Dat heb ik gehad. 15 jaar geleden al.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Helix is piercing aan de bovenkant van je oorschelp, tragus is in dat stukje kraakbeen voor je gehoorgang
Nee, dan ben je of een emo of iemand die geen planten kan verzorgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een dode orchidee.... ben ik nu ook een nerd
Ik heb twee helixen, maar 'gebruik' ze amper, en als ik er iets in doe, dan eentje. Twee stuks waren achteraf een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tragus is die door het kraakbeen voor de gehoorgang, helix is door de oorschelp, bovenin. Die eerste vind ik heel tof, die tweede afhankelijk van wie hem draagt.
Mn vader kocht toen ik net ging samenwonen met mn ex een Volvo met extra achterbankje, tering wat schrok ik me doodquote:
QFTquote:
Plantenmishandelaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een dode orchidee.... ben ik nu ook een nerd
het laatstequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan ben je of een emo of iemand die geen planten kan verzorgen.
In een jacuzzi zitten met een mooie vrouw, champagne drinkend? Telt dat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte hippie verzint wel iets anders om smerig van te worden.
Zo ben ik!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, CL heeft schijt aan alles, wat een non-conformist en helemaal niet burgertrutterig!
ik had 2 plantjes, tot ik op vakanie ging en mn huisgenootje ze teveel water had gegevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plantenmishandelaar![]()
En met een beetje zorg en zonlicht komt hij er waarschijnlijk wel weer bovenop
Dat voorspeld niet veel goedsquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plantenmishandelaar![]()
En met een beetje zorg en zonlicht komt hij er waarschijnlijk wel weer bovenop
HÚÚÚÚÚ!!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vader kocht toen ik net ging samenwonen met mn ex een Volvo met extra achterbankje, tering wat schrok ik me dood
inderdaad, hoezo hintenquote:
Als je al geen plant in leven kan houden. Hoe gaat dat dan met dieren of later eventueel kinderen?quote:
Mja, ik vind ze snel een beetje aso. Net als wenkbrauwpiercingsquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee helixen, maar 'gebruik' ze amper, en als ik er iets in doe, dan eentje. Twee stuks waren achteraf een beetje overdreven
Hinten? Sprinten!quote:
Die voeren we als mest aan de plantquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je al geen plant in leven kan houden. Hoe gaat dat dan met dieren of later eventueel kinderen?
watvoor bolletjes?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind ze snel een beetje aso. Net als wenkbrauwpiercings
Ik heb m'n bolletjes maar weer gewisseld
Goed planquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die voeren we als mest aan de plant
Dat deed ik toen ook jaquote:
Piercing bolletjes. Ik ga van de week maar eens nieuwe kleurtjes halen, ik word blauw een beetje zat en de roze is veul te grootquote:
Piercings vind ik over het algemeen niet snel aso. Wat ik wel erg aso over vind komen: van die reetstempels / bipsgeweien als tattooquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind ze snel een beetje aso. Net als wenkbrauwpiercings
Ik heb m'n bolletjes maar weer gewisseld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |