Ik zit erover te denken mijn tongpiercing eruit te halen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens net bijna m'n piercingbolletje door de plee gespoeld
Why?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken mijn tongpiercing eruit te halen.
Ik heb weleens oorbellen in de pot laten vallen. of in het afvoerputje van de wasbakquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik probeerde hem los te krijgen en ik dacht dat het niet gelukt was. En toen moest ik naar de wc en toen viel ie er opeens uit lag ie op een cm na op de vloer
Ik vraag me af of ik er niet een beetje te oud voor word en of het niet eigenlijk hartstikke ordinair is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why?
Ik wil binnenkort eens nieuwe bolletjes halen. Ik word zat van die wat ik nu heb.
Klinkt als een educatief feestje!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting door Gilles de la Tourette!
Ik snap wat je bedoelt. Ik vind een tongpiercing net op het randje, ik twijfel zelf ook of ik er een neem of toch maar niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik er niet een beetje te oud voor word en of het niet eigenlijk hartstikke ordinair is.
Dat gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens oorbellen in de pot laten vallen. of in het afvoerputje van de wasbak
Ik heb er ook geen last van ofzo, maar ik heb dat ding nu ook al 6 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Ik vind een tongpiercing net op het randje, ik twijfel zelf ook of ik er een neem of toch maar niet.
[..]
Dat gelukkig nog niet
Kijk het even aan. Misschien vind je wat nieuwe bolletjes en is het weer helemaal leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van ofzo, maar ik heb dat ding nu ook al 6 jaar ofzo.
Wat je niet ziet kan je ook niet derenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Na je 30-ste is het hebben van piercings een misdaad voor het oog!
Ik ben helderziend! Zowel een vloek als een zegen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat je niet ziet kan je ook niet deren
Dat had ik van jou niet verwachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben helderziend! Zowel een vloek als een zegen!
Piercing in je eigen oogballen doen en je ziet er niks meer van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Na je 30-ste is het hebben van piercings een misdaad voor het oog!
Was je weg dan?quote:
Aha, dus jij kan mij vertellen wat voor kleur piercing ik heb?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben helderziend! Zowel een vloek als een zegen!
Zo trendgevoelig ben ik niet....quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Piercing in je eigen oogballen doen en je ziet er niks meer van.
Zilver?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha, dus jij kan mij vertellen wat voor kleur piercing ik heb?
ik heb t vast gemist, maar ik ben nieuwsgieriger waar je em hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha, dus jij kan mij vertellen wat voor kleur piercing ik heb?
Ach, het hangt heel erg van de piercing, de plaats en de persoon af of je je eigen oogballen wil doorborenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo trendgevoelig ben ik niet....
Ogen tatoeėren is helemaal inquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo trendgevoelig ben ik niet....
WTFquote:
Gatver, ik kan dus echt niet tegen alles wat ook maar te maken kan hebben met het dingen in ogen prikken.quote:
+1. Huuuquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gatver, ik kan dus echt niet tegen alles wat ook maar te maken kan hebben met het dingen in ogen prikken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |