Niemand doorboort mijn oogballen. Ook geen tattoos op mijn netvliezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach, het hangt heel erg van de piercing, de plaats en de persoon af of je je eigen oogballen wil doorboren
Nee, maar gewoon het idee. Ik kan overal tegen, maar dat niet.quote:
Ik heb mijn oren doorboord. Meerdere malenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand doorboort mijn oogballen. Ook geen tattoos op mijn netvliezen.
Ach, tis weer eens wat anders dan een E-M TTquote:
Mijne ook niet... Bah... Het enige wat dicht bij mijn oog komt, is m'n lensquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand doorboort mijn oogballen. Ook geen tattoos op mijn netvliezen.
Daar is niks mis mee. Maar niet je oogballen gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn oren doorboord. En mijn navel
Ik vind dit aardig E_M die TTquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, tis weer eens wat anders dan een E-M TT
Zelfs dat nog niet. Mocht het nodig zijn schaf ik wel een bril aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook niet... Bah... Het enige wat dicht bij mijn oog komt, is m'n lens
Ik vind een tragus cool. Maar ik denk dat ik er heel snel op uitgekeken ben. Dat had ik met m'n tweede gaatjes ook, die zijn inmiddels weer dichtgegroeid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn oren doorboord. Meerdere malen
En mijn navel
Er komt niks hippiegerelateerds in voor.quote:
Dat is ook al knap eng.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
Mijne ook niet... Bah... Het enige wat dicht bij mijn oog komt, is m'n lens
Really? Ik zie geen verwijzing naar batsen en drugs....quote:
Ik heb een tragusquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een tragus cool. Maar ik denk dat ik er heel snel op uitgekeken ben. Dat had ik met m'n tweede gaatjes ook, die zijn inmiddels weer dichtgegroeid.
Met m'n andere houd ik het alweer drie jaar vol
Hippies!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Kluts het volgende:
Er komt niks hippiegerelateerds in voor.
Nee, daar heb ik echt helemaal niks geen last meer vanquote:
Die behoefte voel ik ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Maar niet je oogballen gelukkig
Ja, weet ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een tragusVind 'm nog steeds cool
M'n helix is ook tof trouwens, ben blij dat ie eindelijk goed geneest
Ik denk dat ik ook maar voor een bril ga als het zover mocht komenquote:
Al gestopt met de pil? Al een labrador gekocht?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Ik begin gewoon een ouwe burgertrut te worden, eerst die piercing uitdoen, en dan ben ik nog maar een flanellen pijama verwijderd van burgertrutterigheid.
lekker warm die dingenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Ik begin gewoon een ouwe burgertrut te worden, eerst die piercing uitdoen, en dan ben ik nog maar een flanellen pijama verwijderd van burgertrutterigheid.
Ik zal wel moeten, lenzen enzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt helemaal niks geen last meer vanKan ook gewoon met m'n vinger op m'n oog zitten. Maar naalden... Nee
Niet je eigen signature opvolgen, Kluts!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Niet alles is hippie bij de stierenvechterquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komt niks hippiegerelateerds in voor.
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Really? Ik zie geen verwijzing naar batsen en drugs....
Ik heb hooikoorts, dus bomen knuffelen gaat er voor mij al niet inzitten....quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hippies!Vieze stinkdekens, allemaal!
jij hebt dat punt al bereikt?quote:
Nee. Dat nog niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al gestopt met de pil? Al een labrador gekocht?
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
wist ikquote:
Een echte hippie verzint wel iets anders om smerig van te worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb hooikoorts, dus bomen knuffelen gaat er voor mij al niet inzitten....
En een Volvo stationwagon?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al gestopt met de pil? Al een labrador gekocht?
Helix is piercing aan de bovenkant van je oorschelp, tragus is in dat stukje kraakbeen voor je gehoorgangquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Zo'n tragus en helix zegt me niks, maar als dat van die enge onderhuidse staafjes zijn vind ik het niks.
Je hebt 1 januari 2011 als startdatum?quote:
27.quote:
Tragus is die door het kraakbeen voor de gehoorgang, helix is door de oorschelp, bovenin. Die eerste vind ik heel tof, die tweede afhankelijk van wie hem draagt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Zo'n tragus en helix zegt me niks, maar als dat van die enge onderhuidse staafjes zijn vind ik het niks.
wel nee, ik deed ze binnen een week al in en uit in een rijdende auto. Ik doe het nog net niet als ik zelf achter t stuur zitquote:
Kijk, CL heeft schijt aan alles, wat een non-conformist en helemaal niet burgertrutterig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze lekker zitten, lekker belangrijk
Moet niet, maar is wel vrij standaard...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet alles is hippie bij de stierenvechter![]()
[..]
Moet dat dan?
Dat heb ik gehad. 15 jaar geleden al.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Helix is piercing aan de bovenkant van je oorschelp, tragus is in dat stukje kraakbeen voor je gehoorgang
Nee, dan ben je of een emo of iemand die geen planten kan verzorgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een dode orchidee.... ben ik nu ook een nerd
Ik heb twee helixen, maar 'gebruik' ze amper, en als ik er iets in doe, dan eentje. Twee stuks waren achteraf een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tragus is die door het kraakbeen voor de gehoorgang, helix is door de oorschelp, bovenin. Die eerste vind ik heel tof, die tweede afhankelijk van wie hem draagt.
Mn vader kocht toen ik net ging samenwonen met mn ex een Volvo met extra achterbankje, tering wat schrok ik me doodquote:
QFTquote:
Plantenmishandelaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een dode orchidee.... ben ik nu ook een nerd
het laatstequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan ben je of een emo of iemand die geen planten kan verzorgen.
In een jacuzzi zitten met een mooie vrouw, champagne drinkend? Telt dat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte hippie verzint wel iets anders om smerig van te worden.
Zo ben ik!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, CL heeft schijt aan alles, wat een non-conformist en helemaal niet burgertrutterig!
ik had 2 plantjes, tot ik op vakanie ging en mn huisgenootje ze teveel water had gegevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plantenmishandelaar![]()
En met een beetje zorg en zonlicht komt hij er waarschijnlijk wel weer bovenop
Dat voorspeld niet veel goedsquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plantenmishandelaar![]()
En met een beetje zorg en zonlicht komt hij er waarschijnlijk wel weer bovenop
HÚÚÚÚÚ!!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vader kocht toen ik net ging samenwonen met mn ex een Volvo met extra achterbankje, tering wat schrok ik me dood
inderdaad, hoezo hintenquote:
Als je al geen plant in leven kan houden. Hoe gaat dat dan met dieren of later eventueel kinderen?quote:
Mja, ik vind ze snel een beetje aso. Net als wenkbrauwpiercingsquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee helixen, maar 'gebruik' ze amper, en als ik er iets in doe, dan eentje. Twee stuks waren achteraf een beetje overdreven
Hinten? Sprinten!quote:
Die voeren we als mest aan de plantquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je al geen plant in leven kan houden. Hoe gaat dat dan met dieren of later eventueel kinderen?
watvoor bolletjes?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind ze snel een beetje aso. Net als wenkbrauwpiercings
Ik heb m'n bolletjes maar weer gewisseld
Goed planquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die voeren we als mest aan de plant
Dat deed ik toen ook jaquote:
Piercing bolletjes. Ik ga van de week maar eens nieuwe kleurtjes halen, ik word blauw een beetje zat en de roze is veul te grootquote:
Piercings vind ik over het algemeen niet snel aso. Wat ik wel erg aso over vind komen: van die reetstempels / bipsgeweien als tattooquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trampstampquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Piercings vind ik over het algemeen niet snel aso. Wat ik wel erg aso over vind komen: van die reetstempels / bipsgeweien als tattoo
Oh ja, daar houd ik ook niet zo van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Piercings vind ik over het algemeen niet snel aso. Wat ik wel erg aso over vind komen: van die reetstempels / bipsgeweien als tattoo
Je had gewoon moeten zeggen: Mooi, die achterbank lijkt me uiterst geschikt om je dochter in verschillende posities keihard te nemen. Tof, "pa"!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ook jaondertussen heeft die de auto bijna 3 jaar en is t bankje nog nooit gebruikt
Het was z'n eigen vaderquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen: Mooi, die achterbank lijkt me uiterst geschikt om je dochter in verschillende posities keihard te nemen. Tof, "pa"!
Ik ben er nu ook twee aan het reanimeren. Hoe ziet het blad eruit? Nog een beetje groen?quote:
Allergisch... en ik hoef geen kindquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je al geen plant in leven kan houden. Hoe gaat dat dan met dieren of later eventueel kinderen?
Of tattoo's van roosjes/dolfijntjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schoondochter danquote:
jij hebt toch ook n vch? doe mij maar gewoon zilver daar, hoef geen kermis tussen mn benenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piercing bolletjes. Ik ga van de week maar eens nieuwe kleurtjes halen, ik word blauw een beetje zat en de roze is veul te groot
Dan kan je dat ook nog zeggen, maar het effect daarvan durf ik dan weer niet te voorspellen.quote:
mijn pa heeft geen dochterquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen: Mooi, die achterbank lijkt me uiterst geschikt om je dochter in verschillende posities keihard te nemen. Tof, "pa"!
Gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Allergisch... en ik hoef geen kind
Dat is eigenlijk best zielig, maar ik moest toch lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ook jaondertussen heeft die de auto bijna 3 jaar en is t bankje nog nooit gebruikt
In het ergste geval gaat pa uitleggen wat dochter lekker vindt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Kluts het volgende:
Dan kan je dat ook nog zeggen, maar het effect daarvan durf ik dan weer niet te voorspellen.
Ik liet in diezelfde week ook nog drie gewone oorgaatjes erbij zetten. Was een beetje overenthousiast. Had ook nog vrij kort, rood geverfd haar en net een leren jar gekocht. Ik weet nog dat ik in de spiegel keek en dacht: jezus wat een potquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een diamantje maakt het imo geen kermisquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij hebt toch ook n vch? doe mij maar gewoon zilver daar, hoef geen kermis tussen mn benen
Omgquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liet in diezelfde week ook nog drie gewone oorgaatjes erbij zetten. Was een beetje overenthousiast. Had ook nog vrij kort, rood geverfd haar en net een leren jar gekocht. Ik weet nog dat ik in de spiegel keek en dacht: jezus wat een pot
Je moet als dochter juist zeggen: goh, kan die stoel ook rechtop?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf doorhadquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liet in diezelfde week ook nog drie gewone oorgaatjes erbij zetten. Was een beetje overenthousiast. Had ook nog vrij kort, rood geverfd haar en net een leren jar gekocht. Ik weet nog dat ik in de spiegel keek en dacht: jezus wat een pot
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval gaat pa uitleggen wat dochter lekker vindt.
ding heeft ook ingebouwde kinderzitjes in de achterbank (middenbank in dit geval)quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best zielig, maar ik moest toch lachen
HÚÚÚÚÚ2!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of tattoo's van roosjes/dolfijntjes.
Bij voorkeur gezet tijdens een lekker gekke vakantie in Lloret de Mar, 10 jaar terug.
Ah ik ben niet zo van diamantjes, heb gewoon zilveren bolletjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een diamantje maakt het imo geen kermisMaar die blauwe heb ik al jaren en ben 'm dus een beetje zat. Ik wil graag een roze diamantje, dus die ga ik even halen binnenkort
Aiquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of tattoo's van roosjes/dolfijntjes.
Bij voorkeur gezet tijdens een lekker gekke vakantie in Lloret de Mar, 10 jaar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |