Er zijn in Eindhoven toch wel minimaal net zoveel studenten?? Groningen is alleen meer een studentenstad omdat er relatief erg veel studenten wonen, maar de stad is ook niet supergroot dus echt gek is dat dan niet.quote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef Kopstoot het volgende:
Zo, in Groningen mocht het dan 's nachts iets drukker zijn, natuurlijk door het grote aantal studenten aldaar, er wordt dit jaar toch een stuk meer opgehaald. En ik denk dat er dit jaar ondankt het ontbreken van een overheidsbijdrage toch ook een hogere eindstand zal zijn. Eindhoven heeft namelijk iets wat Groningen vorig jaar mistte, een groter achterland met tal van multinationals en nationale grote spelers, Philips, DAF, ASML, VDL etc zullen allemaal wel flink gaan bijdragen nog!
Kansloze straatquote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef Swomp het volgende:
hier in de straat hebben ze ook door dat de tussenstand bekend is ... gaan ze vuurwerk afsteken ...
Ontwikkelingssamenwerking wordt voor een groot deel geschrapt. Dus dan is het niet vreemd dat ze hier geen geld voor geven, juist wel heel terecht.quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Freudie het volgende:
Het ergste is nog, dat al dat geld in het verleden gewoon uit de pot kwam van ontwikkelingssamenwerking. Dus ik snap echt niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan. Maar goed
quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Grapjas, die gaan inmiddels weer harder dan ooit, met honderden vacatures jaarlijks.
Want? Dat geld wordt sowieso wel besteed, en ook aan het rode kruis...ik zie het probleem echt niet.quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontwikkelingssamenwerking wordt voor een groot deel geschrapt. Dus dan is het niet vreemd dat ze hier geen geld voor geven, juist wel heel terecht.
494, 024 euroquote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Pino112 het volgende:
Dit wordt echt scheitirritant, steeds die tussenstanden
ontwikkelingshulp is nou eenmaal niet het zelfde als geld aan het rode kruis donateren, het horen gewoon private doneringen te zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Freudie het volgende:
[..]
Dat geldt wordt toch wel besteed aan ontwikkelingshulp, nou, dan kan het toch ook op deze manier.
544.024quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Pino112 het volgende:
Dit wordt echt scheitirritant, steeds die tussenstanden
Oh, als er al aan het rode kruis wordt gegeven is het helemaal onzin om het dan nog een keer te doen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Freudie het volgende:
[..]
Want? Dat geld wordt sowieso wel besteed, en ook aan het rode kruis...ik zie het probleem echt niet.
Nee, maar echt, tot 2008 wat het daar helemaal hosanna, daarna 2 jaar stuk minder met deeltijd-ww inderdaad, maar de laatste maanden gaan ze echt weer hard, ken er wat mensen bij finance, en die zijn er toch niet ontevreden over.quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
_! Daarom zijn er weet ik hoeveel mensen buitengeflikkerd en was iedereen verplicht in deeltijd te werken. En daarom zijn daar bijna altijd de lampen uit als ik 's middags met de bus ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |