keer wat?quote:
ca 1 ton meerquote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef borisz het volgende:
Tussenstand dag 2: ¤494.024 Vorig jaar op dag 2: ¤ 428.629,- #sr10
Ohw, das wel beterquote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef borisz het volgende:
Tussenstand dag 2: ¤494.024 Vorig jaar op dag 2: ¤ 428.629,- #sr10
494.024quote:
Nog niet eens 3/4 ton meerquote:
nee. hij lacht alleen maar?quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef DeLuna het volgende:
Ben ik de enige die Timur zijn hoofd zo raar vindt?
Ik tel het niet mee;)quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Freudie het volgende:
Vierhondervierennegentigduizendenvierentwintig euro!!
(Zo lijkt het meer).
Waar denk je dat ca voor staatquote:
494.024quote:
vreemd hè als de regering het niet verfubbeldquote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Caland het volgende:
Boeiend, dit wordt toch een diepterecord qua eindstand sinds jaaaren.
Nee echt? 494, 024 euroquote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef Swomp het volgende:
mensen wisten jullie al dat we
¤494.024 op hebben gehaald
![]()
![]()
Reken daar maar niet op.quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef Freudie het volgende:
Jammer dat de 3 miljoen van de overheid er niet bij komt...Kun je nu wel meer ophalen..maar ja..:) Ach, zal me niets verbazen als ze het dan toch verdubbelen! WANT HET VOLK HEEFT GESPROKEN!
Zeg ik dat?quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
vreemd hè als de regering het niet verfubbeld
Omdat kip en ei.quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Waarom reageren jullie überhaubt?
Tuurlijk doet de regering dat niet. En terecht.quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef Freudie het volgende:
Jammer dat de 3 miljoen van de overheid er niet bij komt...Kun je nu wel meer ophalen..maar ja..:) Ach, zal me niets verbazen als ze het dan toch verdubbelen! WANT HET VOLK HEEFT GESPROKEN!
Het zijn er maar 2quote:
Doet dat er toe? Nee! En we weten allemaal waar dat door zou komen..quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Caland het volgende:
Peper en zout erbij.quote:
494.024 is de tussenstand.quote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kom net terug van de sportschool, had SR opstaan op mijn mobiel met ingebouwde FM-radio tijdens het fitnessen
DAF is bijna failliet, die zullen weinig doneren.quote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef Kopstoot het volgende:
Zo, in Groningen mocht het dan 's nachts iets drukker zijn, natuurlijk door het grote aantal studenten aldaar, er wordt dit jaar toch een stuk meer opgehaald. En ik denk dat er dit jaar ondankt het ontbreken van een overheidsbijdrage toch ook een hogere eindstand zal zijn. Eindhoven heeft namelijk iets wat Groningen vorig jaar mistte, een groter achterland met tal van multinationals en nationale grote spelers, Philips, DAF, ASML, VDL etc zullen allemaal wel flink gaan bijdragen nog!
Is het zo erg dat de regering een keer beslist dat mensen die geen plaatjes aanvragen een keertje niet hoeven mee te betalen dan?quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Caland het volgende:
Als het echt pijn doet zou ik em er af halen hoorquote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef alors het volgende:
Kakzooi, ik heb een gezichtsmasker op maar hij doet vet pijnMaar ik wil hem er niet afhalen want dat vind ik zonde van het geld. Maar straks is mijn hele harses knalrood
!!
quote:
quote:
quote:
quote:
Je bent gekquote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef alors het volgende:
Kakzooi, ik heb een gezichtsmasker op maar hij doet vet pijnMaar ik wil hem er niet afhalen want dat vind ik zonde van het geld. Maar straks is mijn hele harses knalrood
!!
Dat geld wordt toch wel besteed aan ontwikkelingshulp, nou, dan kan het toch ook op deze manier.quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is het zo erg dat de regering een keer beslist dat mensen die geen plaatjes aanvragen een keertje niet hoeven mee te betalen dan?
Ik ook.quote:
Nou, zo best gaat het niet met die bedrijven die je noemtquote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef Kopstoot het volgende:
Zo, in Groningen mocht het dan 's nachts iets drukker zijn, natuurlijk door het grote aantal studenten aldaar, er wordt dit jaar toch een stuk meer opgehaald. En ik denk dat er dit jaar ondankt het ontbreken van een overheidsbijdrage toch ook een hogere eindstand zal zijn. Eindhoven heeft namelijk iets wat Groningen vorig jaar mistte, een groter achterland met tal van multinationals en nationale grote spelers, Philips, DAF, ASML, VDL etc zullen allemaal wel flink gaan bijdragen nog!
494.024quote:
zie TTquote:
Grapjas, die gaan inmiddels weer harder dan ooit, met honderden vacatures jaarlijks.quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DAF is bijna failliet, die zullen weinig doneren.
Er zijn in Eindhoven toch wel minimaal net zoveel studenten?? Groningen is alleen meer een studentenstad omdat er relatief erg veel studenten wonen, maar de stad is ook niet supergroot dus echt gek is dat dan niet.quote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef Kopstoot het volgende:
Kansloze straatquote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef Swomp het volgende:
hier in de straat hebben ze ook door dat de tussenstand bekend is ... gaan ze vuurwerk afsteken ...
Ontwikkelingssamenwerking wordt voor een groot deel geschrapt. Dus dan is het niet vreemd dat ze hier geen geld voor geven, juist wel heel terecht.quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Freudie het volgende:
Het ergste is nog, dat al dat geld in het verleden gewoon uit de pot kwam van ontwikkelingssamenwerking. Dus ik snap echt niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan. Maar goed
quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Grapjas, die gaan inmiddels weer harder dan ooit, met honderden vacatures jaarlijks.
Want? Dat geld wordt sowieso wel besteed, en ook aan het rode kruis...ik zie het probleem echt niet.quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontwikkelingssamenwerking wordt voor een groot deel geschrapt. Dus dan is het niet vreemd dat ze hier geen geld voor geven, juist wel heel terecht.
494, 024 euroquote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Pino112 het volgende:
Dit wordt echt scheitirritant, steeds die tussenstanden
ontwikkelingshulp is nou eenmaal niet het zelfde als geld aan het rode kruis donateren, het horen gewoon private doneringen te zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Freudie het volgende:
[..]
Dat geldt wordt toch wel besteed aan ontwikkelingshulp, nou, dan kan het toch ook op deze manier.
544.024quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Pino112 het volgende:
Dit wordt echt scheitirritant, steeds die tussenstanden
Oh, als er al aan het rode kruis wordt gegeven is het helemaal onzin om het dan nog een keer te doen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Freudie het volgende:
[..]
Want? Dat geld wordt sowieso wel besteed, en ook aan het rode kruis...ik zie het probleem echt niet.
Nee, maar echt, tot 2008 wat het daar helemaal hosanna, daarna 2 jaar stuk minder met deeltijd-ww inderdaad, maar de laatste maanden gaan ze echt weer hard, ken er wat mensen bij finance, en die zijn er toch niet ontevreden over.quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
_! Daarom zijn er weet ik hoeveel mensen buitengeflikkerd en was iedereen verplicht in deeltijd te werken. En daarom zijn daar bijna altijd de lampen uit als ik 's middags met de bus ga.
20 ja. Of 24 af en toe.quote:Op maandag 20 december 2010 16:55 schreef Kopstoot het volgende:
lijn 20?
[..]
Nee, maar echt, tot 2008 wat het daar helemaal hosanna, daarna 2 jaar stuk minder met deeltijd-ww inderdaad, maar de laatste maanden gaan ze echt weer hard, ken er wat mensen bij finance, en die zijn er toch niet ontevreden over.
En jij denkt dat het Rode Kruis geen geld krijgt van de NL regering?quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ontwikkelingshulp is nou eenmaal niet het zelfde als geld aan het rode kruis donateren, dat horen gewoon private doneringen te zijn.
quote:
quote:
569.024!!!quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe tussenstand Zeroku ?
569.024quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
569.024quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
quote:
Heten jullie Zeroku?quote:
quote:
Gerard: "Echt fantastisch"quote:
wij verkopen geen falppie bij de ahquote:
Waarom zouden ze dan alsnog extra geld toe moeten steken, danwel verdubbelen?quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef Freudie het volgende:
[..]
En jij denkt dat het Rode Kruis geen geld krijgt van de NL regering?
569.170quote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef Swomp het volgende:
Heeft iemand al een nieuwe tussenstand?
Ik doe wel iets anders elke avondquote:
Nouja, in eindhoven heb je zo'n 8.000 universitaire studenten (voor de meeste studies zul je toch naar Tilburg, Nijmegen of verder moeten) en nog de fontys met ik schat zo'n 25.000 hbo'ers, maar die laatsten zit vaak niet op kamers. De RUG alleen al heeft 25.000 universitairen, en geloof dat er groningen ook nog zo'n 30.000 hbo'ers zijn. Dat aantal studenten heb je toch wel nodig om 's nachts ook de sfeer te hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Er zijn in Eindhoven toch wel minimaal net zoveel studenten?? Groningen is alleen meer een studentenstad omdat er relatief erg veel studenten wonen, maar de stad is ook niet supergroot dus echt gek is dat dan niet.
Pfoe hij doet het tweede couplet. Ik was ff van slag...quote:
Zelfs dan nog niet.quote:Op maandag 20 december 2010 16:59 schreef Geo3kant het volgende:
Achja.. voor 75.000 mag hij best een keer een nummertje zingen
Joe.quote:Op maandag 20 december 2010 16:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat een trieste bedoening.
Youp
Flappie
Ekdom
Flikker jij eens een end heen!quote:Op maandag 20 december 2010 16:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG, wat een trieste bedoening.
Youp
Flappie
Ekdom
Faalquote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
ACAPELLA heet dat, niet akoestisch.
quote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Acapella = zonder instrumenten. ze hadden belletjesquote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat weet zo'n DJ daar nou van.quote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:
Inmiddels ¤569.024quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef Swomp het volgende:
mensen wisten jullie al dat we
¤494.024 op hebben gehaald
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |