Die heb ik ook nog liggen ja. Die heb ik er nu maar op geschroefd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah ik ben niet zo van diamantjes, heb gewoon zilveren bolletjes
Gelukkig ging ik niet lang daarna grandioos op m'n bek met de fiets waarbij de leren jas het leven liet op het asfaltquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig ging ik niet lang daarna grandioos op m'n bek met de fiets waarbij de leren jas het leven liet op het asfalten begon een helix te ontsteken en haalde ik die eruit. Dat scheelde al een hoop
Wat een mazzel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig ging ik niet lang daarna grandioos op m'n bek met de fiets waarbij de leren jas het leven liet op het asfalten begon een helix te ontsteken en haalde ik die eruit. Dat scheelde al een hoop
Tegen zinloos geweld?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
AiIk vind bloemen sowieso snel afgezaagd.
Mijn tante heeft een lieveheersbeestje op haar kont
Het hangt van hoe die tante eruit ziet en hoe die tattoo eruit ziet. Voor mij reactiequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
AiIk vind bloemen sowieso snel afgezaagd.
Mijn tante heeft een lieveheersbeestje op haar kont
dat zei jij tegen de vader van je eerste paar vriendjes?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet als dochter juist zeggen: goh, kan die stoel ook rechtop?
Je 'stupid girl' tijdperk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ze had 'm volgens mij al voor dat lieveheersbeestje in de picture kwamquote:
1tje was bruin de rest groen maar slap.... ding maar water gegeven en in een andere ruimte gezetquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook twee aan het reanimeren. Hoe ziet het blad eruit? Nog een beetje groen?
Of voor zinvol geweld?quote:
Ik heb het op een briefje geschreven, mocht het moment zich voordoen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat zei jij tegen de vader van je eerste paar vriendjes?
Ik heb gewoon een tatoeage van een kruis. In de inkt zit de as van het heiligbeen van een heilige!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of tattoo's van roosjes/dolfijntjes.
Bij voorkeur gezet tijdens een lekker gekke vakantie in Lloret de Mar, 10 jaar terug.
Niet op je kruis?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een tatoeage van een kruis. In de inkt zit de as van het heiligbeen van een heilige!
Oké, even snel wat ik doe: bruine takjes enzo eraf knippen, komen toch niet meer terug. In de winter gewoon recht in de zon zetten, niet tegen het glas aan. Eens in de week even vijf minuutjes in de wasbak (met water) laten staan. Misschien ook eens in de maand wat orchideeënpokon geven. Het kan wel een tijd duren voor er weer beweging in komt hoor, maar ik vind het altijd leuk om ze weer te zien bloeien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1tje was bruin de rest groen maar slap.... ding maar water gegeven en in een andere ruimte gezet
ik weet wel dat ik een keer de verpakking van een condoom kwijt was geraakt in de auto en deze 2 weken later zag liggen, met mn beide ouders erbijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het op een briefje geschreven, mocht het moment zich voordoen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jaar of 5 geleden op het werk:
Openhartige vette collega zit uitgebreid te vertellen over het dolfijntje dat ze op haar kont had laten zetten jaren geleden.
Andere collega: "Nou, dat zal ondertussen wel een walvis zijn geworden of niet?"
Wij:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"PWNED!"
Zij:*hysterisch over de flos*
Het was een vrouw van 50 en er was niks arms aan, die opmerking verdiende ze dubbel en dwars. Kutwijf dat het wasquote:
En, helpt het?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een tatoeage van een kruis. In de inkt zit de as van het heiligbeen van een heilige!
Ik zou er bij mezelf nog om kunnen lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was een vrouw van 50 en er was niks arms aan, die opmerking verdiende ze dubbel en dwars. Kutwijf dat het was
Best wel terecht zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jaar of 5 geleden op het werk:
Openhartige vette collega zit uitgebreid te vertellen over het dolfijntje dat ze op haar kont had laten zetten jaren geleden.
Andere collega: "Nou, dat zal ondertussen wel een walvis zijn geworden of niet?"
Wij:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"PWNED!"
Zij:*hysterisch over de flos*
Dat vertelde je verhaal nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was een vrouw van 50 en er was niks arms aan, die opmerking verdiende ze dubbel en dwars. Kutwijf dat het was
Dat merk ik wel als ik dood ben gegaan!quote:
Daar werden ook nog wat grappen over gemaakt jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vertelde je verhaal niet![]()
Was die walvis toevallig een Potvis?
Hahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar werden ook nog wat grappen over gemaakt ja
THERE SHE BLOWS, AAAARRRGGHHH!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar werden ook nog wat grappen over gemaakt ja
rol 'r terug in de zee!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
THERE SHE BLOWS, AAAARRRGGHHH!!!!
Zaten er ook Japenners met speren achter haar aan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
THERE SHE BLOWS, AAAARRRGGHHH!!!!
Break out the ale, and give me my trusty harpoon, lads!quote:
Kapitein Ahabquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Break out the ale, and give me my trusty harpoon, lads!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MI van Barbie die een 50 jarige vrouw/walvis aan zijn harpoen rijgtquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'll sell her fat as soapquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MI van Barbie die een 50 jarige vrouw/walvis aan zijn harpoen rijgt
Wat voor een shoot?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
Woei, als alles meezit, donderdag een fotoshoot in de sneeuw
Het boek is beterquote:
Dat is altijd zo. Behalve met Lara Croft.quote:
Die hangt aan de compressorquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je huisgenoot?
jezus wat heb ik vandaag
quote:
In de sneeuwquote:
kom je vanzelf achterquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de sneeuw
Ik hoop dat ik fotogeniek ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |