quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Zou 'm zonder enige twijfel overnemen. En nee, niet het nieuwste model, wel uniek mooie wagen.
En dan eigenlijk liever nog de avant.
Ik hou er ook van al ze je ze erg veel in Londen. Maar goed, de Q7 rijdt ook veel in Londenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar een Range Rover heeft dan ook een bepaalde appearance. 't is best een statig ding, maar toch heel vierkant en log. I like it.
Serieusquote:
Is goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal meneer taart even vragen welke het handigst is dan, die weet er veel meer van dan ik
Hoi MDquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
ik voel me gaar en heb nergens zin in...
Die witte Range Rover streched limousinesquote:Ik hou er ook van al ze je ze erg veel in Londen. Maar goed, de Q7 rijdt ook veel in Londen
Gelukkig is het bijna weekendquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
absolutely. In het rood vind ik 'm ook wel mooi maar prefereer altijd blauwquote:in zo'n mooie auto
maar dan ook wel die kleur he
Gare eendquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:02 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Eenschquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die witte Range Rover streched limousinesSupertrieste karren zijn dat.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
absolutely. In het rood vind ik 'm ook wel mooi maar prefereer altijd blauw
ok, dat is wel wat overdreven, maar ik vind het wel echt een mooie wagenquote:
Hier ook niet ben ik bangquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben ook tyfusmoe maar dat is ook niet zo gek. Heb zo'n flauw vermoeden dat de rest van dit jaar niet echt gaat bijdragen aan een uitgerust gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |