Ik kom wel even langs, kan je me opeten...quote:
Oeh, dan zie ik je zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs, kan je me opeten...
quote:
daarvoor zijn het oudersquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:12 schreef Toekito het volgende:
waarom luisteren ouders nooit............zo vermoeiend
Moet je lang reizenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nu al een enorme trek. Maar zal nog moeten wachten tot ik thuis ben
Voerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:17 schreef eer-ik het volgende:
Dan nog hoeft het niet.
Als je met de wagen bent heb je tankstations, en met de trein heb je stations.
Overal is voer te halen.
iets meer dan een half uur onder normale weersomstandigheden.quote:
Wat is een ruifquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef eer-ik het volgende:
goed woord.
Ik ga een ruif maken voor kerst.
Niks geen tafel, gewoon een grote ruif en stoelen.
Ooh nee, dat gaat dus wel minstens een uur duren danquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
iets meer dan een half uur onder normale weersomstandigheden.
Ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh nee, dat gaat dus wel minstens een uur duren dan
En wat ga je daar mee doen danquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Liever zo'n ruif trouwens. Ziet er wat kerstiger uit
Nou lampjes er omheen zo'n grote bel eraan en als het etenstijd is *KLINGELINGELING*quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Liever zo'n ruif trouwens. Ziet er wat kerstiger uit
Volkieperen met spaghetti, sla, patat, pudding, alles in verschillende silo's erboven, zodat iedereen die een gerecht maakt enkelt aan een touw hoeft te rossen en dat de ruif weer gevuld wordt met het volgende gerecht. Dan kan iedereen lekker z'n bek in de ruif rossen en eten. Scheelt afwas, weet je niet?quote:En wat ga je daar mee doen dan
Precies! Topsfeer. Ik zie het al voor mequote:Nou lampjes er omheen zo'n grote bel eraan en als het etenstijd is *KLINGELINGELING*
Wat een sfeertje
Het is een interessante manier van etenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volkieperen met spaghetti, sla, patat, pudding, alles in verschillende silo's erboven, zodat iedereen die een gerecht maakt enkelt aan een touw hoeft te rossen en dat de ruif weer gevuld wordt met het volgende gerecht. Dan kan iedereen lekker z'n bek in de ruif rossen en eten. Scheelt afwas, weet je niet?
Haha, het lijkt me fantastisch om een keer te doen. Je zou een rare pijp roken als je bij iemand op kerstdiner komt, piekfijn gekleed enzo... Kom je daar binnen, jezelf al afvragond waar de tafel is... Zit iedereen daar op een gegevenblik uit zo'n vreetschuur te schranzen. Heerlijk.quote:Het is een interessante manier van eten
Je zou me wel kunnen oprapen inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, het lijkt me fantastisch om een keer te doen. Je zou een rare pijp roken als je bij iemand op kerstdiner komt, piekfijn gekleed enzo... Kom je daar binnen, jezelf al afvragond waar de tafel is... Zit iedereen daar op een gegevenblik uit zo'n vreetschuur te schranzen. Heerlijk.
Lekker. Succes, veel plezier en alvast eet smakelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga mijn pizza in elkaar flansen
dank jequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker. Succes, veel plezier en alvast eet smakelijk
Hehe, mij ook.quote:Je zou me wel kunnen oprapen inderdaad
Het is wel vernieuwendquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hehe, mij ook.
Ik zou het een mooie grol vinden in ieder geval.
Ik ken ook niemand die dat ooit heeft gedaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef eer-ik het volgende:
Haha ja, ik ken niemand die dat ooit gedaan heeft.
Ga 'm wel onthouden, vind het een goed idee
Je krijgt ze in ieder geval aan het lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga me opgeven voor het beste idee van Nederland
Jij bent niet het beste idee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga me opgeven voor het beste idee van Nederland
Sowieso ben ík het beste idee. De uitvoering is wat minder, maar het idee was goed van m'n oudersquote:Jij bent niet het beste idee.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso ben ík het beste idee. De uitvoering is wat minder, maar het idee was goed van m'n ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |