Trampstampquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Piercings vind ik over het algemeen niet snel aso. Wat ik wel erg aso over vind komen: van die reetstempels / bipsgeweien als tattoo
Oh ja, daar houd ik ook niet zo van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Piercings vind ik over het algemeen niet snel aso. Wat ik wel erg aso over vind komen: van die reetstempels / bipsgeweien als tattoo
Je had gewoon moeten zeggen: Mooi, die achterbank lijkt me uiterst geschikt om je dochter in verschillende posities keihard te nemen. Tof, "pa"!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ook jaondertussen heeft die de auto bijna 3 jaar en is t bankje nog nooit gebruikt
Het was z'n eigen vaderquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen: Mooi, die achterbank lijkt me uiterst geschikt om je dochter in verschillende posities keihard te nemen. Tof, "pa"!
Ik ben er nu ook twee aan het reanimeren. Hoe ziet het blad eruit? Nog een beetje groen?quote:
Allergisch... en ik hoef geen kindquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je al geen plant in leven kan houden. Hoe gaat dat dan met dieren of later eventueel kinderen?
Of tattoo's van roosjes/dolfijntjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schoondochter danquote:
jij hebt toch ook n vch? doe mij maar gewoon zilver daar, hoef geen kermis tussen mn benenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piercing bolletjes. Ik ga van de week maar eens nieuwe kleurtjes halen, ik word blauw een beetje zat en de roze is veul te groot
Dan kan je dat ook nog zeggen, maar het effect daarvan durf ik dan weer niet te voorspellen.quote:
mijn pa heeft geen dochterquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen: Mooi, die achterbank lijkt me uiterst geschikt om je dochter in verschillende posities keihard te nemen. Tof, "pa"!
Gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Allergisch... en ik hoef geen kind
Dat is eigenlijk best zielig, maar ik moest toch lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ook jaondertussen heeft die de auto bijna 3 jaar en is t bankje nog nooit gebruikt
In het ergste geval gaat pa uitleggen wat dochter lekker vindt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Kluts het volgende:
Dan kan je dat ook nog zeggen, maar het effect daarvan durf ik dan weer niet te voorspellen.
Ik liet in diezelfde week ook nog drie gewone oorgaatjes erbij zetten. Was een beetje overenthousiast. Had ook nog vrij kort, rood geverfd haar en net een leren jar gekocht. Ik weet nog dat ik in de spiegel keek en dacht: jezus wat een potquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind ze snel een beetje aso. Net als wenkbrauwpiercings
Ik heb m'n bolletjes maar weer gewisseld
Oh, een diamantje maakt het imo geen kermisquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij hebt toch ook n vch? doe mij maar gewoon zilver daar, hoef geen kermis tussen mn benen
Omgquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liet in diezelfde week ook nog drie gewone oorgaatjes erbij zetten. Was een beetje overenthousiast. Had ook nog vrij kort, rood geverfd haar en net een leren jar gekocht. Ik weet nog dat ik in de spiegel keek en dacht: jezus wat een pot
Je moet als dochter juist zeggen: goh, kan die stoel ook rechtop?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf doorhadquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liet in diezelfde week ook nog drie gewone oorgaatjes erbij zetten. Was een beetje overenthousiast. Had ook nog vrij kort, rood geverfd haar en net een leren jar gekocht. Ik weet nog dat ik in de spiegel keek en dacht: jezus wat een pot
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval gaat pa uitleggen wat dochter lekker vindt.
ding heeft ook ingebouwde kinderzitjes in de achterbank (middenbank in dit geval)quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best zielig, maar ik moest toch lachen
HÚÚÚÚÚ2!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of tattoo's van roosjes/dolfijntjes.
Bij voorkeur gezet tijdens een lekker gekke vakantie in Lloret de Mar, 10 jaar terug.
Ah ik ben niet zo van diamantjes, heb gewoon zilveren bolletjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een diamantje maakt het imo geen kermisMaar die blauwe heb ik al jaren en ben 'm dus een beetje zat. Ik wil graag een roze diamantje, dus die ga ik even halen binnenkort
Aiquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of tattoo's van roosjes/dolfijntjes.
Bij voorkeur gezet tijdens een lekker gekke vakantie in Lloret de Mar, 10 jaar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |