Dat pompen is ale en geen bier (lager) zoals wij dat kennenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:39 schreef eer-ik het volgende:
Ook lekker
Al begrijp ik die Britse manier van bier drinken niet.
Ten eerste dat pompen aan de tap, en ten tweede de vraag 'can you top it up please' als het schuim gezakt is... The foam is for a fucking reason, idiots
Liever zo goed als geen schuim dan 1/3 van je glas schuimquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:42 schreef eer-ik het volgende:
Ja, je moet ook niet teveel schuim hebben natuurlijk, hier bakken ze het ook wel erg bruin soms... Maar zo'n pint zonder schuim vind ik ook ruk, die laag heeft een reden, al helemaal als je zulks een enorme glazen schenkt.
Heerlijk dit trouwens. Vooral dat stukje klarinet of trompet ofzo of whatever, blaasunit in ieder geval wat start op 0:10.
1 vinger is genoeg wat mij betreftquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef eer-ik het volgende:
Als ze nou gewoon de welbekende 2 vingers erop planten is er niks aan de hand. Hoef ik niet boos te worden, en zij minder bier te tappen
Hoi GFquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo dat is ook weer gedaan![]()
avond
Cheers! Jij ook een fijne avond en tot een volgende keerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:46 schreef eer-ik het volgende:
Maten + stoep = weg
Fijne avond ya'll.
stuartquote:
jij ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:46 schreef eer-ik het volgende:
Maten + stoep = weg
Fijne avond ya'll.
Well done. Zoals altijdquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de wiki is ook weer bijgewerkt![]()
dat van de meet verander ik later wel![]()
laters Toekquote:
ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |