Hier goed, heb mijn werkweek doormiddenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Nijns het volgende:
Ik wordt warm onthaald door users die ik niet eens kenwat is het toch nog altijd warm in de KSC
Hoe is het met jullie?
Nog een spelvaudt ook meteen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Nijns het volgende:
Ik wordt warm onthaald door users die ik niet eens kenwat is het toch nog altijd warm in de KSC
Hoe is het met jullie?
Jij hebt het geluk dat je vrijdag vrij bent? Hier goed hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier goed, heb mijn werkweek doormiddenen daar?
Flessie! Al volledig hersteld? Al buurman van Fha? Al vriendje van Fha?quote:
Had.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou eten? Je hebt toch koffie?
Dat heb ik zekerquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nog een spelvaudt ook meteen!
[..]
Jij hebt het geluk dat je vrijdag vrij bent? Hier goed hoor
[..]
Flessie! Al volledig hersteld? Al buurman van Fha? Al vriendje van Fha?Wat heb ik gemist? Hoe is het verder?
En meteen een OAiaans multiquote, mensen: ik ben er weer!
Hey LLquote:
goeeeeeed, vakantiequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef Nijns het volgende:
Hoe is het met jullie?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijns!Lang geleden!
En goedenavond allemaal
hadeliehoi Mariekequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijns!Lang geleden!
En goedenavond allemaal
al lang niet meer ge-Fok!'t?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:30 schreef Nijns het volgende:
Wauw, ik had de nieuwe lay-out nog niet eens gezien.. MOOI
Hallo meisjequote:
ja hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo meisjeVandaag een beetje overleefd?
Liebchenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijns!Lang geleden!
En goedenavond allemaal
Nee, op de helftquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef Nijns het volgende:Flessie! Al volledig hersteld?
Nee, over een half jaar of zoquote:Al buurman van Fha?
Nee, over ehm. Flink wat jaarquote:Al vriendje van Fha?![]()
Not much reallyquote:Wat heb ik gemist?
Ze gangetjequote:Hoe is het verder?
oh noesssssssss really?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Laat dat goede maar weg, ik ben vanaf 1740 onderweg naar huis en ik ben er nog lang niet...
Hey Marijkequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijns!Lang geleden!
En goedenavond allemaal
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor![]()
nog 1 dagje werken
en morgen glibberen op de weg
Liebchenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Laat dat goede maar weg, ik ben vanaf 1740 onderweg naar huis en ik ben er nog lang niet...
Ja. Was keurig op tijd voor de trein van 18.02 maar zit nu in die van 18.32 die een half uur te laat was en nu stapvoets rijdt...quote:
En hoe gaat het er mee in het al gemeen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor![]()
nog 1 dagje werken
en morgen glibberen op de weg
Marijkequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijns!Lang geleden!
En goedenavond allemaal
*is jaloers op TFM en Revland* ik wil ook vrij hebbenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Lang geleden jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
al lang niet meer ge-Fok!'t?
Zie reply op LLquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker, nog maar 1 dagje
Morgen rijles dus? Da's wel goed
[..]
LiebchenWat vervelend joh!
Ben je al wel onderweg? Of dat nog niet eens?
het zelfde als vorige weekquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe gaat het er mee in het al gemeen?
Oh jeetjequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie reply op LL
Ben nu net weg uit horst
Knuffquote:
Staat 2 jaar voor hequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef Nijns het volgende:
@ Flessie: nog niet hersteld? Het is een jaar geleden! Wat kan je nog wel/niet?
Ik moet nog 7 dagen werken dit jaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Marijke
[..]
*is jaloers op TFM en Revland* ik wil ook vrij hebben
[..]
Hoe kan dat nou? Met de trein? *schopt tegen de trein* stoute NS!![]()
@ Flessie: nog niet hersteld? Het is een jaar geleden! Wat kan je nog wel/niet? Ook nog niet verhuisd? Moet je huis nog gebouwd worden?Met mij wel goed
[..]
Lang geleden ja
Ik ben alleen meer geīnteresseerdquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dank je maar ik vond het een beetje een stomme vraag
Hoezo? Trev vroeg toch alleen goed bedoeld hoe het met je gaat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dank je maar ik vond het een beetje een stomme vraag
Ik nog maar 3quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 dagen werken dit jaar
[..]
Ik ben alleen meer geīnteresseerd
Dat snap ik maar vorige week vroeg je het ook alquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 dagen werken dit jaar
[..]
Ik ben alleen meer geīnteresseerd
Oh sorry, het ging om je rijlessenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik maar vorige week vroeg je het ook alen aangezien ik 1 keer in de week les... you do the math
met mij gaat het goed hoor meisjequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorry, het ging om je rijlessenMijn hoofd jonge
Ik dacht dat Trev bedoelde hoe het met jou ging
das met de sneeuw ook niet fijn rijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik maar vorige week vroeg je het ook alen aangezien ik 1 keer in de week les... you do the math
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Marijke
[..]
*is jaloers op TFM en Revland* ik wil ook vrij hebben
[..]
Hoe kan dat nou? Met de trein? *schopt tegen de trein* stoute NS!![]()
@ Flessie: nog niet hersteld? Het is een jaar geleden! Wat kan je nog wel/niet? Ook nog niet verhuisd? Moet je huis nog gebouwd worden?Met mij wel goed
[..]
Lang geleden ja
Wat een geluk toch weerquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nog maar 3Nog 20 uur in totaal
Volgens mij was ik het toen nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je het wel mooi leren, ik had net 2 dagen mijn rijbewijs en toen lag hier ook een pakquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
das met de sneeuw ook niet fijn rijden
Fijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met mij gaat het goed hoor meisje
hoe gaat het met jou snoetje?
Ik nog 2 keer proberen Ede te halenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Nijns het volgende:
Zeg, moeten jullie er nou echt inwrijven dat jullie (bijna) vrij hebben?Ik moet nog 8 dagen werken dit jaar
zei mijn pa ook al vandaagquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je het wel mooi leren, ik had net 2 dagen mijn rijbewijs en toen lag hier ook een pak
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Nijns het volgende:
Zeg, moeten jullie er nou echt inwrijven dat jullie (bijna) vrij hebben?Ik moet nog 8 dagen werken dit jaar
Met dit weer is een scooter zeker niet handigquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
zei mijn pa ook al vandaag
ik rij er door op mijn scooter
das echt eng
ik ben blij dat ik nu iemand naast me zit die het me kan leren dan dat ik niet weet wat ik moet doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
das met de sneeuw ook niet fijn rijden
ik ook vrijquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn![]()
Hier gaat het welIk ben super wazig in m'n hoofd zoals je merkt
![]()
Morgen lekker dagje vrij
nee is gevaarlijk maar ja heb geen keuzequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met dit weer is een scooter zeker niet handig
jawelquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee is gevaarlijk maar ja heb geen keuze
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee is gevaarlijk maar ja heb geen keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |