Het is gênant als je ouders vanaf de zijlijn aanwijzing staan te roepen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef PeuRac het volgende:
je wordt er moe en bezweet van en erna heb je zin in een sigaret en een biertje?
+1 scherpquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wordt er moe en bezweet van en erna heb je zin in een sigaret en een biertje?
'Samzz does gangbang.'quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgende meet wordt alle single mannen + Samzz
Er zit een scheidsrechter tussen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is gênant als je ouders vanaf de zijlijn aanwijzing staan te roepen?
scherpquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 11 andere mannen compenseren wel voor jouw falen.quote:
Ik eerstquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is Fok!, Samzz. Alle mannen hier hebben het lichaam van een Griekse god, geld zat, en zijn eigenlijk gewoon perfect. Daarom posten wij hier. Om de perfecte Helena van Troje te scoren.quote:
Ja, hier ben ik!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Fok!, Samzz. Alle mannen hier hebben het lichaam van een Griekse god, geld zat, en zijn eigenlijk gewoon perfect. Daarom posten wij hier. Om de perfecte Helena van Troje te scoren.
gelukkig, hoef ik me nergens zorgen om te maken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 11 andere mannen compenseren wel voor jouw falen.
trouwens, is dat iemand wel eens overkomen? Betrapt worden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om Samzz te scoren rijd je gewoon een paard naar binnen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
Dit is Fok!, Samzz. Alle mannen hier hebben het lichaam van een Griekse god, geld zat, en zijn eigenlijk gewoon perfect. Daarom posten wij hier. Om de perfecte Helena van Troje te scoren.
Er zijn een aantal goden die ik liever aan me voorbij laat gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
tsja, jij had gisteren je kans om dit goddelijke lijf te aanschouwenquote:
this qoute is worthless without names.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn een aantal goden die ik liever aan me voorbij laat gaan
+1quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef dawg het volgende:
[..]
this qoute is worthless without names.
Er zijn dus ook een aantal goden die je liever over je heen laat gaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
Er zijn een aantal goden die ik liever aan me voorbij laat gaan
Voor jou varen 1000 griekse schepen ten oorlog?quote:
O sorry, ben je Orlando Bloom?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, jij had gisteren je kans om dit goddelijke lijf te aanschouwen
MIquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om Samzz te scoren rijd je gewoon een paard naar binnen.Ow wacht...
Die slaan waarschijnlijk te pletter tegen de rotsen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor jou varen 1000 griekse schepen ten oorlog?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry, ben je Orlando Bloom?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om Samzz te scoren rijd je gewoon een paard naar binnen.Ow wacht...
Zekerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn dus ook een aantal goden die je liever over je heen laat gaan?
neuh, ik maak er ook genoegquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef dawg het volgende:
[..]
want? anders had je me afgefikt om een tikfout?
Gij vuig optimistjequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die slaan waarschijnlijk te pletter tegen de rotsen.
Pick me! Pick me!quote:
Die staan op mijn lijstje en dat lijstje is for my eyes onlyquote:
lees t maar op dan *belt* kan je t in mn oor fluisterenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die staan op mijn lijstje en dat lijstje is for my eyes only
Nu is iedereen nieuwsgierigquote:
Dan moet je er niet over beginnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vink je dan ook af op z'n tijd?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had nou toch maar met haar afgesproken. Had je het allemaal geweten.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef dawg het volgende:
[..]
jij wilt niet weten wie sammiegirl wel en niet weleens zou willen doppen?
Ja. Ik houd prestatielijsten bij, cijfers van 0 tot 10 en of ik nog een keer wil of nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vink je dan ook af op z'n tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |