Dat vertellen we vanavond wel.quote:Op maandag 20 december 2010 14:09 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
wat moet jij met mijn moeder
nee, want ik vind kerst onzin.quote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef Sandeeer het volgende:
Moet dit trouwens niet in Feestdagen?
voorkeuren voor geslacht, ingang en leeftijd?quote:
Jezus is helemaal niet dood gegaan tijdens kerst, maar in de zomer ergens. Heb je hem namelijk ooit in een film aan het kruis genageld gezien terwijl het sneeuwde??!?!!?!? Dat kan helemaal niet want dan is de grond bevroren en krijg je geen houten paal de grond in!! Dus kerst draait om cadeaus, de dood van jezus betreur je eigenlijk in de zomer ergens.quote:
en jij bent...?quote:Op maandag 20 december 2010 14:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jezus is helemaal niet dood gegaan tijdens kerst, maar in de zomer ergens. Heb je hem namelijk ooit in een film aan het kruis genageld gezien terwijl het sneeuwde??!?!!?!? Dat kan helemaal niet want dan is de grond bevroren en krijg je geen houten paal de grond in!! Dus kerst draait om cadeaus, de dood van jezus betreur je eigenlijk in de zomer ergens.
MAARJA!!:@:@
quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
waarom heeft iedereen trouwens van die erotisch getinte kerstwensen?
Oh wacht jij bent nieuw, ik zal het je uitleggen. Dit is FOK!, en omdat appelmoes, wil iedereen neuqen.quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
omdat, beste broertje, dat de kerst alleen nog maar leuker maaktquote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
Ik niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
quote:
dank jequote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent nieuw, ik zal het je uitleggen. Dit is FOK!, en omdat appelmoes, wil iedereen neuqen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:35 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat een vierkant 3 hoeken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
dank je
Geyle neuqsecks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
dank je
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
wat heb jij vandaag met appelmoes?quote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent nieuw, ik zal het je uitleggen. Dit is FOK!, en omdat appelmoes, wil iedereen neuqen.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:45 schreef DeBassist het volgende:
[..]
omdat, beste broertje, dat de kerst alleen nog maar leuker maakt
ach, iedereen zijn eigen fetishquote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
![]()
kerst is erotiek?
en Jezus dan?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]niks tegen verbouwde kerels hea?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en jij bent niet vatbaar voor die ziekte?quote:Op maandag 20 december 2010 14:50 schreef Ugjerke het volgende:
Ik wil dat er een ernstige ziekte uitbreekt die jullie allemaal dood maakt zodat ik jullie kerstmaal op kan eten.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:50 schreef ainoo het volgende:
ik wil VREDE OP AARDE!!!1![]()
en een sexy vriendje
Nee straks krijg ik het ook!quote:Op maandag 20 december 2010 14:51 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
en jij bent niet vatbaar voor die ziekte?![]()
mag ik jou aanraken?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]Hoi vrede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
toch nog een erotische kerstwens broertjequote:Op maandag 20 december 2010 14:51 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
en jij bent niet vatbaar voor die ziekte?![]()
mag ik jou aanraken?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Een Wii!TheFamousMan is meisje van 13?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ikke wel hoorquote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef DeBassist het volgende:
[..]
toch nog een erotische kerstwens broertje?
goedzoquote:
Da's Judas.quote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
Jezus lijkt op John Williams van mona reclame?
die van dat chocotoetje?
jezus is een neger?
quote:Op maandag 20 december 2010 15:00 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
duracellkonijntjes![]()
en levenloze fokkers![]()
![]()
![]()
Gelukkig dat jij er bent.quote:Op maandag 20 december 2010 15:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Da's Judas.
Nooit Jesus Christ Superstar gezien?
Nee.quote:Op maandag 20 december 2010 15:09 schreef ainoo het volgende:
ik hou stiekem best wel van die film of is dat triest
Jesus Christ Superstarquote:Op maandag 20 december 2010 15:09 schreef ainoo het volgende:
ik hou stiekem best wel van die film of is dat triest
Vandaag?quote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag met appelmoes?
Is dat een soort Idols, maar dan voor heilige mensen?quote:Op maandag 20 december 2010 15:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Da's Judas.
Nooit Jesus Christ Superstar gezien?
quote:Op maandag 20 december 2010 17:33 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
Is dat een soort Idols, maar dan voor heilige mensen?
Dan moet zanger Rinus meedoen! of is die niet heilig?
een rockopera en een musical over Jezus?quote:
doe mij dat ook maar jaquote:Op maandag 20 december 2010 18:19 schreef blabla1645 het volgende:
mn vriendje in een kado-doos. afgeleverd voor mn deur
en dan BOEM springt hij eruit met een doos chocola en kokosstukje
En dat net terwijl jij over de doos heen leunt om te kijken wat er in zit, en dan knalt ie keihard tegen je hoofd aan en dan lig je in het ziekenhuis tijdens de kerst.quote:Op maandag 20 december 2010 18:19 schreef blabla1645 het volgende:
mn vriendje in een kado-doos. afgeleverd voor mn deur
en dan BOEM springt hij eruit met een doos chocola en kokosstukje
dan kan hij dan met een verlept bosje geslachtsorganen van planten (bloemen) komen tijdens het bezoekuur!quote:Op maandag 20 december 2010 18:52 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
En dat net terwijl jij over de doos heen leunt om te kijken wat er in zit, en dan knalt ie keihard tegen je hoofd aan en dan lig je in het ziekenhuis tijdens de kerst.
jepquote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef MYV het volgende:
All I Want For Christmas is You is al gezegd?
en de kerstgedachte dan?quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef Roces18 het volgende:
ik wil jullie allemaal geband zien!!!:@@ einz!@:@
Is dat niet onhandig, van die tekst op je brillenglazen?quote:
Duidelijk nummer 1.quote:Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wtijfel..
Dit:
[ afbeelding ]
Dit:
[ afbeelding ]
Dit:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
3 en 4 zijnquote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Duidelijk nummer 1.
2 valt toch niet op en 3 en 4 zijn.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:20 schreef Beach het volgende:
Ik zou wel liefde willen, dat hoeft je helemaal geen geld te kosten.
wie weetquote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
wauw
wil je met me trouwen?
hij bedoeld wel echte liefde he dat zijn geen smileys met hartjesquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
![]()
je zei toch niet van wie jongu!
Heel veel liefde voor jouquote:Op maandag 20 december 2010 22:20 schreef Beach het volgende:
Ik zou wel liefde willen, dat hoeft je helemaal geen geld te kosten.
leer mij dan wat liefde isquote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef ainoo het volgende:
[..]
hij bedoeld wel echte liefde he dat zijn geen smileys met hartjes
Oh als ze jonger is dan 16, laat maar. Zus? Moeke?quote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
en jij bent ene Robert M.
gierig.quote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef tochweerhenk het volgende:
HAHAHAHA KERST BESTAAT DUS HEUL NIE WANT KERSTMAN IS NEP
HEBBEN MIJN OUDERS OP MN 3E AL VERTELD OM MIJ GEEN PRESENTJES MEER TE HOEVEN GEVEN.
heb er een heleboel, in de leeftijd van 13 t'm 21 ofzoquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Oh als ze jonger is dan 16, laat maar. Zus? Moeke?
17 of 18? En pics. Desnoods PM.quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
heb er een heleboel, in de leeftijd van 13 t'm 21 ofzo
kies maar
ik geloof 13,14,16 en 21quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
17 of 18? En pics. Desnoods PM.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef masterofthetelecaster het volgende:
ik ben tot de conclusie gekomen dat veel fokkers erg de behoefte schijnen te hebben met kerst enige liefde te ontvangen. de kans dat ze deze liefde gaan krijgen ligt statistisch gezien echter ver achter de komma. misschien moeten we een hulpfonds en hulplijnen opstarten, om de gemiddelde fokker de winter door te helpen. wie doet er mee?
En een tekenboek van Disney, natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Crimyclown het volgende:
Een doosje kleurpotloden zou erg fijn zijn.
kun je Hanna Montana kleurenquote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En een tekenboek van Disney, natuurlijk.
lolquote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg elke dag liefe. Ik hou van liefdeOok met kerst dus
Ik ben lievv
Nee winnie the poohquote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
kun je Hanna Montana kleuren
16/21.. pics/omschrijving?quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ik geloof 13,14,16 en 21
Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Maar met een doosje kleurpotloden ben ik ook al gelukkig.quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En een tekenboek van Disney, natuurlijk.
bruin haar, telefoonnummer weet ik niet directquote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Whehe viespeuk.
Ik zeg: haarkleur, telefoon nummer?
Die krijg je niet, je moet blij wezen met een tekenboek, trut.quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Maar met een doosje kleurpotloden ben ik ook al gelukkig.
Subtielquote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Whehe viespeuk.
Ik zeg: haarkleur, telefoon nummer?
niet zo onaardig kutquote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die krijg je niet, je moet blij wezen met een tekenboek, trut.
Een tekenboek zonder kleurpotlodenquote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die krijg je niet, je moet blij wezen met een tekenboek, trut.
dat doe ik altijd:Dquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Een tekenboek zonder kleurpotloden? Binnen de lijntjes kwakken?
Ja, ik ben niet zo heel subtielquote:
licht eraan wat voor geslacht je bent xDquote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
jij hebt kwakjes in verschillende kleuren?![]()
mag ik jou aanraken?
Painten jongen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Een tekenboek zonder kleurpotloden? Binnen de lijntjes kwakken?
mee eens.quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Holzfäller het volgende:
We moeten zo langzamerhand maar eens van het idee afstappen dat cadeaus bij kerst horen. Alleen de detailhandel zou er echt wakker van liggen.
Als je het lang genoeg laat liggen verkleurt het vanzelf. Gewoon een kwestie van wanneer kwak je welk vakje vol.quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
jij hebt kwakjes in verschillende kleuren?![]()
mag ik jou aanraken?
Als dat boek eenmaal vol is kan je het nog wel naar Afrika sturen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat liggen verkleurt het vanzelf. Gewoon een kwestie van wanneer kwak je welk vakje vol.
Hoezo kerstboom, had jezus een kerstboom?quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
mee eens.
maar wat stop je dan onder de kerstboom
dat ligt dus echt aan de timing?quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat liggen verkleurt het vanzelf. Gewoon een kwestie van wanneer kwak je welk vakje vol.
wahahah xDquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als dat boek eenmaal vol is kan je het nog wel naar Afrika sturen.
dude kunstenaars zijnlame xD 1 snijd zijn eiegn oorlel af emo!!quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
dat ligt dus echt aan de timing?![]()
ik heb ineens veel meer respect voor kunstenaars én ik zeg mijn lidmaatschap bij de Nederlandse Museums op. die vieze Van Gogh en Rembrand
rofl snap je dan zitten die kinderen met die kwak XDquote:
Doe maar eerst pic tochquote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo heel subtielAls ik chickie wil wil ik chickie
Maarre.. Je bent dr nummer vergeten, pm ff. Bruin haar is
ROFLROFLROFLOMAOAMAAMAAOOAAOOAAOquote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Gforce304 het volgende:
[..]
dude kunstenaars zijnlame xD 1 snijd zijn eiegn oorlel af emo!!
ga jij vannacht in een kribbe in de schuur slapen, terwijl je moeder ruzie heeft met je vader omdat je vader je vader niet is?quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoezo kerstboom, had jezus een kerstboom?
Bij ons ligt er momenteel gewoon een of ander rood met goud achtig doorzichtig opgepoft doek onder.
ik heb er geeneens eenquote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef Crimyclown het volgende:
Heb de kerstboom nog niet eens opgezet.
Nee, vannacht is het 21 decemberquote:Op maandag 20 december 2010 23:35 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ga jij vannacht in een kribbe in de schuur slapen,
Dat is nog steeds de vraag, maar we denken van welquote:terwijl je moeder ruzie heeft met je vader omdat je vader je vader niet is?
Gewoon een boom bij de buren uit de grond trekken. Hang er 4 kerstballen in en je hebt een kerstboom.quote:Op maandag 20 december 2010 23:38 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ik heb er geeneens een
woon in een nieuwbouwwijk, hebben nog geen bomenquote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Gewoon een boom bij de buren uit de grond trekken. Hang er 4 kerstballen in en je hebt een kerstboom.
Aaaaah dan heb je van die skirre anorexiabomen met paaltjes ernaast omdat ze nog impotent zijnquote:Op maandag 20 december 2010 23:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
woon in een nieuwbouwwijk, hebben nog geen bomen
quote:Op maandag 20 december 2010 23:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
woon in een nieuwbouwwijk, hebben nog geen bomen
baas, held, opperbaasquote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleur maar in dan.
wie komt er aan de andere kant te liggen?quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
2 persoonsbed, en kamer renovatie
Blauwe of groene sperm?quote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleur maar in dan.
Je mag voor mij werkenquote:Op maandag 20 december 2010 23:46 schreef Bav het volgende:
Ik wil heel veel geld, dan ben ik niet meer zo'n pauper zonder geld.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb er serieus overheen gekwakt.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
wie komt er aan de andere kant te liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die het waard is.
dat zeg ik: kies mij, kies mij!quote:
discriminatiequote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil dus een harem van meisjes die mijn haren borstelen, mijn rug wassen, me met liefde overgieten, saampjes druifjes eten, en samen stappen, en samen slapen in een onwijs supergroot XXXXXXXXXL bed. En ze dan wakker knuffelen, en aankijken.. en lief zijn. En samen koken.. Ik ben lievv
En jongens mogen niet![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 23:51 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
dat zeg ik: kies mij, kies mij!![]()
oeh wacht, je woont in Groningen![]()
dat is wel heel ver weg hoor![]()
maar ik heb het er voor over
schrap mijn wens ik wil ditquote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil dus een harem van meisjes die mijn haren borstelen, mijn rug wassen, me met liefde overgieten, saampjes druifjes eten, en samen stappen, en samen slapen in een onwijs supergroot XXXXXXXXXL bed. En ze dan wakker knuffelen, en aankijken.. en lief zijn. En samen koken.. Ik ben lievv
een harem is toch zo'n slobber broek?quote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Phantomesse het volgende:
quote:
quote:
Harem werd een slobberbroekquote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een harem is toch zo'n slobber broek?
nohomo erachterquote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij mag niet![]()
Ik haat mijn woonplaats, meisjes hier zijn bekrompen, anti bi of bi maar lelijk
de onschuldigheid zelvequote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een harem is toch zo'n slobber broek?
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef Gforce304 het volgende:
cool topic nog bezig heb net gedoucht:D
Volgende week tanden poetsen en dan kun je er weer een maand tegenaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Gforce304 het volgende:
[..]
weetje nu ben ik weer schoonxD heb douchen al 2 dagen uigestelt ...
juistem jij weet hoe die shit werktquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Volgende week tanden poetsen en dan kun je er weer een maand tegenaan.
baasquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Volgende week tanden poetsen en dan kun je er weer een maand tegenaan.
speculoos?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef Gforce304 het volgende:
ik heb honger kennen jullie di pasta dat smaakt als speculaas?
Juistquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:20 schreef Gforce304 het volgende:
ik doe altijd halve pot op meboterham
je bent vakkenvuller of je bent...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:19 schreef Gforce304 het volgende:
[..]
juistem jij mIJN VRIEND WEET WAQAR IK HET OVER HEB !!! DAT IS ZO GRUWLIJK LEKKER:(
ik dacht dat jij homo was ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
je bent vakkenvuller of je bent...
ja, geen vakkenvuller dus
ik vul vakkenen gaatjes, van vrouwen
![]()
en dat is?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
metroseksueel, dat wel
euhm jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:29 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueel
kusje dan maar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:33 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ik gebruik geen cosmetica en shit, maar ik ben wel erg gevoelig
je bent me voorquote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef MYV het volgende:
All I Want For Christmas is You is al gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
je reet is geil ?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil morgen een Moslim sneeuwpop maken. Om de overburen die PVV stemden te pesten.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil morgen een Moslim sneeuwpop maken. Om de overburen die PVV stemden te pesten.
Doe het nu eens echtquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:10 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben ook bezig mijn kerstboom in te kwakken.
[ afbeelding ]
Heb je bewijs dat het wel echt is?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Suggereren dat dit niet echt is
Je hebt een foto, als je het nog niet gelooft is dat niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat het wel echt is?
mag ik het bewijzen, mag het, mag het?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat het wel echt is?
Lees eerst mijn PM even.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:52 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
mag ik het bewijzen, mag het, mag het?
heeft Robert M. te hard geroerd bij jou?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
middag, jij ook aan de schijt vandaag?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:07 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
heeft Robert M. te hard geroerd bij jou?
hij heeft er niet echt van genoten kennelijk:quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:15 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
hij heeft er niet echt van genoten kennelijk:
http://www.nu.nl/binnenla(...)gingen-robert-m.html
wat ga jij in Groningen doen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
1 Treinkaartje naar Groningen.
heeft de Yeti een kwakje gelegd in je voortuin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:50 schreef Klonk het volgende:
dat die witte pleurisrommel buiten weg gaat
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
1 Treinkaartje naar Groningen.
Als eerstequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:06 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
hey, jij bent van mij![]()
ik wilde jou als eerste
In ya dreamsquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:43 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
wat ga jij in Groningen doen?![]()
dromenvangertje is van mij
Ach, heeft ze weer die foto's van haar gehandicapte zusje rondgestuurd?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:21 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ze zei inderdaad in een PM al dat ze van jou was
maar die naaktfoto's waren wel fijn
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:21 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ze zei inderdaad in een PM al dat ze van jou was
maar die naaktfoto's waren wel fijn
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:23 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ze is gewoon van mij dus hou maar op.
okequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:24 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ga je moeder neuken ofzo, maar kap met kansloos doen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:24 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ga je moeder neuken ofzo, maar kap met kansloos doen
weer goed?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
weer goed?![]()
ik zal ophouden met dit gebagger over je vriendin
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:38 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
nu moet jij ook ophouden
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:41 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ik vind het niet meer leuk![]()
ophouden nu
bohquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:42 schreef eucalyptus het volgende:
Oh lieve kerstman,
Ik wil wel een mooie auto voor kerst.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Maar als die op zijn zou ik ook zeer tevreden zijn met een kratje Hertog Jan onder de boom.
Liefs eucalytpus.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:43 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
pestkop![]()
nu echt ophouden hoor
ik vind het echt niet meer leuk![]()
stommerd
Dit gaat je broer hilarisch vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:43 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
pestkop![]()
nu echt ophouden hoor
ik vind het echt niet meer leuk![]()
stommerd
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit gaat je broer hilarisch vinden
Als jij die auto krijgt, dan wil jou voor kerstquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:42 schreef eucalyptus het volgende:
Oh lieve kerstman,
Ik wil wel een mooie auto voor kerst.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Maar als die op zijn zou ik ook zeer tevreden zijn met een kratje Hertog Jan onder de boom.
Liefs eucalytpus.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
S T O P![]()
is het dan zo moeilijk?
Golddigger. Alsnog zou ik akkoord gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij die auto krijgt, dan wil jou voor kerst
Ik zonder de auto ook hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Golddigger. Alsnog zou ik akkoord gaan.
Yes. Ik pak mezelf wel in en ga onder je boom liggen. Of is dat wat vroeg?quote:
Liever te vroeg dan te laatquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Yes. Ik pak mezelf wel in en ga onder je boom liggen. Of is dat wat vroeg?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
S T O P![]()
is het dan zo moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |