Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Faal!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zit kut.
Het rijdt kut.
Het is niet meer betrouwbaar.
Het lijkt net een taxi.
Doe mij maar een audi, als het dan toch duits mot wezen. En anders een joekelig grote Fransoos (al zijn die ook niet altijd even betrouwbaar) .
Niet gewoon riblapjes ofzo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
Kalfspoulet of schouder- of borststuk heb je ervoor nodig
Inderdaad een smaak kwestie. De G vind ik niet mooi. Range Rover vind ik wel heel tofquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef eer-ik het volgende:
Robertmodus ftw
En stuart, dat is echt een kwestie van smaak. De enige Benz waar ik geld voor zou neerleggen is een G-klasse maar zelfs dan zou ik liever een Range Rover kopen dan zo'n Ster. Ik vind ze echt niet mooi maar ja, beauty, beholder, bla.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Zou 'm zonder enige twijfel overnemen. En nee, niet het nieuwste model, wel uniek mooie wagen.
En dan eigenlijk liever nog de avant.
Das waar!quote:
Dan zeg je maar dat het kalkoen is.quote:
Maar een Range Rover heeft dan ook een bepaalde appearance. 't is best een statig ding, maar toch heel vierkant en log. I like it.quote:Inderdaad een smaak kwestie. De G vind ik niet mooi. Range Rover vind ik wel heel tof
Ik zal meneer taart even vragen welke het handigst is dan, die weet er veel meer van dan ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Das waar!
Kalfsvlees hebben ze hier bijna niet, dus ik denk dat koe gewoon handiger is
Hoef ik niet 5 winkels af
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Zou 'm zonder enige twijfel overnemen. En nee, niet het nieuwste model, wel uniek mooie wagen.
En dan eigenlijk liever nog de avant.
Ik hou er ook van al ze je ze erg veel in Londen. Maar goed, de Q7 rijdt ook veel in Londenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar een Range Rover heeft dan ook een bepaalde appearance. 't is best een statig ding, maar toch heel vierkant en log. I like it.
Serieusquote:
Is goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal meneer taart even vragen welke het handigst is dan, die weet er veel meer van dan ik
Hoi MDquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
ik voel me gaar en heb nergens zin in...
Die witte Range Rover streched limousinesquote:Ik hou er ook van al ze je ze erg veel in Londen. Maar goed, de Q7 rijdt ook veel in Londen
Gelukkig is het bijna weekendquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
absolutely. In het rood vind ik 'm ook wel mooi maar prefereer altijd blauwquote:in zo'n mooie auto
maar dan ook wel die kleur he
Gare eendquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Eenschquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die witte Range Rover streched limousinesSupertrieste karren zijn dat.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
absolutely. In het rood vind ik 'm ook wel mooi maar prefereer altijd blauw
ok, dat is wel wat overdreven, maar ik vind het wel echt een mooie wagenquote:
Hier ook niet ben ik bangquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben ook tyfusmoe maar dat is ook niet zo gek. Heb zo'n flauw vermoeden dat de rest van dit jaar niet echt gaat bijdragen aan een uitgerust gevoel.
Ik kom wel even langs, kan je me opeten...quote:
Oeh, dan zie ik je zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs, kan je me opeten...
quote:
daarvoor zijn het oudersquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:12 schreef Toekito het volgende:
waarom luisteren ouders nooit............zo vermoeiend
Moet je lang reizenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nu al een enorme trek. Maar zal nog moeten wachten tot ik thuis ben
Voerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:17 schreef eer-ik het volgende:
Dan nog hoeft het niet.
Als je met de wagen bent heb je tankstations, en met de trein heb je stations.
Overal is voer te halen.
iets meer dan een half uur onder normale weersomstandigheden.quote:
Wat is een ruifquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef eer-ik het volgende:
goed woord.
Ik ga een ruif maken voor kerst.
Niks geen tafel, gewoon een grote ruif en stoelen.
Ooh nee, dat gaat dus wel minstens een uur duren danquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
iets meer dan een half uur onder normale weersomstandigheden.
Ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh nee, dat gaat dus wel minstens een uur duren dan
En wat ga je daar mee doen danquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Liever zo'n ruif trouwens. Ziet er wat kerstiger uit
Nou lampjes er omheen zo'n grote bel eraan en als het etenstijd is *KLINGELINGELING*quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Liever zo'n ruif trouwens. Ziet er wat kerstiger uit
Volkieperen met spaghetti, sla, patat, pudding, alles in verschillende silo's erboven, zodat iedereen die een gerecht maakt enkelt aan een touw hoeft te rossen en dat de ruif weer gevuld wordt met het volgende gerecht. Dan kan iedereen lekker z'n bek in de ruif rossen en eten. Scheelt afwas, weet je niet?quote:En wat ga je daar mee doen dan
Precies! Topsfeer. Ik zie het al voor mequote:Nou lampjes er omheen zo'n grote bel eraan en als het etenstijd is *KLINGELINGELING*
Wat een sfeertje
Het is een interessante manier van etenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volkieperen met spaghetti, sla, patat, pudding, alles in verschillende silo's erboven, zodat iedereen die een gerecht maakt enkelt aan een touw hoeft te rossen en dat de ruif weer gevuld wordt met het volgende gerecht. Dan kan iedereen lekker z'n bek in de ruif rossen en eten. Scheelt afwas, weet je niet?
Haha, het lijkt me fantastisch om een keer te doen. Je zou een rare pijp roken als je bij iemand op kerstdiner komt, piekfijn gekleed enzo... Kom je daar binnen, jezelf al afvragond waar de tafel is... Zit iedereen daar op een gegevenblik uit zo'n vreetschuur te schranzen. Heerlijk.quote:Het is een interessante manier van eten
Je zou me wel kunnen oprapen inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, het lijkt me fantastisch om een keer te doen. Je zou een rare pijp roken als je bij iemand op kerstdiner komt, piekfijn gekleed enzo... Kom je daar binnen, jezelf al afvragond waar de tafel is... Zit iedereen daar op een gegevenblik uit zo'n vreetschuur te schranzen. Heerlijk.
Lekker. Succes, veel plezier en alvast eet smakelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga mijn pizza in elkaar flansen
dank jequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker. Succes, veel plezier en alvast eet smakelijk
Hehe, mij ook.quote:Je zou me wel kunnen oprapen inderdaad
Het is wel vernieuwendquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hehe, mij ook.
Ik zou het een mooie grol vinden in ieder geval.
Ik ken ook niemand die dat ooit heeft gedaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef eer-ik het volgende:
Haha ja, ik ken niemand die dat ooit gedaan heeft.
Ga 'm wel onthouden, vind het een goed idee
Je krijgt ze in ieder geval aan het lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga me opgeven voor het beste idee van Nederland
Jij bent niet het beste idee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga me opgeven voor het beste idee van Nederland
Sowieso ben ík het beste idee. De uitvoering is wat minder, maar het idee was goed van m'n oudersquote:Jij bent niet het beste idee.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso ben ík het beste idee. De uitvoering is wat minder, maar het idee was goed van m'n ouders
Dat pompen is ale en geen bier (lager) zoals wij dat kennenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:39 schreef eer-ik het volgende:
Ook lekker
Al begrijp ik die Britse manier van bier drinken niet.
Ten eerste dat pompen aan de tap, en ten tweede de vraag 'can you top it up please' als het schuim gezakt is... The foam is for a fucking reason, idiots
Liever zo goed als geen schuim dan 1/3 van je glas schuimquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:42 schreef eer-ik het volgende:
Ja, je moet ook niet teveel schuim hebben natuurlijk, hier bakken ze het ook wel erg bruin soms... Maar zo'n pint zonder schuim vind ik ook ruk, die laag heeft een reden, al helemaal als je zulks een enorme glazen schenkt.
Heerlijk dit trouwens. Vooral dat stukje klarinet of trompet ofzo of whatever, blaasunit in ieder geval wat start op 0:10.
1 vinger is genoeg wat mij betreftquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef eer-ik het volgende:
Als ze nou gewoon de welbekende 2 vingers erop planten is er niks aan de hand. Hoef ik niet boos te worden, en zij minder bier te tappen
Hoi GFquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo dat is ook weer gedaan![]()
avond
Cheers! Jij ook een fijne avond en tot een volgende keerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:46 schreef eer-ik het volgende:
Maten + stoep = weg
Fijne avond ya'll.
stuartquote:
jij ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:46 schreef eer-ik het volgende:
Maten + stoep = weg
Fijne avond ya'll.
Well done. Zoals altijdquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de wiki is ook weer bijgewerkt![]()
dat van de meet verander ik later wel![]()
laters Toekquote:
ik ookquote:
Dat gaat niet meer lukken vandaagquote:
Denk je dat dat helpt danquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer lukken vandaag
Straks maar wat sporten, omdat het kan.
smakelijkquote:
Wat frustratie kwijt tillen? ja.quote:
It's the man who handles the toolquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
de sneeuwschop werkt prima![]()
morgen de rest van de parking maar eens doen
Klonen is hip? Geen idee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom heeft toek een nieuwe account eigenlijk?
Omdat hij klaar was met Doornbosquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom heeft toek een nieuwe account eigenlijk?
Het is nooit af, laat staan klaar!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat hij klaar was met Doornbos
dat is waarquote:
Wel huilie om dan een andere account te gaan nemenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat hij klaar was met Doornbos
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 18:03 uur
01. 361 Stuart
02. 140 suikertaartje
03. 095 wel.o.k
04. 082 LovelyLady
05. 081 TheFamousMan
06. 081 MPG
07. 074 goldfinger1963
08. 072 Pheno
09. 067 PeZu
10. 059 Marijkezwolle
11. 057 Muck
12. 043 eer-ik
13. 033 pgrferrari
14. 032 Toekito
15. 030 Panda72
16. 027 Koen66
17. 022 Trevland
18. 016 Dr_Flash
19. 013 Pien85
niet gezienquote:
Ik weet het. Het is een actieve dag. Maar goed, dat is niet dagelijksquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
gewoon omdat het kan![]()
even de spam tussenstand
[..]
whehehequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel huilie om dan een andere account te gaan nemen![]()
Oh, ik ben helemaal klaar met Flash, ik registreer gauw Dr_Shockwave [ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is een actieve dagnacht geweest. Maar goed, dat is niet dagelijks
alweerquote:
proostquote:
oei!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
gewoon omdat het kan![]()
even de spam tussenstand
[..]
Kopje koffie?quote:
N avond trev..quote:
Hey Barretjequote:
Hey Bongquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kopje koffie?
En hoi @overige users
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel huilie om dan een andere account te gaan nemen![]()
Oh, ik ben helemaal klaar met Flash, ik registreer gauw Dr_Shockwave [ afbeelding ]![]()
trevquote:
barretjequote:
bongquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kopje koffie?
En hoi @overige users
huh?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
Tijdens het werk werd ik nog aan de KCS gedacht
Trevgemeentequote:
jaaaaa, volg jij het ook een beetje?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaaa, vol jij het ook een beetje?
ik volg het echt 24/7quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
lekker overdag op het werk op de radio en nu 's avonds via de webcam
ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik volg het echt 24/7
ik post ook de hele dag in het topic
Ik denk dat je beter naar het glazen huis kan gaan, verder kom je denk ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:37 schreef MPG het volgende:
Ik sta al 45 min. Op station eindhoven. Tijd dat die boemel komt...
giertjequote:
dat klinkt niet goed mpgquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:37 schreef MPG het volgende:
Ik sta al 45 min. Op station eindhoven. Tijd dat die boemel komt...
smakelijk tfmquote:
Giertjequote:
Ik vind in dat topic posten iets te veel, ook omdat het niet bij kan houden grotendeelsquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik volg het echt 24/7
We zien je hier nog te vaakquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik volg het echt 24/7
Ik ben nog onderwegquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:11 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis... dit keer 3 kwartier later dan gepland.
Doet de verwarming het wel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nog onderweg. Inmiddels wel al net voorbij helmond
.
Ja. En ook de gratis koffie smaakte prima.quote:
Nou dan. Piep dan niet zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. En ook de gratis koffie smaakte prima.
Ik ben nog niet thuisquote:
Had je dan in Eindhoven niet wat kunnen halen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuis. En ik vind het wel etenstijd.
Toen had ik nog hoop op een trein die enigszins op tijd zou voorrijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had je dan in Eindhoven niet wat kunnen halen?
Nijnsquote:
Dat is ook stomquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen had ik nog hoop op een trein die enigszins op tijd zou voorrijden...
Hey Nijnsquote:
Wat nou eten? Je hebt toch koffie?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuis. En ik vind het wel etenstijd.
Hier goed, heb mijn werkweek doormiddenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Nijns het volgende:
Ik wordt warm onthaald door users die ik niet eens kenwat is het toch nog altijd warm in de KSC
Hoe is het met jullie?
Nog een spelvaudt ook meteen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Nijns het volgende:
Ik wordt warm onthaald door users die ik niet eens kenwat is het toch nog altijd warm in de KSC
Hoe is het met jullie?
Jij hebt het geluk dat je vrijdag vrij bent? Hier goed hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier goed, heb mijn werkweek doormiddenen daar?
Flessie! Al volledig hersteld? Al buurman van Fha? Al vriendje van Fha?quote:
Had.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou eten? Je hebt toch koffie?
Dat heb ik zekerquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nog een spelvaudt ook meteen!
[..]
Jij hebt het geluk dat je vrijdag vrij bent? Hier goed hoor
[..]
Flessie! Al volledig hersteld? Al buurman van Fha? Al vriendje van Fha?Wat heb ik gemist? Hoe is het verder?
En meteen een OAiaans multiquote, mensen: ik ben er weer!
Hey LLquote:
goeeeeeed, vakantiequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Nijns het volgende:
Hoe is het met jullie?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijns!Lang geleden!
En goedenavond allemaal
hadeliehoi Mariekequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijns!Lang geleden!
En goedenavond allemaal
al lang niet meer ge-Fok!'t?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Nijns het volgende:
Wauw, ik had de nieuwe lay-out nog niet eens gezien.. MOOI
Hallo meisjequote:
ja hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo meisjeVandaag een beetje overleefd?
Liebchenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijns!Lang geleden!
En goedenavond allemaal
Nee, op de helftquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef Nijns het volgende:Flessie! Al volledig hersteld?
Nee, over een half jaar of zoquote:Al buurman van Fha?
Nee, over ehm. Flink wat jaarquote:Al vriendje van Fha?![]()
Not much reallyquote:Wat heb ik gemist?
Ze gangetjequote:Hoe is het verder?
oh noesssssssss really?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Laat dat goede maar weg, ik ben vanaf 1740 onderweg naar huis en ik ben er nog lang niet...
Hey Marijkequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijns!Lang geleden!
En goedenavond allemaal
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor![]()
nog 1 dagje werken
en morgen glibberen op de weg
Liebchenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Laat dat goede maar weg, ik ben vanaf 1740 onderweg naar huis en ik ben er nog lang niet...
Ja. Was keurig op tijd voor de trein van 18.02 maar zit nu in die van 18.32 die een half uur te laat was en nu stapvoets rijdt...quote:
En hoe gaat het er mee in het al gemeen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor![]()
nog 1 dagje werken
en morgen glibberen op de weg
Marijkequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijns!Lang geleden!
En goedenavond allemaal
*is jaloers op TFM en Revland* ik wil ook vrij hebbenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Lang geleden jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
al lang niet meer ge-Fok!'t?
Zie reply op LLquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker, nog maar 1 dagje
Morgen rijles dus? Da's wel goed
[..]
LiebchenWat vervelend joh!
Ben je al wel onderweg? Of dat nog niet eens?
het zelfde als vorige weekquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe gaat het er mee in het al gemeen?
Oh jeetjequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie reply op LL
Ben nu net weg uit horst
Knuffquote:
Staat 2 jaar voor hequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef Nijns het volgende:
@ Flessie: nog niet hersteld? Het is een jaar geleden! Wat kan je nog wel/niet?
Ik moet nog 7 dagen werken dit jaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Marijke
[..]
*is jaloers op TFM en Revland* ik wil ook vrij hebben
[..]
Hoe kan dat nou? Met de trein? *schopt tegen de trein* stoute NS!![]()
@ Flessie: nog niet hersteld? Het is een jaar geleden! Wat kan je nog wel/niet? Ook nog niet verhuisd? Moet je huis nog gebouwd worden?Met mij wel goed
[..]
Lang geleden ja
Ik ben alleen meer geïnteresseerdquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dank je maar ik vond het een beetje een stomme vraag
Hoezo? Trev vroeg toch alleen goed bedoeld hoe het met je gaat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dank je maar ik vond het een beetje een stomme vraag
Ik nog maar 3quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 dagen werken dit jaar
[..]
Ik ben alleen meer geïnteresseerd
Dat snap ik maar vorige week vroeg je het ook alquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 dagen werken dit jaar
[..]
Ik ben alleen meer geïnteresseerd
Oh sorry, het ging om je rijlessenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik maar vorige week vroeg je het ook alen aangezien ik 1 keer in de week les... you do the math
met mij gaat het goed hoor meisjequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorry, het ging om je rijlessenMijn hoofd jonge
Ik dacht dat Trev bedoelde hoe het met jou ging
das met de sneeuw ook niet fijn rijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik maar vorige week vroeg je het ook alen aangezien ik 1 keer in de week les... you do the math
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Marijke
[..]
*is jaloers op TFM en Revland* ik wil ook vrij hebben
[..]
Hoe kan dat nou? Met de trein? *schopt tegen de trein* stoute NS!![]()
@ Flessie: nog niet hersteld? Het is een jaar geleden! Wat kan je nog wel/niet? Ook nog niet verhuisd? Moet je huis nog gebouwd worden?Met mij wel goed
[..]
Lang geleden ja
Wat een geluk toch weerquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nog maar 3Nog 20 uur in totaal
Volgens mij was ik het toen nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je het wel mooi leren, ik had net 2 dagen mijn rijbewijs en toen lag hier ook een pakquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
das met de sneeuw ook niet fijn rijden
Fijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met mij gaat het goed hoor meisje
hoe gaat het met jou snoetje?
Ik nog 2 keer proberen Ede te halenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Nijns het volgende:
Zeg, moeten jullie er nou echt inwrijven dat jullie (bijna) vrij hebben?Ik moet nog 8 dagen werken dit jaar
zei mijn pa ook al vandaagquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je het wel mooi leren, ik had net 2 dagen mijn rijbewijs en toen lag hier ook een pak
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Nijns het volgende:
Zeg, moeten jullie er nou echt inwrijven dat jullie (bijna) vrij hebben?Ik moet nog 8 dagen werken dit jaar
Met dit weer is een scooter zeker niet handigquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
zei mijn pa ook al vandaag
ik rij er door op mijn scooter
das echt eng
ik ben blij dat ik nu iemand naast me zit die het me kan leren dan dat ik niet weet wat ik moet doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
das met de sneeuw ook niet fijn rijden
ik ook vrijquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn![]()
Hier gaat het welIk ben super wazig in m'n hoofd zoals je merkt
![]()
Morgen lekker dagje vrij
nee is gevaarlijk maar ja heb geen keuzequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met dit weer is een scooter zeker niet handig
jawelquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee is gevaarlijk maar ja heb geen keuze
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
Hoezo, geen fiets of is de afstand daarvoor ook te ver?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik nu iemand naast me zit die het me kan leren dan dat ik niet weet wat ik moet doen
[..]
ik ook vrijmaar ik ga dus even een ochtendje naar een vriendin en autorijden terwijl zij een uurtje oppast
Kun je niet met de fiets? Is toch net iets minder link...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
Wat voor een werk doe je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Nijns het volgende:
Ik moet eerlijk zegen dat ik het niet erg vind om nu te werken. Op het werk is toch niemand echt heel serieus (eigenlijk nooit, maar goed) en verder kan je wel redelijk op tijd naar huis
Ja, dat merk ik nu ook. We waren gister maar met z'n 3en op kantoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Nijns het volgende:
Ik moet eerlijk zegen dat ik het niet erg vind om nu te werken. Op het werk is toch niemand echt heel serieus (eigenlijk nooit, maar goed) en verder kan je wel redelijk op tijd naar huis
ga je morgen lekker luieren of heb je iets in de planning staan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerEn fijn dat ze even wil oppassen
Morgen hier schoonmaken en naar de psychquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je morgen lekker luieren of heb je iets in de planning staan?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef Trevland het volgende:
Voor wie Gerard eerder vandaag gemist hebben:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_videonieuws/5348528![]()
![]()
absoluut lach me kapot met die ventquote:
Zeker, een van de beste als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut lach me kapot met die vent
Dat klinkt als een lekker rustig dagjequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen hier schoonmaken en naar de psychEn verder relaxen
uhuh ik luister weinig radio maar hij doet het echt leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker, een van de beste als je het mij vraagt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt als een lekker rustig dagje
En klanten zijn altijd knorrig in deze tijd van het jaar
Ik werk op een afdeling planning van een telecombedrijfquote:
Ja dat is waar, nationale escalatie-week is hetquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik nu ook. We waren gister maar met z'n 3en op kantoorEcht heerlijk rustig
Alleen lijken de klanten wel een stuk minder leuk te zijn deze dagen
Heb echt alleen maar bijzondere gevallen
Ik werk nu in de prei, ik baal ook dat er weinig werk isquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik werk op een afdeling planning van een telecombedrijfAls je het mij vraagt ben ik liever gisteren daar weg dan vandaag (het is niet echt mijn ding) maar goed, ik zit er, ik kan heus wel wat leren daar en ondertussen verdien ik geld..
[..]
Ja dat is waar, nationale escalatie-week is het
In de prei? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik wil het liefste iets in de toerisme/recreatie/gastvrijheidsindustrie maar het is moeilijk...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik werk nu in de prei, ik baal ook dat er weinig werk is. Zelf zoek ik wat als webdeveloper
Ik werk bij een groente kwekerij en dan voornamelijk prei. Dus dat verwerken wequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
In de prei? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik wil het liefste iets in de toerisme/recreatie/gastvrijheidsindustrie maar het is moeilijk...
Dat lijkt me inderdaad niet tofquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ben blij dat ik deze periode niet meer in de winkel sta dat was pas vreselijk....
Dat zijn de winkeldames bij ons nu ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ben blij dat ik deze periode niet meer in de winkel sta dat was pas vreselijk....
Ik was ALTIJD vrolijk... hoe druk het ook was...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn de winkeldames bij ons nu ook niet
Daar hoor ik ook genoeg overquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was ALTIJD vrolijk... hoe druk het ook was...
Klanten zijn soms echt ondankbare honden
Beetje domme vraag van mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik werk bij een groente kwekerij en dan voornamelijk prei. Dus dat verwerken we
Vind ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Beetje domme vraag van mij
Ik vond het (met mijn bijbaantje toen) altijd wel leuk met deze periode in de winkel..
Nee hoor, ik heb ook in de prei gezetenquote:
Ben ik blij dat wij dat nu anders kunnen doen, kut werkquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook in de prei gezetenIn juni op de knietjes plantjes in de grond stoppen
Toch heel anders
Wokken, koken, smorenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Nijns het volgende:
De mogelijkheden met prei zijn eindeloos...!
Creatief met preiquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Nijns het volgende:
De mogelijkheden met prei zijn eindeloos...!
Das toch creatief met kurk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Creatief met prei![]()
![]()
[ afbeelding ]
trevquote:
lovely lekkere slet van mequote:
Vul het gerust aanquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het hier bij blijft
preischotel, preistamp, preisaladequote:
neuken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
lovely lekkere slet van me
marijke linuxmokkelquote:
Preilasagna, preisoep, preibroodquote:
nijnsquote:
Vergeet de preitaart nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Preilasagna, preisoep, preibrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |