Niemand doorboort mijn oogballen. Ook geen tattoos op mijn netvliezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach, het hangt heel erg van de piercing, de plaats en de persoon af of je je eigen oogballen wil doorboren
Nee, maar gewoon het idee. Ik kan overal tegen, maar dat niet.quote:
Ik heb mijn oren doorboord. Meerdere malenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand doorboort mijn oogballen. Ook geen tattoos op mijn netvliezen.
Ach, tis weer eens wat anders dan een E-M TTquote:
Mijne ook niet... Bah... Het enige wat dicht bij mijn oog komt, is m'n lensquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand doorboort mijn oogballen. Ook geen tattoos op mijn netvliezen.
Daar is niks mis mee. Maar niet je oogballen gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn oren doorboord. En mijn navel
Ik vind dit aardig E_M die TTquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, tis weer eens wat anders dan een E-M TT
Zelfs dat nog niet. Mocht het nodig zijn schaf ik wel een bril aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook niet... Bah... Het enige wat dicht bij mijn oog komt, is m'n lens
Ik vind een tragus cool. Maar ik denk dat ik er heel snel op uitgekeken ben. Dat had ik met m'n tweede gaatjes ook, die zijn inmiddels weer dichtgegroeid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn oren doorboord. Meerdere malen
En mijn navel
Er komt niks hippiegerelateerds in voor.quote:
Dat is ook al knap eng.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
Mijne ook niet... Bah... Het enige wat dicht bij mijn oog komt, is m'n lens
Really? Ik zie geen verwijzing naar batsen en drugs....quote:
Ik heb een tragusquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een tragus cool. Maar ik denk dat ik er heel snel op uitgekeken ben. Dat had ik met m'n tweede gaatjes ook, die zijn inmiddels weer dichtgegroeid.
Met m'n andere houd ik het alweer drie jaar vol
Hippies!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Kluts het volgende:
Er komt niks hippiegerelateerds in voor.
Nee, daar heb ik echt helemaal niks geen last meer vanquote:
Die behoefte voel ik ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Maar niet je oogballen gelukkig
Ja, weet ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een tragusVind 'm nog steeds cool
M'n helix is ook tof trouwens, ben blij dat ie eindelijk goed geneest
Ik denk dat ik ook maar voor een bril ga als het zover mocht komenquote:
Al gestopt met de pil? Al een labrador gekocht?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Ik begin gewoon een ouwe burgertrut te worden, eerst die piercing uitdoen, en dan ben ik nog maar een flanellen pijama verwijderd van burgertrutterigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |