En Godfatherquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Behalve met Lara Croft.
Wij willen ze zien als ze af zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de sneeuw
Ik hoop dat ik fotogeniek ben
Neem zo'n fluffy hondje mee als in je fotoboek en dan komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
In de sneeuw
Ik hoop dat ik fotogeniek ben
Ja, daaromquote:
Mijn paardquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem zo'n fluffy hondje mee als in je fotoboek en dan komt het helemaal goed.
Iets zegt me dat het minder schattig oogt als je die op dezelfde manier optilt en knuffelt.quote:
Kan het in elk geval niet aan hem liggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daaromScheelt al de helft dat hij professioneel fotograaf is en zo.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het minder schattig oogt als je die op dezelfde manier optilt en knuffelt.
Hmm, als ze dat kan, oogt zijzelf al niet zo schattigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het minder schattig oogt als je die op dezelfde manier optilt en knuffelt.
Such confidencequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan het in elk geval niet aan hem liggen
Wat doe jij nu gemeen opeensquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, als ze dat kan, oogt zijzelf al niet zo schattig
Wat maakt hem professioneel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ja, daaromScheelt al de helft dat hij professioneel fotograaf is en zo.
quote:
Realistquote:
Weet ik eigenlijk niet... Hij fotografeert ook voor kranten geloof ik.quote:
Ik ben overtuigd van zijn professionaliteit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
Weet ik eigenlijk niet... Hij fotografeert ook voor kranten geloof ik.
Zolang hij Samzz maar geen bermbom-slachtoffer pose aan laat nemenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van zijn professionaliteit.
Wat dacht je van de altijd werkende 'nee schatje, dat paard oogt veeeel beter als je nog een knoopje van je shirt open doet' opmerking?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:37 schreef Barbusse het volgende:
Zolang hij Samzz maar geen bermbom-slachtoffer pose aan laat nemen
Wat voor pose?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang hij Samzz maar geen bermbom-slachtoffer pose aan laat nemen
Hai, ik ben een professional. Wanneer mag ik es foto's van jou maken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:38 schreef CherryLips het volgende:
elke knakker met een spiegelreflex noemt zich al professional
gapende kutquote:
oeh, wat voor camera?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, ik ben een professional. Wanneer mag ik es foto's van jou maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |