Hoezo, geen fiets of is de afstand daarvoor ook te ver?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee is gevaarlijk maar ja heb geen keuze
Lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik nu iemand naast me zit die het me kan leren dan dat ik niet weet wat ik moet doen
[..]
ik ook vrijmaar ik ga dus even een ochtendje naar een vriendin en autorijden terwijl zij een uurtje oppast
Kun je niet met de fiets? Is toch net iets minder link...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee is gevaarlijk maar ja heb geen keuze
Wat voor een werk doe je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Nijns het volgende:
Ik moet eerlijk zegen dat ik het niet erg vind om nu te werken. Op het werk is toch niemand echt heel serieus (eigenlijk nooit, maar goed) en verder kan je wel redelijk op tijd naar huis
Ja, dat merk ik nu ook. We waren gister maar met z'n 3en op kantoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:57 schreef Nijns het volgende:
Ik moet eerlijk zegen dat ik het niet erg vind om nu te werken. Op het werk is toch niemand echt heel serieus (eigenlijk nooit, maar goed) en verder kan je wel redelijk op tijd naar huis
ga je morgen lekker luieren of heb je iets in de planning staan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerEn fijn dat ze even wil oppassen
Morgen hier schoonmaken en naar de psychquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je morgen lekker luieren of heb je iets in de planning staan?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef Trevland het volgende:
Voor wie Gerard eerder vandaag gemist hebben:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_videonieuws/5348528![]()
![]()
absoluut lach me kapot met die ventquote:
Zeker, een van de beste als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut lach me kapot met die vent
Dat klinkt als een lekker rustig dagjequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen hier schoonmaken en naar de psychEn verder relaxen
uhuh ik luister weinig radio maar hij doet het echt leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker, een van de beste als je het mij vraagt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt als een lekker rustig dagje
En klanten zijn altijd knorrig in deze tijd van het jaar
Ik werk op een afdeling planning van een telecombedrijfquote:
Ja dat is waar, nationale escalatie-week is hetquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik nu ook. We waren gister maar met z'n 3en op kantoorEcht heerlijk rustig
Alleen lijken de klanten wel een stuk minder leuk te zijn deze dagen
Heb echt alleen maar bijzondere gevallen
Ik werk nu in de prei, ik baal ook dat er weinig werk isquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik werk op een afdeling planning van een telecombedrijfAls je het mij vraagt ben ik liever gisteren daar weg dan vandaag (het is niet echt mijn ding) maar goed, ik zit er, ik kan heus wel wat leren daar en ondertussen verdien ik geld..
[..]
Ja dat is waar, nationale escalatie-week is het
In de prei? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik wil het liefste iets in de toerisme/recreatie/gastvrijheidsindustrie maar het is moeilijk...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik werk nu in de prei, ik baal ook dat er weinig werk is. Zelf zoek ik wat als webdeveloper
Ik werk bij een groente kwekerij en dan voornamelijk prei. Dus dat verwerken wequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
In de prei? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik wil het liefste iets in de toerisme/recreatie/gastvrijheidsindustrie maar het is moeilijk...
Dat lijkt me inderdaad niet tofquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ben blij dat ik deze periode niet meer in de winkel sta dat was pas vreselijk....
Dat zijn de winkeldames bij ons nu ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ben blij dat ik deze periode niet meer in de winkel sta dat was pas vreselijk....
Ik was ALTIJD vrolijk... hoe druk het ook was...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn de winkeldames bij ons nu ook niet
Daar hoor ik ook genoeg overquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was ALTIJD vrolijk... hoe druk het ook was...
Klanten zijn soms echt ondankbare honden
Beetje domme vraag van mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik werk bij een groente kwekerij en dan voornamelijk prei. Dus dat verwerken we
Vind ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Beetje domme vraag van mij
Ik vond het (met mijn bijbaantje toen) altijd wel leuk met deze periode in de winkel..
Nee hoor, ik heb ook in de prei gezetenquote:
Ben ik blij dat wij dat nu anders kunnen doen, kut werkquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook in de prei gezetenIn juni op de knietjes plantjes in de grond stoppen
Toch heel anders
Wokken, koken, smorenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Nijns het volgende:
De mogelijkheden met prei zijn eindeloos...!
Creatief met preiquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Nijns het volgende:
De mogelijkheden met prei zijn eindeloos...!
Das toch creatief met kurk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Creatief met prei![]()
![]()
[ afbeelding ]
trevquote:
lovely lekkere slet van mequote:
Vul het gerust aanquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het hier bij blijft
preischotel, preistamp, preisaladequote:
neuken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
lovely lekkere slet van me
marijke linuxmokkelquote:
Preilasagna, preisoep, preibroodquote:
nijnsquote:
Vergeet de preitaart nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Preilasagna, preisoep, preibrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |