zal wel moeten, lenzen enzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt helemaal niks geen last meer vanKan ook gewoon met m'n vinger op m'n oog zitten. Maar naalden... Nee
Niet je eigen signature opvolgen, Kluts!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Niet alles is hippie bij de stierenvechterquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komt niks hippiegerelateerds in voor.
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Really? Ik zie geen verwijzing naar batsen en drugs....
Ik heb hooikoorts, dus bomen knuffelen gaat er voor mij al niet inzitten....quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hippies!Vieze stinkdekens, allemaal!
jij hebt dat punt al bereikt?quote:
Nee. Dat nog niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al gestopt met de pil? Al een labrador gekocht?
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
wist ikquote:
Een echte hippie verzint wel iets anders om smerig van te worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb hooikoorts, dus bomen knuffelen gaat er voor mij al niet inzitten....
En een Volvo stationwagon?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al gestopt met de pil? Al een labrador gekocht?
Helix is piercing aan de bovenkant van je oorschelp, tragus is in dat stukje kraakbeen voor je gehoorgangquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Zo'n tragus en helix zegt me niks, maar als dat van die enge onderhuidse staafjes zijn vind ik het niks.
Je hebt 1 januari 2011 als startdatum?quote:
27.quote:
Tragus is die door het kraakbeen voor de gehoorgang, helix is door de oorschelp, bovenin. Die eerste vind ik heel tof, die tweede afhankelijk van wie hem draagt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Zo'n tragus en helix zegt me niks, maar als dat van die enge onderhuidse staafjes zijn vind ik het niks.
wel nee, ik deed ze binnen een week al in en uit in een rijdende auto. Ik doe het nog net niet als ik zelf achter t stuur zitquote:
Kijk, CL heeft schijt aan alles, wat een non-conformist en helemaal niet burgertrutterig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze lekker zitten, lekker belangrijk
Moet niet, maar is wel vrij standaard...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet alles is hippie bij de stierenvechter![]()
[..]
Moet dat dan?
Dat heb ik gehad. 15 jaar geleden al.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Helix is piercing aan de bovenkant van je oorschelp, tragus is in dat stukje kraakbeen voor je gehoorgang
Nee, dan ben je of een emo of iemand die geen planten kan verzorgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een dode orchidee.... ben ik nu ook een nerd
Ik heb twee helixen, maar 'gebruik' ze amper, en als ik er iets in doe, dan eentje. Twee stuks waren achteraf een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tragus is die door het kraakbeen voor de gehoorgang, helix is door de oorschelp, bovenin. Die eerste vind ik heel tof, die tweede afhankelijk van wie hem draagt.
Mn vader kocht toen ik net ging samenwonen met mn ex een Volvo met extra achterbankje, tering wat schrok ik me doodquote:
QFTquote:
Plantenmishandelaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een dode orchidee.... ben ik nu ook een nerd
het laatstequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan ben je of een emo of iemand die geen planten kan verzorgen.
In een jacuzzi zitten met een mooie vrouw, champagne drinkend? Telt dat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte hippie verzint wel iets anders om smerig van te worden.
Zo ben ik!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, CL heeft schijt aan alles, wat een non-conformist en helemaal niet burgertrutterig!
ik had 2 plantjes, tot ik op vakanie ging en mn huisgenootje ze teveel water had gegevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plantenmishandelaar![]()
En met een beetje zorg en zonlicht komt hij er waarschijnlijk wel weer bovenop
Dat voorspeld niet veel goedsquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plantenmishandelaar![]()
En met een beetje zorg en zonlicht komt hij er waarschijnlijk wel weer bovenop
HÚÚÚÚÚ!!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vader kocht toen ik net ging samenwonen met mn ex een Volvo met extra achterbankje, tering wat schrok ik me dood
inderdaad, hoezo hintenquote:
Als je al geen plant in leven kan houden. Hoe gaat dat dan met dieren of later eventueel kinderen?quote:
Mja, ik vind ze snel een beetje aso. Net als wenkbrauwpiercingsquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee helixen, maar 'gebruik' ze amper, en als ik er iets in doe, dan eentje. Twee stuks waren achteraf een beetje overdreven
Hinten? Sprinten!quote:
Die voeren we als mest aan de plantquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je al geen plant in leven kan houden. Hoe gaat dat dan met dieren of later eventueel kinderen?
watvoor bolletjes?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind ze snel een beetje aso. Net als wenkbrauwpiercings
Ik heb m'n bolletjes maar weer gewisseld
Goed planquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die voeren we als mest aan de plant
Dat deed ik toen ook jaquote:
Piercing bolletjes. Ik ga van de week maar eens nieuwe kleurtjes halen, ik word blauw een beetje zat en de roze is veul te grootquote:
Piercings vind ik over het algemeen niet snel aso. Wat ik wel erg aso over vind komen: van die reetstempels / bipsgeweien als tattooquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trampstampquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Piercings vind ik over het algemeen niet snel aso. Wat ik wel erg aso over vind komen: van die reetstempels / bipsgeweien als tattoo
Oh ja, daar houd ik ook niet zo van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Piercings vind ik over het algemeen niet snel aso. Wat ik wel erg aso over vind komen: van die reetstempels / bipsgeweien als tattoo
Je had gewoon moeten zeggen: Mooi, die achterbank lijkt me uiterst geschikt om je dochter in verschillende posities keihard te nemen. Tof, "pa"!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ook jaondertussen heeft die de auto bijna 3 jaar en is t bankje nog nooit gebruikt
Het was z'n eigen vaderquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen: Mooi, die achterbank lijkt me uiterst geschikt om je dochter in verschillende posities keihard te nemen. Tof, "pa"!
Ik ben er nu ook twee aan het reanimeren. Hoe ziet het blad eruit? Nog een beetje groen?quote:
Allergisch... en ik hoef geen kindquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je al geen plant in leven kan houden. Hoe gaat dat dan met dieren of later eventueel kinderen?
Of tattoo's van roosjes/dolfijntjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schoondochter danquote:
jij hebt toch ook n vch? doe mij maar gewoon zilver daar, hoef geen kermis tussen mn benenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piercing bolletjes. Ik ga van de week maar eens nieuwe kleurtjes halen, ik word blauw een beetje zat en de roze is veul te groot
Dan kan je dat ook nog zeggen, maar het effect daarvan durf ik dan weer niet te voorspellen.quote:
mijn pa heeft geen dochterquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen: Mooi, die achterbank lijkt me uiterst geschikt om je dochter in verschillende posities keihard te nemen. Tof, "pa"!
Gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Allergisch... en ik hoef geen kind
Dat is eigenlijk best zielig, maar ik moest toch lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ook jaondertussen heeft die de auto bijna 3 jaar en is t bankje nog nooit gebruikt
In het ergste geval gaat pa uitleggen wat dochter lekker vindt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Kluts het volgende:
Dan kan je dat ook nog zeggen, maar het effect daarvan durf ik dan weer niet te voorspellen.
Ik liet in diezelfde week ook nog drie gewone oorgaatjes erbij zetten. Was een beetje overenthousiast. Had ook nog vrij kort, rood geverfd haar en net een leren jar gekocht. Ik weet nog dat ik in de spiegel keek en dacht: jezus wat een potquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een diamantje maakt het imo geen kermisquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij hebt toch ook n vch? doe mij maar gewoon zilver daar, hoef geen kermis tussen mn benen
Omgquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liet in diezelfde week ook nog drie gewone oorgaatjes erbij zetten. Was een beetje overenthousiast. Had ook nog vrij kort, rood geverfd haar en net een leren jar gekocht. Ik weet nog dat ik in de spiegel keek en dacht: jezus wat een pot
Je moet als dochter juist zeggen: goh, kan die stoel ook rechtop?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf doorhadquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liet in diezelfde week ook nog drie gewone oorgaatjes erbij zetten. Was een beetje overenthousiast. Had ook nog vrij kort, rood geverfd haar en net een leren jar gekocht. Ik weet nog dat ik in de spiegel keek en dacht: jezus wat een pot
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval gaat pa uitleggen wat dochter lekker vindt.
ding heeft ook ingebouwde kinderzitjes in de achterbank (middenbank in dit geval)quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best zielig, maar ik moest toch lachen
HÚÚÚÚÚ2!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of tattoo's van roosjes/dolfijntjes.
Bij voorkeur gezet tijdens een lekker gekke vakantie in Lloret de Mar, 10 jaar terug.
Ah ik ben niet zo van diamantjes, heb gewoon zilveren bolletjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een diamantje maakt het imo geen kermisMaar die blauwe heb ik al jaren en ben 'm dus een beetje zat. Ik wil graag een roze diamantje, dus die ga ik even halen binnenkort
Aiquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij voorkeur gezet tijdens een lekker gekke vakantie in Lloret de Mar, 10 jaar terug.
Die heb ik ook nog liggen ja. Die heb ik er nu maar op geschroefd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah ik ben niet zo van diamantjes, heb gewoon zilveren bolletjes
Gelukkig ging ik niet lang daarna grandioos op m'n bek met de fiets waarbij de leren jas het leven liet op het asfaltquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig ging ik niet lang daarna grandioos op m'n bek met de fiets waarbij de leren jas het leven liet op het asfalten begon een helix te ontsteken en haalde ik die eruit. Dat scheelde al een hoop
Wat een mazzel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig ging ik niet lang daarna grandioos op m'n bek met de fiets waarbij de leren jas het leven liet op het asfalten begon een helix te ontsteken en haalde ik die eruit. Dat scheelde al een hoop
Tegen zinloos geweld?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
AiIk vind bloemen sowieso snel afgezaagd.
Mijn tante heeft een lieveheersbeestje op haar kont
Het hangt van hoe die tante eruit ziet en hoe die tattoo eruit ziet. Voor mij reactiequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
AiIk vind bloemen sowieso snel afgezaagd.
Mijn tante heeft een lieveheersbeestje op haar kont
dat zei jij tegen de vader van je eerste paar vriendjes?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet als dochter juist zeggen: goh, kan die stoel ook rechtop?
Je 'stupid girl' tijdperk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ze had 'm volgens mij al voor dat lieveheersbeestje in de picture kwamquote:
1tje was bruin de rest groen maar slap.... ding maar water gegeven en in een andere ruimte gezetquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook twee aan het reanimeren. Hoe ziet het blad eruit? Nog een beetje groen?
Of voor zinvol geweld?quote:
Ik heb het op een briefje geschreven, mocht het moment zich voordoen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat zei jij tegen de vader van je eerste paar vriendjes?
Ik heb gewoon een tatoeage van een kruis. In de inkt zit de as van het heiligbeen van een heilige!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet op je kruis?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een tatoeage van een kruis. In de inkt zit de as van het heiligbeen van een heilige!
Oké, even snel wat ik doe: bruine takjes enzo eraf knippen, komen toch niet meer terug. In de winter gewoon recht in de zon zetten, niet tegen het glas aan. Eens in de week even vijf minuutjes in de wasbak (met water) laten staan. Misschien ook eens in de maand wat orchideeënpokon geven. Het kan wel een tijd duren voor er weer beweging in komt hoor, maar ik vind het altijd leuk om ze weer te zien bloeien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1tje was bruin de rest groen maar slap.... ding maar water gegeven en in een andere ruimte gezet
ik weet wel dat ik een keer de verpakking van een condoom kwijt was geraakt in de auto en deze 2 weken later zag liggen, met mn beide ouders erbijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het op een briefje geschreven, mocht het moment zich voordoen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jaar of 5 geleden op het werk:
Openhartige vette collega zit uitgebreid te vertellen over het dolfijntje dat ze op haar kont had laten zetten jaren geleden.
Andere collega: "Nou, dat zal ondertussen wel een walvis zijn geworden of niet?"
Wij:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"PWNED!"
Zij:*hysterisch over de flos*
Het was een vrouw van 50 en er was niks arms aan, die opmerking verdiende ze dubbel en dwars. Kutwijf dat het wasquote:
En, helpt het?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een tatoeage van een kruis. In de inkt zit de as van het heiligbeen van een heilige!
Ik zou er bij mezelf nog om kunnen lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was een vrouw van 50 en er was niks arms aan, die opmerking verdiende ze dubbel en dwars. Kutwijf dat het was
Best wel terecht zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jaar of 5 geleden op het werk:
Openhartige vette collega zit uitgebreid te vertellen over het dolfijntje dat ze op haar kont had laten zetten jaren geleden.
Andere collega: "Nou, dat zal ondertussen wel een walvis zijn geworden of niet?"
Wij:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"PWNED!"
Zij:*hysterisch over de flos*
Dat vertelde je verhaal nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was een vrouw van 50 en er was niks arms aan, die opmerking verdiende ze dubbel en dwars. Kutwijf dat het was
Dat merk ik wel als ik dood ben gegaan!quote:
Daar werden ook nog wat grappen over gemaakt jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vertelde je verhaal niet![]()
Was die walvis toevallig een Potvis?
Hahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar werden ook nog wat grappen over gemaakt ja
THERE SHE BLOWS, AAAARRRGGHHH!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar werden ook nog wat grappen over gemaakt ja
rol 'r terug in de zee!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
THERE SHE BLOWS, AAAARRRGGHHH!!!!
Zaten er ook Japenners met speren achter haar aan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
THERE SHE BLOWS, AAAARRRGGHHH!!!!
Break out the ale, and give me my trusty harpoon, lads!quote:
Kapitein Ahabquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Break out the ale, and give me my trusty harpoon, lads!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MI van Barbie die een 50 jarige vrouw/walvis aan zijn harpoen rijgtquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'll sell her fat as soapquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MI van Barbie die een 50 jarige vrouw/walvis aan zijn harpoen rijgt
Wat voor een shoot?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
Woei, als alles meezit, donderdag een fotoshoot in de sneeuw
Het boek is beterquote:
Dat is altijd zo. Behalve met Lara Croft.quote:
Die hangt aan de compressorquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je huisgenoot?
jezus wat heb ik vandaag
quote:
In de sneeuwquote:
kom je vanzelf achterquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de sneeuw
Ik hoop dat ik fotogeniek ben
En Godfatherquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Behalve met Lara Croft.
Wij willen ze zien als ze af zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de sneeuw
Neem zo'n fluffy hondje mee als in je fotoboek en dan komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
In de sneeuw
Ja, daaromquote:
Mijn paardquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem zo'n fluffy hondje mee als in je fotoboek en dan komt het helemaal goed.
Iets zegt me dat het minder schattig oogt als je die op dezelfde manier optilt en knuffelt.quote:
Kan het in elk geval niet aan hem liggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daaromScheelt al de helft dat hij professioneel fotograaf is en zo.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het minder schattig oogt als je die op dezelfde manier optilt en knuffelt.
Hmm, als ze dat kan, oogt zijzelf al niet zo schattigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het minder schattig oogt als je die op dezelfde manier optilt en knuffelt.
Such confidencequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan het in elk geval niet aan hem liggen
Wat doe jij nu gemeen opeensquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, als ze dat kan, oogt zijzelf al niet zo schattig
Wat maakt hem professioneel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ja, daaromScheelt al de helft dat hij professioneel fotograaf is en zo.
quote:
Realistquote:
Weet ik eigenlijk niet... Hij fotografeert ook voor kranten geloof ik.quote:
Ik ben overtuigd van zijn professionaliteit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
Weet ik eigenlijk niet... Hij fotografeert ook voor kranten geloof ik.
Zolang hij Samzz maar geen bermbom-slachtoffer pose aan laat nemenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van zijn professionaliteit.
Wat dacht je van de altijd werkende 'nee schatje, dat paard oogt veeeel beter als je nog een knoopje van je shirt open doet' opmerking?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:37 schreef Barbusse het volgende:
Zolang hij Samzz maar geen bermbom-slachtoffer pose aan laat nemen
Wat voor pose?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang hij Samzz maar geen bermbom-slachtoffer pose aan laat nemen
Hai, ik ben een professional. Wanneer mag ik es foto's van jou maken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:38 schreef CherryLips het volgende:
elke knakker met een spiegelreflex noemt zich al professional
gapende kutquote:
oeh, wat voor camera?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, ik ben een professional. Wanneer mag ik es foto's van jou maken?
Een spiegelreflex natuurlijk, met een heleboel objectieven en flitsers enzo.quote:
Das inderdaad veul beter!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van de altijd werkende 'nee schatje, dat paard oogt veeeel beter als je nog een knoopje van je shirt open doet' opmerking?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een spiegelreflex natuurlijk, met een heleboel objectieven en flitsers enzo.
quote:
Een telelens baby.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef CherryLips het volgende:
![]()
met accu en dikke vette lange lens?
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
Lezen jullie geen kranten?
Nee, wij kijken alleen de foto's. Die toevallig door die ene fotograaf worden gemaakt.quote:
was voldoendequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
Jezus, die reclame van Sire met Derek Ogilvie
plamuurquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kun je het plamuur van m'n giegel mee flitsen
Jullie weten dan toch wel wat een bermbom is?quote:
En de kleren van je lijf natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:42 schreef CherryLips het volgende:
kun je het plamuur van m'n giegel mee flitsen
Ja, uiteraard. Maar ik snap... Nee, laat maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie weten dan toch wel wat een bermbom is?
met zo'n flits kun je zien wat ik gegeten hebquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de kleren van je lijf natuurlijk.
handigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met zo'n flits kun je zien wat ik gegeten heb
En ik probeerde lief te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar ik snap... Nee, laat maar
Ik had niet verwacht dat jij voor de goatsepose zou gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:45 schreef CherryLips het volgende:
met zo'n flits kun je zien wat ik gegeten heb
waarom denk je dat ik op die telelens van je geil?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij voor de goatsepose zou gaan.
quote:
Nee, want nu ben ik bang dat ik ipv grappig, juist grof ga overkomenquote:
In eerste instantie dacht ik voor de foto's, maar blijkbaar ga jij voor het gevoel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef CherryLips het volgende:
waarom denk je dat ik op die telelens van je geil?
Hoe lang ken je me nouquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want nu ben ik bang dat ik ipv grappig, juist grof ga overkomen
volgens mij kan Samzz wel wat hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want nu ben ik bang dat ik ipv grappig, juist grof ga overkomen
moet wel goed vullen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik voor de foto's, maar blijkbaar ga jij voor het gevoel.
Vandaar de uitdrukkelijke voorkeur voor een telelens.quote:
jawel maar vond t wel leuk overkomen ook. zag t even voor me, een klein blond meisje wat heel bazig met haar armen over elkaar en haar voet (met hakquote:
Zoiets dus....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zo zag ik mezelf ook staan, dus zo gek is dat nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel maar vond t wel leuk overkomen ook. zag t even voor me, een klein blond meisje wat heel bazig met haar armen over elkaar en haar voet (met hak) tappend op de grond naar barb stond te kijken zo van: get on with it!
ik had precies dezelfde MIquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel maar vond t wel leuk overkomen ook. zag t even voor me, een klein blond meisje wat heel bazig met haar armen over elkaar en haar voet (met hak) tappend op de grond naar barb stond te kijken zo van: get on with it!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets dus....
Da's wel spannend, helemaal met een witte achtergrond! Alleen wil ik nog niet doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
Zoiets dus....
Ik dacht te moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Jij!quote:
Naah, zou ik niet te zeker van zijnquote:
typischquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
Zoiets dus....
Dat rennen heeft ook geen zin meer vrees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeah, get on with it!
oki. hoe is het met je date?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo zag ik mezelf ook staan, dus zo gek is dat niet
Maar helaas, geen porno van mij deze keer....quote:
Sommige mensen vinden open wonden vast ook erg sexy.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar helaas, geen porno van mij deze keer....
Redtube.com, veel plezierquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar helaas, geen porno van mij deze keer....
Er is blijkbaar behoefte aanquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, die pedocrèches schieten ook als paddenstoelen uit de grond he?
is helemaal hipquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, die pedocrèches schieten ook als paddenstoelen uit de grond he?
Nee, dank je. Even niet. Porno is net als sport.quote:
Voor je het weet zit je bij de spoedeisende hulp?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dank je. Even niet. Porno is net als sport.
Wat is er mis met sport?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1) willen we weten wat het is? If yes then:quote:
Of sta je met 12 andere kerels onder de douche.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Voor je het weet zit je bij de spoedeisende hulp?
Site vol ranzige bloederige filmpjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) willen we weten wat het is? If yes then:
2) Wat is het?
3) Waarom ken jij het?
je wordt er moe en bezweet van en erna heb je zin in een sigaret en een biertje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of sta je met 12 andere kerels onder de douche.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik geen problemen mee hebben
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je bij de spoedeisende hulp?
Niks. Maar doen is leuker dan kijken.quote:
volgende meet wordt alle single mannen + Samzzquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik geen problemen mee hebben
Alle?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgende meet wordt alle single mannen + Samzz
Het is gênant als je ouders vanaf de zijlijn aanwijzing staan te roepen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef PeuRac het volgende:
je wordt er moe en bezweet van en erna heb je zin in een sigaret en een biertje?
+1 scherpquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wordt er moe en bezweet van en erna heb je zin in een sigaret en een biertje?
'Samzz does gangbang.'quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgende meet wordt alle single mannen + Samzz
Er zit een scheidsrechter tussen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is gênant als je ouders vanaf de zijlijn aanwijzing staan te roepen?
scherpquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 11 andere mannen compenseren wel voor jouw falen.quote:
Ik eerstquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is Fok!, Samzz. Alle mannen hier hebben het lichaam van een Griekse god, geld zat, en zijn eigenlijk gewoon perfect. Daarom posten wij hier. Om de perfecte Helena van Troje te scoren.quote:
Ja, hier ben ik!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Fok!, Samzz. Alle mannen hier hebben het lichaam van een Griekse god, geld zat, en zijn eigenlijk gewoon perfect. Daarom posten wij hier. Om de perfecte Helena van Troje te scoren.
gelukkig, hoef ik me nergens zorgen om te maken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 11 andere mannen compenseren wel voor jouw falen.
trouwens, is dat iemand wel eens overkomen? Betrapt worden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om Samzz te scoren rijd je gewoon een paard naar binnen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
Dit is Fok!, Samzz. Alle mannen hier hebben het lichaam van een Griekse god, geld zat, en zijn eigenlijk gewoon perfect. Daarom posten wij hier. Om de perfecte Helena van Troje te scoren.
Er zijn een aantal goden die ik liever aan me voorbij laat gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
tsja, jij had gisteren je kans om dit goddelijke lijf te aanschouwenquote:
this qoute is worthless without names.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn een aantal goden die ik liever aan me voorbij laat gaan
+1quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef dawg het volgende:
[..]
this qoute is worthless without names.
Er zijn dus ook een aantal goden die je liever over je heen laat gaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
Er zijn een aantal goden die ik liever aan me voorbij laat gaan
Voor jou varen 1000 griekse schepen ten oorlog?quote:
O sorry, ben je Orlando Bloom?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, jij had gisteren je kans om dit goddelijke lijf te aanschouwen
MIquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om Samzz te scoren rijd je gewoon een paard naar binnen.Ow wacht...
Die slaan waarschijnlijk te pletter tegen de rotsen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor jou varen 1000 griekse schepen ten oorlog?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry, ben je Orlando Bloom?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om Samzz te scoren rijd je gewoon een paard naar binnen.Ow wacht...
Zekerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn dus ook een aantal goden die je liever over je heen laat gaan?
neuh, ik maak er ook genoegquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef dawg het volgende:
[..]
want? anders had je me afgefikt om een tikfout?
Gij vuig optimistjequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die slaan waarschijnlijk te pletter tegen de rotsen.
Pick me! Pick me!quote:
Die staan op mijn lijstje en dat lijstje is for my eyes onlyquote:
lees t maar op dan *belt* kan je t in mn oor fluisterenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die staan op mijn lijstje en dat lijstje is for my eyes only
Nu is iedereen nieuwsgierigquote:
Dan moet je er niet over beginnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vink je dan ook af op z'n tijd?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had nou toch maar met haar afgesproken. Had je het allemaal geweten.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef dawg het volgende:
[..]
jij wilt niet weten wie sammiegirl wel en niet weleens zou willen doppen?
Ja. Ik houd prestatielijsten bij, cijfers van 0 tot 10 en of ik nog een keer wil of nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vink je dan ook af op z'n tijd?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had nou toch maar met haar afgesproken. Had je het allemaal geweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |