Ik heb hooikoorts, dus bomen knuffelen gaat er voor mij al niet inzitten....quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hippies!Vieze stinkdekens, allemaal!
jij hebt dat punt al bereikt?quote:
Nee. Dat nog niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al gestopt met de pil? Al een labrador gekocht?
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Ik begin gewoon een ouwe burgertrut te worden, eerst die piercing uitdoen, en dan ben ik nog maar een flanellen pijama verwijderd van burgertrutterigheid.
wist ikquote:
Een echte hippie verzint wel iets anders om smerig van te worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb hooikoorts, dus bomen knuffelen gaat er voor mij al niet inzitten....
En een Volvo stationwagon?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al gestopt met de pil? Al een labrador gekocht?
Helix is piercing aan de bovenkant van je oorschelp, tragus is in dat stukje kraakbeen voor je gehoorgangquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Zo'n tragus en helix zegt me niks, maar als dat van die enge onderhuidse staafjes zijn vind ik het niks.
Je hebt 1 januari 2011 als startdatum?quote:
27.quote:
Tragus is die door het kraakbeen voor de gehoorgang, helix is door de oorschelp, bovenin. Die eerste vind ik heel tof, die tweede afhankelijk van wie hem draagt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Kluts het volgende:
Zo'n tragus en helix zegt me niks, maar als dat van die enge onderhuidse staafjes zijn vind ik het niks.
wel nee, ik deed ze binnen een week al in en uit in een rijdende auto. Ik doe het nog net niet als ik zelf achter t stuur zitquote:
Kijk, CL heeft schijt aan alles, wat een non-conformist en helemaal niet burgertrutterig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze lekker zitten, lekker belangrijk
Moet niet, maar is wel vrij standaard...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet alles is hippie bij de stierenvechter![]()
[..]
Moet dat dan?
Dat heb ik gehad. 15 jaar geleden al.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Helix is piercing aan de bovenkant van je oorschelp, tragus is in dat stukje kraakbeen voor je gehoorgang
Nee, dan ben je of een emo of iemand die geen planten kan verzorgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een dode orchidee.... ben ik nu ook een nerd
Ik heb twee helixen, maar 'gebruik' ze amper, en als ik er iets in doe, dan eentje. Twee stuks waren achteraf een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tragus is die door het kraakbeen voor de gehoorgang, helix is door de oorschelp, bovenin. Die eerste vind ik heel tof, die tweede afhankelijk van wie hem draagt.
Mn vader kocht toen ik net ging samenwonen met mn ex een Volvo met extra achterbankje, tering wat schrok ik me doodquote:
QFTquote:
Plantenmishandelaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een dode orchidee.... ben ik nu ook een nerd
het laatstequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan ben je of een emo of iemand die geen planten kan verzorgen.
In een jacuzzi zitten met een mooie vrouw, champagne drinkend? Telt dat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte hippie verzint wel iets anders om smerig van te worden.
Zo ben ik!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, CL heeft schijt aan alles, wat een non-conformist en helemaal niet burgertrutterig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |