Oeh!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:42 schreef Samzz het volgende:
Paardenmeisje meldt! Inclusief strakke rijbroek, leren laarzen en dressuurzweep
Hee Engelquote:
Maat van mij ook al 3 gehadquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee EngelJofu eet bij jou? Of lees ik dingen heel verkeerd
Was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee EngelJofu eet bij jou? Of lees ik dingen heel verkeerd
Strakke rijbroekquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:42 schreef Samzz het volgende:
Paardenmeisje meldt! Inclusief strakke rijbroek, leren laarzen en dressuurzweep
Ja, ik merkte hetquote:
Altijd! Niet te slobberig, zit niet prettigquote:
Dat zegt een vriendin van me ook altijd over d'r rijbroek jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd! Niet te slobberig, zit niet prettig
Ik kan een welgevormde derrière in een strakke broek zeer zeker waarderenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd! Niet te slobberig, zit niet prettig
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zegt een vriendin van me ook altijd over d'r rijbroek ja
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik kan een welgevormde derrière in een strakke broek zeer zeker waarderen![]()
Als in, Massa sneeuwballen gevecht met alle studenten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:48 schreef Evie het volgende:
jeej om 9 uur sneeuwballengevecht op de uithof![]()
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik blijf warm binnen om 9uur lees ik al
Slapen is ook ietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou nog niks kunnen doen al wilde ik.
Kan zo in slaap vallen.
Niet zo bijdehand doenquote:
quote:*kriebelt onder kin
Panters zijn ook net kleine katjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen
[..]
Purrrrrrrrr!
Vandaag al op mijn werk gedaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:48 schreef Evie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:48 schreef Evie het volgende:
Ja doei!quote:
O, is die eikel er ook weer eens?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
Wat heerlijk om door de week thuis te zijn. Gezellig met maten de kroeg in, speciaal biertjes drinken
Oh, D_K hielp me herinneren dat ik nog steeds een hekel heb aan elke vorm van georganiseerd geloofquote:
Oh, ik dacht, nu komt er een spannend verhaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, D_K hielp me herinneren dat ik nog steeds een hekel heb aan elke vorm van georganiseerd geloof
Neh, geen spannende verhalenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht, nu komt er een spannend verhaal
Ja, jij welquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, geen spannende verhalen
Heb wel weer genoeg avonturen beleefd
Waarom... dat is koud, binnen is het warmquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij wel
Ik heb vandaag in de sneeuw gespeeld
Ik heb een sneeuwbal naar beetman gegooid!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij wel
Ik heb vandaag in de sneeuw gespeeld
Ik heb al vijf dagen achtereen binnen gezeten, wilde wat doen. Sneeuwballen gevecht, sneeuwpoppen maken en met de auto spelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom... dat is koud, binnen is het warm
Heb je hem ook geraakt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een sneeuwbal naar beetman gegooid!
Met de auto spelen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al vijf dagen achtereen binnen gezeten, wilde wat doen. Sneeuwballen gevecht, sneeuwpoppen maken en met de auto spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |