ontwikkelingshulp is nou eenmaal niet het zelfde als geld aan het rode kruis donateren, het horen gewoon private doneringen te zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Freudie het volgende:
[..]
Dat geldt wordt toch wel besteed aan ontwikkelingshulp, nou, dan kan het toch ook op deze manier.
544.024quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Pino112 het volgende:
Dit wordt echt scheitirritant, steeds die tussenstanden
Oh, als er al aan het rode kruis wordt gegeven is het helemaal onzin om het dan nog een keer te doen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Freudie het volgende:
[..]
Want? Dat geld wordt sowieso wel besteed, en ook aan het rode kruis...ik zie het probleem echt niet.
Nee, maar echt, tot 2008 wat het daar helemaal hosanna, daarna 2 jaar stuk minder met deeltijd-ww inderdaad, maar de laatste maanden gaan ze echt weer hard, ken er wat mensen bij finance, en die zijn er toch niet ontevreden over.quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
_! Daarom zijn er weet ik hoeveel mensen buitengeflikkerd en was iedereen verplicht in deeltijd te werken. En daarom zijn daar bijna altijd de lampen uit als ik 's middags met de bus ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |